فال تاروت چیست؟

فال تاروت یکی از سرشناس ترین نوع هاي طالع بینی و فال گیری هست که در فضای مجازی نیز به وفور از آن نقل میشود و انجام می‌گردد. یکی از قدیمی‌ترین روش‌هاي پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، تاروت بوده هست. از کارت هاي فال تاروت نه تنها برای پیش بینی و آینده بینی بهره گیری می شده هست بلکه برای تربیت نفس آدمی هم مورد بهره گیری بوده هست.

fale taroot چیست؟

یکی از قدیمی‌ترین روش‌هاي پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، تاروت بوده هست. تاروت در قبل اکثر مورد دقت اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند پرهزینه و سخت بود. امروزه نیز افرادی که به تاروت تسلط داشته باشند نادرند و یا هزینه‌هاي زیادی را دریافت می کنند.

گرچه در ایران فال تاروت چندان شناخته شده نیست روشها برای پیش بینی آینده بهره گیری از کارت هاي فال تاروت اعم از فال تاروت کبیر و فال تاروت صغیر می باشد که از روشهای باستانی و قدیمی شمرده می‌شود. دیدنی هست بدانید که از کارت هاي فال تاروت taroot نه تنها برای پیش بینی و آینده بینی بهره گیری می شده هست بلکه برای تربیت نفس آدمی هم مورد بهره گیری بوده هست.

نحوه ي درست کردن کارتهای تاروت

یک دسته کارت تاروت شامل ۷۸ کارت هست که می‌توانید خودتان نیز آن را درست نمایید. نوع، کیفیت، اندازه کارتها اهمیت ندارد، برای اینکار می‌توانید از ورق مقوای محکم بهره گیری نموده و ۷۸ عدد یک اندازه ببرید حالا کارت ها را نقاشی کرده و نام آنرا در زیر آن بصورت فارسی یا لاتین بنویسید.

زمان انجام کار می‌توانید در کارت ها تعمق کنید تا معنی دقیق کارت ها در ذهنتان بماند. کارت هاي تاروت از ۲ گروه تشکیل میشوند : سری بزرگ شامل ۲۲ کارت و سری کوچک شامل ۵۶ کارت، سری بزرگ کارت ها به مسائل مهم و ریشه دار نیت مطرح شده می‌پردازد و سری کوچک کارت ها در تفسیر فال شما به مسائل کوچک و کم اهمیت تر میپردازد.

روش انجام فال تاروت

برای انجام فال تاروت ابتدا باید کارت ها را با هم مخلوط کرده و سپس آن ها را بر بزنید و اینکار را تا زمانی که احساس کنید بر زدن کافیست ادامه دهید.

اگر برای شخص دیگری فال میگیرید از او بخواهید با دستانی که با آن مسلط نیست «یعنی اگر راست دست هست با دست چپ و اگر چپ دست هست با دست راست» کارت ها را کات نماید یعنی کارت ها را از وسط به دو قسمت تقسیم کرده و کارت هاي پایینی را بر روی کارت هاي بالایی قرار دهد.

چنانچه برای خودتان فال می‌گیرید اینکار لازم نیست و تنها همان بر زدن کارت ها کافی می باشد.

بُر زدن کارت ها : بُر زدن به این معناست که کارت ها را باهم مخلوط کنید و یک کارت از میان کارت ها بکشید و روی کارت هاي بالایی بگذارید و اینکار را چندین بار تکرار میکنید و دقت کنید که پشت کارت ها رو به شما باشد.

مراحل انجام فال تاروت و نحوه گزینه کارت ها

گزینه کارت هاي تاروت همه ي وقت باید پس از انجام یک مراسم کوچک انجام شود، زمانی که برای دریافت پاسخ سوالتان یا پیشگویی به کارت هاي تاروت مراجعه می‌کنید به آن لحظه گرفتن فال حالت زیبایی از مراقبه بدهید.

