مهلت ثبت نام لاتاری 2023

مهلت ثبت نام لاتاری  2023 تا کی است؟ برای انجام ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا چقدر زمان باقی مانده است؟ مدارک مورد برای ثبت نام لاتاری 2023 کدام است؟ برای ثبت نام لاتاری 2023 در فرصت باقیمانده چه کار کنم؟ نتایج لاتاری 2023 کی اعلام می شود؟ در این مقاله قصد داریم به زمان ثبت نام لاتاری بپردازیم و به سوالات شما در این زمینه پاسخ دهیم.

از آنجاییکه شرکت در لاتاری بهترین و راحت ترین راه مهاجرت به امریکاست، سالانه افراد زیادی تمایل دارند از این طریق شانس خود را برای مهاجرت به این کشور امتحان کنند. شما در هر سنی، با هر شرایط و مذهبی، بدون داشتن مدرک زبان و با تحصیلات حداقل دیپلم 12 ساله یا دو سال سابقه کار در 5 سال گذشته می توانید در این قرعه کشی شرکت کنید و در صورتی که برنده شوید ویزای مهاجرتی آمریکا را به دست آورید.

فرصت باقیمانده ثبت نام لاتاری 2023

ثبت نام لاتاری 2023 هم مطابق سال های گذشته از اواسط مهر ماه شروع شده و تا اواسط آبان یعنی دقیقا آبان ادامه دارد. بنابراین علاقمندان به ثبت نام لاتاری 2023 مدت زمان محدودی برای ثبت نام دارند. 

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام لاتاری 2023

شما برای ثبت نام لاتاری 2023 تنها به عکس مخصوص لاتاری و پاسپورت معتبری که از تاریخ انقضای آن نگذشته باشد نیاز دارید. بنابراین اگر هنوز برای گرفتن و یا تمدید پاسپورتتان اقدام نکرده اید، باید بلافاصله به مرکز صدور پاسپورت (پلیس +10، ادارات گذرنامه و …) مراجعه نمایید. برای گرفتن عکس لاتاری و یا اطلاع از شرایط مربوطه نیز می توانید به موسسات مهاجرتی متخصص در زمینه لاتاری و انواع ویزاهای آمریکا مراجعه کنید. 

نحوه انجام ثبت نام لاتاری 2023 

برای ثبت نام لاتاری 2023 بهتر است به افراد آگاه در این زمینه مراجعه کنید که موسسات مهاجرتی متخصص در زمینه مهاجرت به آمریکا مناسب ترین گزینه در دسترس هستند. در صورت ثبت نام لاتاری در بعضی از موسسات مهاجرتی، در صورت عدم تکمیل مدارک در فرصت باقیمانده، ثبت نامتان برای دوره بعد حفظ خواهد شد. در این صورت می توانید اطمینان حاصل نماید که در دوره بعدی در اولویت ثبت نام لاتاری قرار خواهید داشت.

زمان اعلام نتایج لاتاری 2023 

نتایج لاتاری 2023 چه برای افرادی که در روزهای اول ثبت نام کرده اند و چه برای افرادی که در لحظه آخر ثبت نام کرده باشند در یک زمان یعنی اواسط اردیبهشت 1401 اعلام خواهد شد. و همه افرادی که در لاتاری ثبت نام کردن، صرف نظر از زمان ثبت نامشان از شانس یکسان برای برنده شدن در لاتاری برخوردار خواهند بود.

برای استعلام نتایج لاتاری 2023 باید چکار کرد؟

همانطور که گفته شد، برای اطلاع از نتیجه و چک کردن وضعیت خود می بایست در زمان اعلام نتایج لاتاری 2023 به سایت اعلام نتایج لاتاری مراجعه نمایید. این نکته را مد نظر داشته باشید که باید کانفرمیشن نامبر یا کد رهگیری خود را به همراه داشته باشید. این کد تایید 16 رقمی پس از اتمام ثبت نام شما در لاتاری گرین کارت نمایش داده می شود. اگر کانفرمیشن نامبر خود را گم کرده باشید می توانید با استفاده از آدرس ایمیل و مشخصات شخصی خود، کد اختصاصی خود را بازیابی کنید.

بیشتر بخوانید:

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.