تعمیر یخچال سامسونگ، لباسشویی سامسونگ و لباسشویی بوش

امروزه خرید لوازم خانگی، با برندی با کیفیت به عنوان یکی  از اصلی ترین دغدغه افرادیست که قصد خرید جهیزیه و یا تعویض لوازم خانگی را دارند. از آنجایی که در بازار انبوهی از برندهای لوازم خانگی ایرانی و خارجی وجود دارد، شاید انتخاب یک برند جهت خریداری لوازم برقی سخت باشد. البته این موضوع بیشتر در رابطه با خرید لوازمی مانند یخچال، لباسشویی، تلویزیون و یا ظرفشویی صدق می‌کند. چرا که همیشه افراد دوست دارند این لوازم را با بهترین برند و کیفیت خریداری کنند. یکی از برندهای معروف و پر طرفدار، برند سامسونگ است. این برند کره‌ای در طی سال‌های گذشته طرفداران زیادی را کسب کرده و توجه بیشتر مردم را به خود جلب کرده است. معمولا شما از هر فردی بپرسید کدام برند را برای خرید لوازم خانگی ترجیح می‌دهد، پاسخ اکثر مردم سامسونگ یا ال جی یا بوش است. به همین منظور ما قصد داریم در این بخش در مورد محصولات ال جی و سامسونگ بحث کنیم. ما در ادامه قصد داریم در مورد کیفیت این محصولات و همچنین مواردی همانند خدمات پس از فروش، تعمیر ماشین لباسشویی ال جی، نمایندگی‌های این برندها و…. صحبت کنیم. چرا که یکی از مهم ترین مسائل در خصوص محصولات خانگی، مسئله مربوط به تعمیر، نصب و یا عیب یابی محصولات و همچنین بهره‌مندی از خدمات پس از فروش است. به ویژه برند سامسونگ و ال جی که دو برند خارجی بوده و در ایران دارای تعمیرگاه‌های رسمی و مجاز زیادی نیستند. بنابراین در این مقاله با ما همراه باشید تا شما را یاری نمائیم. 

تعمیرات یخچال سامسونگ در تهران

یخچال سامسونگ دارای کیفیتی فوق العاده است. بنابراین اگر با راهکارهای اصولی نگهداری آن آشنا باشید، کمتر گذر شما به تعمیرگاه می‌افتد. یکی از راهکار‌های اصلی نگهداری از یخچال سامسونگ، بهره‌مندی از خدمات سرویس و نصب اصولی است. نگران پیدا کردن تعمیرگاهی مطمئن برای تعمیر یخچال سامسونگ نباشید. در صورتی که در یخچال سامسونگ کوچک ترین مشکلی مشاهده کردید، می‌توانید با مراجعه به مجموعه آراسرویس مشکلات را رفع نمائید. از جمله مهم ترین دغدغه افراد پیدا کردن مرکزی است که ضمن معتبر بودن، در کنار تعمیرات گارانتی معتبر ارائه داده و یا دارای قیمت و کیفیت مناسب در خصوص ارائه خدمات باشد. با تعمیرکاران این مجموعه نیازی نیست نگران این مسائل باشید. 

برخی از رایج ترین مشکلات یخچال فریزر و ساید سامسونگ:

  • خراب شدن آب سرد کن یخچال سامسونگ
  • بروز مشکل در یخساز یخچال سامسونگ
  • خراب شدن سیستم دیفراست یخچال سامسونگ
  • بروز صدای غیرعادی در یخچال
  • بروز نشتی در یخچال
  • یخ زدن و منجمد شدن مواد غذایی.
  • لامپ درون یخچال سوخته است. 
  • اتومات نکردن یخچال و بدون وقفه کار کردن آن
  • بسته نشدن درب یخچال به صورت کامل
  • خنک نکردن یخچال
  • لرزش در یخچال

خدمات تعمیر یخچال سامسونگ در تهران

در صورتی که از یخچال سامسونگ استفاده می‌کنید و به تازگی متوجه بروز مشکل در این یخچال شدید، آراسرویس تمامی مشکلات یخچال شما را در محل و بدون اتلاف وقت رفع می‌کند. برخی از خدمات این مجموعه را در تعمیر یخچال سامسونگ ادامه برای شما خواهیم گفت.

تعمیرات برد یخچال سامسونگ

برد یکی از مهم ترین و حساس ترین قطعات مربوط به یخچال است. این بخش به عنوان مغز یخچال کنترل کردن تمامی بخش‌های یخچال را برعهده دارد. در صورتی که مشکلی برای برد یخچال سامسونگ پیش آمده است، لازم است از یک تعمیرکار خبره بخواهید مشکل را رفع نماید. چرا که خراب شدن برد، می‌تواند کلیه بخش‌های یخچال را تحت تاثیر قرار دهد. در صورتی که برد نیاز به تعویض داشته باشد، می‌بایست تعمیرکار آن را تعویض نماید. 

