بهترین برند و محصول سایه چشم سال 2021 چیست؟

سایه چشم یکی از بهترین ابزارهای آرایش چشم است که طرفداران خاص خود را داشته و تقریبا اولین عضو در صورت است که در لحظه اول به چشم خواهد آمد بنابراین جلب توجه آن بیشتر بوده و به صورت شما روح و زیبایی می بخشد. در این مقاله سعی بر آن داریم تا شما را با راهکارهای زیباتر نشان دادن چشم ها از طریق آرایش چشم آشنا کنیم، در ادامه با الانزا همراه باشید و با بهترین سایه چشم سال 2021 آشنا شوید.

سایه چشم چیست؟ 

سایه چشم یکی از ابزارهای هنگام آرایش چشم است که به شما برای نمایش بیشتر چشم هایتان کمک خواهد کرد، برای داشتن چشم های زیبا شما می توانید فوت و فن های آرایش با سایه چشم را یاد بگیرید و با بهترین سایه چشم آشنا شوید. این محصول به صورت پودری، مایع و کرمی در بازار ها طراحی و تولید شده است به صورتی که برای افراد مبتدی و غیر حرفه ای سایه چشم پودری نوعی مزیت به حساب می آید. 

انواع سایه چشم

در حال حاضر با بالا رفتن تقاضا برای مصرف محصولات آرایشی بخصوص چشم این محصولات به شکل های متفاوتی به بازار روانه شده اند، برای خرید سایه چشم از الانزاشامل سایه های پودری منسجم، سایه های مایع، سایه های مدادی، سایه های پالتی و … است که باتوجه به مهارت و استعداد آرایشگیری در شما مورد استفاده قرار خواهد گرفت. 

سایه چشم پودری

سایه های پودری از رایج ترین و بهترین نوع سایه های چشم به حساب می آیند که برحسب تجربه و مهارت شما مورد استفاده قرار خواهد گرفت. این محصولات به راحتی قابل استفاده بوده و شامل سایه های مات، اکلیلی و براق است که هرکدام برای جاهای خاص طراحی و تولید شده است. این سایه ها به صورت پالت های 2 تایی و 4 تایی و به صورت تک پیگمنت ساخته شده است که در صورت استفاده نیز نیاز به پرایمر یا یک زیرساز آرایش چشم نخواهد بود. توجه داشته باشید که سایه چشم بیش از 4 ساعت ماندگاری نخواهد داشت و برای استفاده نیز حتما باید از برس سایه استفاده شود و به افرادی که پوست چروک نداشته و نسبتا پوست چربی خواهند داشت می آید. 

سایه چشم کرمی

سایه چشم های کرمی برق بیشتری نسبت به سایه پودری داشته و برای پوست های چرب ابدا توصیه نخواهد شد، این محصول برای پوست های نرمال و خشک توصیه می شود و معمولا در ظرف های کاسه ای و کوچک بسته بندی خواهد شد. توجه داشته باشید که این محصولات به صورت تکی فروخته خواهد شد و پکینجینگ بسیار عالی خواهد داشت. 

سایه چشم مایع یا آبرنگی

سایه چشم های مایع شبیه به بسته بندی برق لب و رژلب بوده است و همانند سایه های کرمی برای پوست های چرب مناسب نبوده و استفاده از آن مهارت بالایی می خواهد. سایه های مایع به دلیل ماندگاری بالایی که دارد برای گریم عروسی، آرایش عروس و … مورد استفاده قرار خواهد گرفت و به عنوان خط چشم نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت. توجه داشته باشید که این مدل سایه ها خیلی سریع خشک خواهد شد و هنگام استفاده از آن باید سرعت عمل داشته باشید تا در صورت بروز مشکل قبل از آنکه خشک شود به راحتی پاک شود. 

سایه چشم پودری شل

سایه های پودری شل از جمله سایه هایی هستند که همانند سایه های مایع بوده و برای پوست های چرب مناسب بوده است، افرادی که پوست خشکی دارند حتما قبل از سایه باید از پرایمر استفاده کنید و هنگام استفاده نیز باید کاملا از هم جدا شود و به صورت دانه ای استفاده شود. فراموش نکنید که از سایه های پودری شل برای افراد مبتدی استفاده نشود و ممکن است روی پوست شما بریزد و آرایش شما را خراب کند. شما می توانید برای خرید برندهای آرایشی و بهداشتی با کیفیت به فروشگاه اینترنتی الانزا مراجعه کنید و در صورت آشنایی با برندهای معتبر خرید خود را انجام بدهید. 

سایه چشم مات

برای داشتن یک آرایش زیبا و حرفه ای شما می توانید از یک سایه مات شروع کنید، این مدل سایه به این دلیل که روی سایه های بعدی شما تاثیر نمی گذارد می توانید از آن به عنوان سایه پایه استفاده شود. سایه های مات درخشش نداشته و نور را منعکس نخواهد کرد به همین دلیل برای کانتورینگ صورت نیز بسیار مناسب خواهد بود. 

سایه چشم نیمه مات

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که علاقه بسیاری به سایه مات ندارید می توانید از سایه نیمه مات  که ما بین سایه براق و نیمه براق است استفاده کنید و این سایه برعکس سایه براق کمتر نور را منعکس کرده و برای هر نوع سن و هر نوع پوستی مناسب خواهد بود. 

خرید بهترین سایه آرایشی از الانزا 

همانطور که می دانید برای خرید بهترین سایه آرایشی و خرید لوازم آرایشی از الانزاکار دشواری را پیش رو نخواهید داشت و شما می توانید با ورود به سایت و بررسی برندهای آرایشی و بهداشتی متفاوت خریدتان را انجام بدهید. به یاد داشته باشید که سایه های آرایشی تنوع بسیاری داشته و به طرز عجیبی بر زیبایی شما تاثیر خواهد داشت و تغییرات بسیاری بر چهره شما خواهد گذاشت، این محصول آرایشی چشم ها را درشت تر کرده و به کشیدگی چشم هایتان کمک بسیاری خواهد داشت. در حال حاضر با ورود به فصل تابستان شما باید میکاپ های خود را به سمت آرایش های تابستانی و سایه هایی با رنگ های شاد و روشن ببرید تا زیبایی چشم هایتان را بیشتر کرده و در ادامه مناسب با فصل نیز آرایش خواهید کرد.
فروشگاه اینترنتی الانزا https://elanza.com/  یکی از همان فروشگاه های معتبر برای خرید غیر حضوری شما است که این امکان را به شما می دهد تا در روزهای تعطیل و غیر تعطیل به صورت چت آنلاین یا از طریق شماره تماس های موجود در سایت(02191008292) در صورت بروز مشکل ارتباط برقرار کرده و دیگر دغدغه ی خرید اینترنتی را نداشته باشید. 

آدرس شرکت: تهران، ولیعصر، بالاتر از میدان ونک، کوچه خلیل زاده، پلاک ۴۱، طبقه اول – کدپستی: 1969754864
ایمیل جهت ارتباط: cs@elanza.com
اینستاگرام الانزا: https://www.instagram.com/elanza.shop
لینکدین الانزا: https://www.linkedin.com/company/elanza-com
آپارات الانزا: https://www.aparat.com/Elanzacom

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.