داروی درمان چاقی صورت و شکم به صورت طبیعی و شیمیایی

اگر به دنبال داروی درمان چاقی صورت و شکم هستید، این مطلب مناسب شماست. اگر می خواهید با کمک دارو گیاهی برای درمان چاقی صورت و شکم اقدام کنید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید؛ صورت چاق و شکم بزرگ از آزار دهنده ترین ویژگی های ظاهری برای اغلب افراد است، ما در دوره ای زندگی می کنیم که تناسب اندام و صورت زاویه دار از ملاک های جذابیت محسوب می شود.

اگر صورت چاق و شکم چرب دارید راههایی به جز عمل اسلیو معده نیز برای رفع این مشکل وجود دارد، در ادامه همه چیز مورد نحوه درمان چاقی صورت و شکم را شرح داده ایم:

داروی درمان چاقی گیاهی چیست؟

عادات و سبک زندگی، عوامل ژنتیکی، روانی و اجتماعی بر روی چاقی موثر هستند. اضافه وزن و چاقی از مشکلاتی است که اغلب افراد جامعه با آن روبرو می باشند. چاقی آزار دهنده در صورت و شکم، مشکلی است که می توان برای درمان آن از دارو گیاهی استفاده کرد.

دارو درمان چاقی گیاهی، یک معجون گیاهی شامل ترکیبات موثر طبیعی برای چربی سوزی صورت و شکم است. با درمان چاقی می توان مانع از پیشرفت بیماری هایی نظیر دیابت، ناراحتی قلبی و … شد.

داروی درمان چاقی گیاهی، شامل گیاهانی نظیر برگ نعناع، زنجبیل، تخم کتان، دانه سماق، دارچین و … است. می توان این ترکیبات را به صورت پودر یا دمنوش مصرف کرد. می توان داوری درمان چاقی گیاهی را با ترکیبات مختلف نظیر ترکیب نعناع و زنجببل، به صورت دمنوش و با اضافه کردن چند قطره لیمو تازه استفاده کرد.

 دانه سماق به صورت دم کرده تاثیر خارق العاده ای در چربی سوزی و لاغری دارد. تخم کتان نیز به خاطر خاصیت چربی سوزی، معروف است و مورد استفاده قرار می گیرد.

 داروی درمان چاقی شیمیایی

داروی درمان چاقی ممکن است گیاهی یا شیمیایی باشد، پزشک با توجه به شرایط بدنی هر شخص، داروی متفاوت تجویز می کند. به طور مثال ممکن است پزشک متخصص نوعی از داروی درمان چاقی شیمیایی را به ورزشکار که شرایط بدنی مناسب برای مصرف دارو دارد، توصیه کند؛ اما همان داروی درمان چاقی را که حاوی کافئین و ترکیبات افزایش دهنده فشار خون و ضربان قلب است، برای مصرف کسی که ناراحتی قلبی دارد ممنوع کند.

بنابراین لازم است داروی درمان چاقی گیاهی و شیمیایی، حتما زیر نظر پزشک مصرف شود. به خاطر بیاورید که همیشه پیشگیری بهتر از درمان است، اگر از رژیم غذایی خود، مصرف غذاهای چرب و پرکالری را حذف کنید، تا حد بسیار زیاد به درمان چاقی صورت و شکم کمک خواهید کرد.

درمان چاقی صورت و شکم با دکتر موسوی

همانطور که شرح داده شد، بهترین راه برای درمان چاقی صورت و شکم، استفاده از رژیم غذایی صحیح است. اما مشکلی که وجود دارد این است که بعد از بزرگ شدن معده و گشاد شدن بافت معده، رژیم گرفتن دیگر به این سادگی ها نیست!

جالب است بدانید بافت چربی توسط  ترشح هورمونی به نام لپتین ساخته می شود. از طریق اتصال لپتین به گیرنده ‌های بدن، احساس سیری ایجاد می‌ شود. اما بعضی افراد در برابر تاثیر هورمون لپتین مقاوم هستند. در حقیقت، اگرچه این هورمون در خون و چربی بدن آن‌ ها وجود دارد اما تاثیری در ایجاد احساس سیری ندارد. در افراد عادی، کلسترول با افزایش حساسیت به لپتین موجب ایجاد احساس سیری در فرد می شود.

افرادی که عادت کرده اند، غذا با حجم بالا میل کنند، معده هایی بزرگ دارند که به راحتی نمی توانند آن را پر کنند و جلوی ضعف و گرسنگی خود را بگیرند.

این گروه از افراد با مشکل چاقی صورت و شکم روبرو بوده و به دنبال راهی برای درمان چاقی هستند. دکتر موسوی جراح اسلیو معده در تهران است. دکتر موسوی از روش های مختلف جراحی نظیر اسلیو معده، بای پس معده، بالن معده و … برای لاغری استفاده می کند.

با استفاده از این شیوه های درمان چاقی، لاغر شدن و درمان چاقی صورت و شکم بسیار ساده تر خواهد بود. زیرا با انجام عمل جراحی با کمترین برش و آسیب به بدن، می توان سایز معده را کوچک کرد. در نتیجه مقدار غذای مورد نیاز برای ایجاد احساس سیری، بسیار کمتر خواهد بود.

افرادی که از عمل چاقی برای درمان چاقی صورت و شکم استفاده می کنند، معمولا در مدت کوتاه، به طور چشمگیری لاغر می شوند. البته به شرط اینکه عادت های اشتباه غذایی خود را فراموش کنند. پرخوری و زیاد خوردن غذا در حجم بالا، می تواند باعث تغییر سایز بافت انعطاف پذیر معده و ذخیره مجدد چربی در بافت صورت و شکم شود. 

بنابراین دکتر موسوی توصیه می کند که بعد از انجام جراحی و اجرای مراحل درمان چاقی، رژیم غذایی سالم را جایگزین عادات غذایی نادرست کنید. پیشنهاد می کنیم برای آشنایی بیشتر با این روش ها و مشاهده عکس های قبل و بعد از عمل چاقی به سایت دکتر موسوی مراجعه کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.