انواع مختلف سفر با تورهای قشم فارا گشت

مقاله جدیدی در سایت آژانس مسافرتی فارا گشت که مجری تور قشم هستند تحت عنوان انواع تور قشم درج شده است. این مقاله برای مسافرینی که قصد سفر به این جزیره زیبا را دارند بسیار مفید است. با هم آن را مرور می کنیم:

به هنگام بحث و صحبت در مورد انواع تور قشم، به صورت طبیعی، ذهن ما به این سمت سوق پیدا می کند که این سفر را چطور و با چه وسیله ای انجام دهیم و با چه قیمتی ارائه می شود. در صورتی که مدتی قبل برنامه ریزی برای سفر را انجام داده باشید، کافیست تصمیم به سفر بگیرید و نرخ های تور هوایی و زمینی قشم را مقایسه کرده و با توجه به شرایط خودتان در مسیر سفر قدم بگذارید.

تور قشم با هواپیما
تور قشم با هواپیما

تور قشم با هواپیما

تور هوایی، از جمله محبوب ترین انواع تورهای قشم هست که می توانید رزرو کنید. تورهای هوایی قشم در هر زمان از سال همواره مشتریان و گردشگران خاص خود را داشته و اگر قصد سفر به قشم را دارید، باید مدتی قبل اقدام به تماس با آژانس مسافرتی فارا گشت کوروش کبیر بکنید تا کارشناسان این شرکت، امور رزرواسیون را برای شما انجام دهند.

سفرهای هوایی بسیار راحت بوده و از بسیاری جهات به صرفه می باشد. شما خیلی زود به مقصد می رسید و در نتیجه فرصت بیشتری برای استراحت و تفریح در طول مدت اقامت خودتان خواهید داشت. معمولا سفرهای هوایی به قشم، به صورت سریع انجام و پر می شوند و به راحتی می توانید از شهر خودتان به جزیره قشم سفر کنید.

هزینه این نوع تور با توجه به مدل پرواز و خط هوایی و زمان سفر متغییر می باشد. البته این عوامل که مدت اقامت شما و نوع رزرو هتل در قشم انتخابی شما کدام باشد، در مقدار هزینه تور تاثیر دارد. به علت چارتر بودن اکثر تورهای هوایی، توصیه می کنیم هر چه سریع تر پس از تصمیم قطعی خودتان، اقدام به رزرو بکنید تا بتوانید از تورهای ارزان تری استفاده کنید.

بالاترین سطح خدمات برای این نوع تور ها اجرا می شود که معمولا از خدمات ترانسفر یا استقبال برخوردار بوده و در صورت سکونت در هتل، تور گردشگری جزیره را به مدت یک روز کامل تجربه خواهید کرد. گفتنی است که هزینه تور هوایی با توجه به مبدا شهر ها متفاوت است. برای مثال پروازی که از تهران به مقصد قشم صورت می گیرد، قاعدتا با پرواز اصفهان به قشم یا شیراز به قشم تفاوت خواهد داشت. جهت آگاهی از قیمت تور از سراسر کشور، می توانید با آژانس مسافرتی فارا گشت ارتباط برقرار کرده یا به صفحه اختصاصی تور قشم هوایی این شرکت مراجعه کنید.

تور قشم با قطار

علاوه بر تور هوایی، شما می توانید تور زمینی یا قطار را نیز تجربه کنید که طرفداران خاص خود را داشته و امنیت کافی را دارد. به علت اینکه مدت زمان بیشتری در مسیر سفر هستید، در کنار آشنایان و خانواده لذت بیشتری نصیبتان خواهد شد.

نگاه کردن به مناظر زیبا در طول سفر از الطاف و لذت های بزرگی الهی بوده و تا هنگام تمام شدن سفر شما با قطار لذت بخش خواهد بود. معمولا سفر زمینی با قطار به قشم به این روش است که در مبدا یا همان شهر خودتان سوار قطار شده و به بندرعباس خواهید رسید. سپس از بندرعباس، توسط وسایل حمل و نقل دریایی مانند لنج یا قایق های سریع السیر، به سمت جزیره قشم عازم می شوید.

نیازی نیست که خودتان زحمت برنامه ریزی برای سفر به قشم را که از نوع هوایی یا زمینی هست، بکشید. شما فقط بایستی با توجه به سلیقه و شرایط خودتان از انواع مختلف تور قشم، تور ریلی یا قطار را انتخاب کنید و سپس از طریق برقراری ارتباط با آژانس سابقه دار و معروف هماهنگی های لازم را انجام دهید.