کارت هاي تاروت را در پارچه خوشگل و پررنگی قرار داده «از رنگ هایي مثل بنفش، قرمز یا لاجوردی بهره گیری کنید» و در درون جعبه اي نگه داری نمائید.

زمانی که خواستید فال بگیرید کارت ها را با آرامش از درون جعبه و سپس پارچه خارج کنید و آن ها را بُر بزنید و پس از این که احساس کردید کارت ها کاملا” مخلوط شده اند انها را بسته به نوع فال تان گزینه کنید. در صورت تمایل و برای تمرکز قوی تر می‌توانید شمع و عودی نیز روشن کنید و به فضا رنگ و بویی خاص ببخشید.

همه ي وقت از دست چپ تان که به بخش ناخودآگاه و شهودی مغزتان مرتبط هست برای کشیدن کارت ها بهره گیری نمائید اما اگر چپ دست هستید با دست راستتان اینکار را انجام دهید.سوالاتی که از کارت هاي فال تاروت می‌شود در حقیقت سوالاتی هست که از ناخودآگاه فرد پرسیده می‌شود و هر چقدر سوالات و نیت شفاف تر و مختصر تر باشد تاروت بهتر خواهد توانست معرفت ناشی از ضمیر ناخودآگاه فرد را انعکاس دهد.

قبل و در حین کشیدن کارت ها چشمان تان را ببندید و عمیق و آرام نفس بکشید، همینطور که دست هاي شما رو کارت ها حرکت می‌کند بصورت یک کانال عمل کرده و به کارتی که همزمان با انرژی شما هماهنگی دارد مرتبط می‌گردد، به دست خود اعتماد کنید و کارت را بکشید.

گاهی در حین بُر زدن کارت ها کارتی از دسته کارت ها بیرون پریده و روی زمین میوفتد، به اینگونه کارت ها که خودبخود ظاهر می‌شوند دقت نمائید زیرا اغلب پاسخ پرسش شما را در خود دارند.

برای تفسیر کارت ها از قدرت درک و فهم تان بهره بگیرید، کارت ها می‌توانند برای اشخاص گوناگون تعابیری متفاوت داشته باشند، تعبیر کارت ها را بخوانید اما در عین حال دقت کنید که حس تان را نیز دخالت دهید.

قبل از گزینش و قرار دادن کارت ها باید نیت شما کاملا” روشن باشد و باید مشخص کنید که این فال به نیت مشاوره گرفته میشود و یا پیشگویی، در روش مشاوره اغلب کارت میانی نقش راهنمای اصلی را دارد و کارت هاي کناری ان اغلب نقش تقویتی را دارا می باشند.

فال تاروت 7 کارتی

آسان ترین راه برای گرفتن فال تاروت به خصوص فال تاروت هرروز این هست که یک کارت گزینه کرده و به پیشنهادات آن دقت نمائید ولی در صورتی که خواهان اطلاعات روشن تری هستید فال زیر به شما توصیه میشود.

فال زیر یکی از متعارف ترین انواع فال تاروت می باشد و برای انجام مشاوره و نظرخواهی یا برای اطلاع از قبل، حال و آینده کاربرد دارد.

  • کارت اول : نشان دهنده قبل و اتفاقاتی که بر نیت شما تاثیرگذارند.
  • کارت دوم : نشان دهنده اوضاع کنونی شما می باشد.
  • کارت سوم : نشان دهنده آینده اي که نزدیک هست.
  • کارت چهارم : نشان دهنده افکار و دیدگاه شما نسبت به نیت تان هست.
  • کارت پنجم : نشان دهنده شخصیت افرادی که به نیت شما مرتبط میباشند.
    کارت ششم : نشان دهنده اتفاقات مثبت یا منفی غیر منتظره در ارتباط با نیت شما میباشد.
  • کارت هفتم : نشان دهنده جواب نهایی نیت شما می باشد.

بیشتر بخوانید:

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.