تعمیرات درب یخچال سامسونگ

در صورتی که درب یخچال شما بسته نمی‌شود، لاستیک درب فرسوده شده است و یا قفل‌های درب خراب شده است، با بهره‌مندی از خدمات مرکز مجاز تعمیرات یخچال سامسونگ، مشکلات را رفع نمائید. 

تعمیرات موتور یخچال سامسونگ

موتور قلب یخچال است. این قطعه یکی از قطعات گران بها در این وسیله است. بنابراین در صورتی که با مشکلی رو به رو شود، عملیات خنک سازی و سایر عملیات دچار مشکل می‌شود. به منظور تعمیر اصولی این قطعه در صورت نیاز، سریعا اقدام نمائید. 

تعمیرات یخساز یخچال سامسونگ

معمولا یخساز یخچال، زودتر از دیگر بخش‌ها با مشکل رو به رو می‌شود. کوچک ترین مشکل در این بخش و یا عدم سرویس و تعمیر به موقع آن می‌تواند خراب شود. بنابراین بهتر است در صورت نیامدن آب یا یخ از این بخش با تعمیرکار تماس بگیرید. 

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در تهران

تعمیرات لباسشویی سامسونگ را توسط تیم مجرب آراسرویس به صورت کاملا تضمینی و حرفه‌ای دریافت نمائید. به منظور بهره‌مندی از خدمات تعمیر لباسشویی سامسونگ در غرب، شرق، شمال و جنوب تهران و همچنین شهرستان‌های اطراف تهران، می‌توانید از طریق تماس با شماره‌های درج شده و یا آدرس سایتی که در انتهای مقاله برای شما می‌گذاریم، درخواست خود را ثبت نمائید. هزینه تعمیر لباسشویی سامسونگ نیز طبق نرخ مصوبه در اتحادیه است. بنابراین با اطمینان خاطر مشکلات لباسشویی را به مجموعه ما بسپارید. 

مشکلات رایج در لباسشویی سامسونگ

  • لباسشویی سامسونگ کار نکرده و یا روشن نمی‌شود. 
  • روی صفحه نمایش لباسشویی کد خطا نمایش داده شده است. 
  • دستگاه آبگیری نمی‌کند. 
  • دور خشک کن لباسشویی کار نمی‌کند. 
  • لباسشویی ناگهان در وسط کار خاموش می‌شود. 
  • لباسشویی دارای نشتی آب است. 
  • در لباسشویی خاموش آب جمع می‌شود 
  • و…..

تعمیرات برد لباسشویی سامسونگ

همانطور که در دیگر لوازم برد نقش مهمی را در سلامت و کارکرد صحیح دستگاه ایفا می‌کند، در لباسشویی نیز این نقش موثر است. بروز کوچک ترین مشکل در برد لباسشویی سامسونگ می‌تواند منجر به بروز مشکلات در این وسیله شود. تعمیرات برد لباسشویی به صورت تخصصی در مرکز مجاز تعمیرات لباسشویی سامسونگ انجام می‌گیرد. در صورتی که برد لباسشویی با تعمیر عیب یابی نشود، می‌بایست برد را تعویض نمائید. تعویض برد با برد اورجینال توسط مجموعه آراسرویس و تعمیرکاران متبحر این مجموعه انجام می‌گیرد. 

تعمیرات پمپ تخلیه لباسشویی سامسونگ

پمپ تخلیه در تخلیه کردن آب از لباسشویی سامسونگ نقش مهمی را دارد. در واقع بخش اصلی تخلیه شدن آب از لباسشویی سامسونگ توسط این بخش صورت می‌گیرد. در صورتی که لباسشویی سامسونگ نشتی آب دارد، آب را تخلیه نمی‌کند، عملیات تخلیه نصفه و نیمه می‌ماند تمامی این مشکلات مربوط به خراب شدن پمپ تخلیه است. از این رو می‌بایست حتما در صورت مشاهده این موارد در لباسشویی خود از یک تعمیرکار کمک بخواهید. 