در طول مدت سفرتان، آژانس خدمات گوناگونی از جمه بیمه، اقامت، قیمت مناسب، و بازدید از جزیره با کمک لیدر محلی را به شما ارائه می دهد. به علت سختی سفر به قشم با وسیله شخصی، توصیه می کنیم که به صفحه مربوط به تور قشم با قطار مراجعه کنید که در اینجا تمامی آمار و اطلاعات در مورد جزیره قشم را مشاهده خواهید کرد و می توانید برنامه ریزی دقیقی و سفری ایمن را برای خودتان رقم بزنید.

تور قشم با اتوبوس

در کنار سفرهای هوایی و قطار به قشم، گزینه تور قشم با اتوبوس نیز مطرح می باشد. افراد زیادی از سراسر کشور طرفدار این نوع تور هستند که می توانند تور قشم با اتوبوس را ثبت نام کنند.

قیمت تورها با توجه به شهرها و مدت اقامت متفاوت خواهد بود. مدل اتوبوس نیز در قیمت تور تاثیر دارد. وسایل حمل و نقل شامل اتوبوس های 44 نفره تا اتوبوس های اختصاصی 22 نفره می باشد. در حالت کلی خدمات ارائه شده جهت تور با اتوبوس ایمنی بالایی دارد.

در مدت زمان سفر، شما بیمه شده هستید و می توانید از شهر خودتان تا بندرعباس یا بندر پل سفر کنید. بعد از رسیدن به بندرعباس یا بندر پل، از اسکله با استفاده از وسایل نقلیه دریایی داخل حوزه جزیره قشم هدایت می شوید. خبر خوشی را برایتان می دهیم و آن این است که تمامی خدمات و سرویس ها را آژانس مسافرتی فارا گشت کوروش کبیر ترتیب می دهد که متخصص تور های داخلی و ایرانگردی نیز می باشد. پس شما فقط برنامه سفرتان را معلوم کنید و بقیه امور را به کارشناسان زبده فارا گشت بسپارید. اگر مدت زمان سفر با اتوبوس برای شما مشکلی ایجاد نمی کند، سفر به قشم با اتوبوس، ارزان ترین نوع تور محسوب می گردد.

انواع تورهای مسافرتی قشم برای شما

در آخر خدمت شما عرض کنیم که رزرواسیون انواع تور قشم، هوایی، ریلی، یا از طریق اتوبوس، با بهترین و کامل ترین خدمات موجود می باشد. اگر تا کنون فرصت دیدن جاذبه ها و زیبایی های قشم برایتان فراهم نشده، حال موقع آن است که اقدام به رزرو این سفر کنید.

آژانس گردشگری فارا گشت به شما در این راه کمک خواهد کرد تا بتوانید سفر با کیفیت و با خدمات در سطح بالایی را تجربه کنید. هنگام رزرو تور به میزان بودجه و هزینه اختصاصی خودتان توجه کنید تا بهترین هتل های قشم را مناسب با سلیقه خودتان در جزیره انتخاب کنید.

تور قشم هنگام فصل بهار و ماه های بهمن و دی و و موقع پاییز، به علت پایین بودن نرخ ها، طرفداران زیادی دارد. پس برنامه ریزی مورد نظرتان را در این بازه زمانی انجام دهید تا بهترین قیمت ها را پیدا کنید. البته اگر هم در تابستان قصد سفر به قشم را داشتید نگران گرمی هوا نباشید، امکانات مناسبی را برایتان تدارک دیده ایم.

تورهای مختلفی برای یک مقصد برگزار می شود و انتخاب نوع تور با توجه به شرایط کلی و زیرساخت ها و از همه مهم تر انتخاب شما بستگی دارد و باید در انتخاب تور مورد نظرتان نهایت دقت را داشته باشید و با داشتن اطلاعات کافی اقدام کنید. اگر علاقمند به آگاهی از خبرها و پکیچ ها و نرخ های انواع تور قشم هستید، با کارشناسان شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی فارا گشت کوروش کبیر در تماس باشید تا اطلاعات کاملی را در اختیارتان قرار دهیم تا با خیال راحت به سفرتان ادامه دهید.

منبع مقاله انواع تور قشم در سایت فارا گشت:

https://faragasht.com/types-of-qeshm-tours/

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. کوروش اعتماد دوستی می گوید

    من قبل از مطالعه این مقاله همیشه فکر می کردم فقط از طریق هواپیما می شود با تور قشم سفر کرد. بین جزیره قشم و شهر ما دریا قرار گرفته و فکر نمی کردم می شود به صورت زمینی به آنجا رفت.
    چقدر خوبه که مطالبی می گذارید و ذهن خواننده را باز و روشن می کنید. دلم می خواهم این دفعه با تور قطاری به قشم بروم و از نزدیک تمام چیزهایی که اینجا درج شده را امتحان کنم.
    بلدشیم عزیز ادامه بده تمام کارهای خوب همیشگیت رو…

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.