علت خاموش شدن ناگهانی لباسشویی سامسونگ و مشکل در منبع تغذیه

یکی از مشکلات رایج در خصوص لباسشویی سامسونگ، خاموش شدن لباسشویی و خراب شدن منبع تغذیه است.در صورت بروز مشکل برای منبع تغذیه و خاموش شدن لباسشویی، باید از روشن کردن مجدد آن خودداری نموده و با یک تعمیرکار تماس حاصل نمائید. مشکل خاموش شدن لباسشویی معمولا به یکی از دلایل زیر مربوط می‌شود:

  • قطع شدن منبع تغذیه لباسشویی و ورودی برق
  • در صورتی که در لباسشویی بار اضافی وجود داشته باشد. 
  • اگر موتور لباسشویی شما خراب شود، در نتیجه بیش از حد داغ کرده و منجر به خاموش شدن لباسشویی می‌شود. 
  • خراب شدن برد الکترونیکی و یا سوختن برد سبب بروز این مشکل می‌شود. 
  • بروز اتصال کوتاه در لباسشویی

به منظور عیب یابی این مشکل می‌توانید از نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در ایران بهره‌مند شوید. 

علت صدای بیش از حد لباسشویی سامسونگ

یکی از دلایل اصلی که همیشه توصیه می‌شود نصب لباسشویی باید توسط تعمیرکاری خبره صورت گیرد، جلوگیری از بروز مشکلات این چنین است. لرزش لباسشویی و صدای بیش از حد آن معمولا به علت عدم نصب صحیح لباسشویی است. چرا که لباسشویی روی حالت تراز قرار نمی‌گیرد و یا پیچ‌هایی که باید از پایه‌ها باز شود تا لباسشویی روی زمین چفت شود را باز نمی‌کنید. این مسائل سبب می‌شود تا لباسشویی شما دچار لرزش شود. همچنین صدای لباسشویی می‌تواند مربوط به شل شدن قطعات و یا بلبرینگ لباسشویی باشد. در بسیاری از مواقع تعویض بلبرینگ مشکل را رفع می‌کند.

تعمیرات لباسشویی بوش در تهران

به منظور بهره‌مندی از خدمات اصولی نصب و یا  تعمیر لباسشویی بوش ، بهره‌مندی از خدمات تعمیرات لباسشویی بوش  را فراموش نکنید. تعمیرات لباسشویی بوش را به دست هر فردی نسپارید. چرا که همین مسئله سبب می‌شود تا ناشی بودن تعمیرکار و یا عدم دانش تخصصی در زمینه تعمیرات لباسشویی بوش، سبب شود تا لباسشویی شما به صورت اصولی تعمیر نشده و در نتیجه دوباره خراب شود. بنابراین حتما از مرکز مجاز تعمیرات لباسشویی بوش در این خصوص کمک بخواهید. در این قسمت در مورد بخشی از خدمات تعمیرگاه مجاز بوش و مشکلات رایج لباسشویی ب.ش صحبت می‌کنیم. 

مشکلات رایج در لباسشویی بوش

  • روشن نشدن لباسشویی بوش
  • صدای زیاد در لباسشویی بوش
  • تخلیه نشدن آب در لباسشویی 
  • خاموش شدن لباسشویی بوش
  • بروز ارور روی صفحه نمایش لباسشویی
  • عدم ورود آب در لباسشویی بوش
  • کثیف شستن لباس‌ها و….

تعمیرات برد لباسشویی بوش

در صورتی که برد لباسشویی شما خراب شده باشد، روی برخی از قسمت‌ها تاثیر می‌گذارد. اگر لباسشویی شما در وسط کار کردن خاموش می‌شود، روی صفحه نمایش ارورهایی مبنی بر خراب بودن برد نمایش داده می‌شود، لباسشویی شما چرخش موتور ندارد و به طور کلی فرمان‌ها به طور صحیح به لباسشویی داده نمی‌شود، نشان دهنده این است که لباسشویی شما با مشکل برد همراه است. البته این مشکلات به طور قطعی مربوط به خراب شدن برد نیست. اما معمولا اگر برد لباسشویی دچار مشکل شده باشد، با این مسائل برخورد می‌کنید. معمولا مهم ترین علت‌هایی که سبب خراب شدن برد لباسشویی می‌شود، نوسان برق، فرسوده شدن قطعات لباسشویی و اتصال کوتاه است. به منظور جلوگیری از آسیب رسیدن به لباسشویی خود بهتر است از تعمیرکار بخواهید برد را تعمیر نماید. 

تعویض بلبرینگ لباسشویی بوش

بلبرینگ لباسشویی باید مانند دیگر قطعات سالم و بی نقص باشد. در صورتی که بلبرینگ با مشکل رو به رو شود، شما متوجه صدای زیاد و یا لرزش در لباسشویی می‌شوید. البته اصلی ترین دلیل بروز صدا در لباسشویی مربوط به تراز نبودن آن است. اما اگر لباسشویی شما تراز است و همچنان صدا می‌دهد، باید بلبرینگ توسط تعمیرکار بررسی شده و در صورت نیاز تعویض گردد. 

تعمیرات موتور لباسشویی بوش

موتور همانند برد مهم‌ترین قطعه در لباسشویی محسوب می‌شود. موتور لباسشویی یا هر وسیله دیگری باید همیشه سالم باشد تا دستگاه به طور صحیح کار نماید. در واقع برد دستور چرخش را صادر کرده و باقی کارهای مربوط به چرخش به موتور بستگی دارد. از این رو اگر موتور لباسشویی شما سالم نباشد، در نتیجه مهم ترین مسئله‌ای که با آن رو به رو می‌شوید نچرخیدن موتور و در نتیجه خراب شدن لباسشویی شما است. از این رو با سرویس مرتب لباسشویی خود، می‌بایست از بروز این مشکلات جلوگیری نمائید. 

مراحل تعمیرات لباسشویی سامسونگ، بوش و یخچال سامسونگ توسط آراسرویس

  1. به منظور بهره‌مندی از خدمات آراسرویس می‌بایست ابتدا از طریق وب سایت درخواست خود را به صورت اینترنتی ثبت نمائید. همچنین به منظور ثبت درخواست تلفنی می‌توانید با شماره‌های درج شده تماس حاصل نمائید. 
  2. پس از ثبت درخواست مشاورین آراسرویس شما را از مشاوره رایگان بهره‌مند کرده و اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار می‌دهند. 
  3. تعمیرکار در کوتاه ترین مدت در محل حضور پیدا کرده و لباسشویی و یا یخچال شما را به طور کامل بررسی می‌کند. 
  4. پس از چکاپ دستگاه و اطلاع از مشکلات آن، اقدام به عیب یابی دقیق با بهترین و کامل ترین تجهیزات می‌نماید. 
  5. پس از عیب یابی و سرویس کامل دستگاه شما، هزینه دقیق به شما اطلاع داده می‌شود. 
  6. همچنین در صورت نیاز به تعویض قطعات تعمیرکار خود توسط جایگزینی از قطعات اورجینال قطعه معیوب را تعویض می‌نماید. 
  7. در آخر ضمانت نامه خدمات در اختیار شما قرار می‌گیرد. 

مزایای بهره‌مندی از خدمات آراسرویس

ارائه مشاوره رایگان

زمانی که شما با شماره‌های درج شده تماس می‌گیرید، مشاورین آراسرویس اطلاعات کافی در خصوص کیفیت، نحوه ارائه خدمات و… در اختیار شما قرار می‌دهند. بنابراین شما می‌توانید با دانش و اطلاعات کافی از خدمات بهره‌مند شوید. 

ارائه خدمات در محل

این مجموعه تمامی خدمات خود را در محل ارائه می‌دهد. ارائه خدمات در محل باعث می‌شود در وقت و هزینه مشتری تا میزان زیادی صرفه جویی شود. در نتیجه دستگاه شما در محل و بدون نیاز به جا به جایی تعویض می‌شود. 

تعمیرات در کوتاه ترین زمان 

با تماس مشتری و یا ثبت درخواست در کوتاه ترین زمان ممکن تعمیرکار در محل حضور پیدا کرده و مشکلات مربوط به دستگاه را رفع می‌نماید. بنابراین از اتلاف وقت مشتری جلوگیری می‌شود. 

ارائه ضمانت نامه معتبر

پس از پایان خدمات به منظور جلب رضایت و اطمینان مشتری، ضمانت نامه در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. این مسئله سبب می‌شود تا در صورت عدم رضایت از خدمات مشتری بتواند از گارانتی بهره‌مند شود. هدف اصلی این مجموعه رضایت مشتری است. 

رعایت کلیه پروتکل‌ها

در روزهای کرونایی تعمیرکاران با رعایت تمامی اصول بهداشتی در محل حاضر شده و مشکلات را رفع می‌کند. به منظور نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خود به صورت بهداشتی و اصولی با ما در ارتباط باشید. 

استفاده از قطعات اورجینال

در صورتی که نیاز به تعویض قطعات باشد، به صورت تضمینی از قطعات اصلی و اورجینال به منظور تعویض استفاده می‌گردد. 

نتیجه گیری

با وجود کیفیت فوق العاده محصولات ال جی و سامسونگ، طبیعی است که در اثر فرسوده شدن قطعات و یا عدم سرویس و تعمیر به موقع ، لوازم نیاز به تعمیر داشته باشد. به منظور تعمیرات اصولی لباسشویی ال جی و سامسونگ و یخچال ال جی، با هزینه کم و به صورت تضمینی با مرکز مجاز تعمیرات انواع محصولات ال جی و سامسونگ در ارتباط باشید. ضمن بهره‌مندی از خدمات با شماره 02175931  تماس گرفته و یا به وب سایت www.araservice.co مراجعه نمائید. 

فهرست مطالب

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.