نام علمی کاندوم در داروخانه چیست؟

آیا فکر می‌کنید هر بار که کاندوم می‌خرید، صندوقدار مغازه درباره شما قضاوت ذهنی می‌کند؟ دلیل این امر این است که افراد در زمان خرید کاندوم، بر خلاف زمانی که لباس می‌خرند، واکنش متفاوتی از خود نشان می‌دهند. خرید کاندوم از مغازه می‌تواند خجالت‌آور باشد. به همین دلیل است که افراد هنگام خرید، از به زبان آوردن نام “کاندوم” شرم دارند و به دنبال یه نام رسمی و علمی می گردند. اما اگر احساس می‌کنید هر بار که کاندوم می‌خرید صندوقدار درباره شما قضاوت ذهنی می‌کند، زیاد روی این موضوع متمرکز نشوید. در این مقاله در مورد خجالت در هنگام خرید کاندوم و راهکارهای خرید راحت تر صحبت می کنیم.

اما چرا ما در زمان خرید کاندوم خجالت می‌کشیم؟

کاندوم‌ها با آمار فروش سالانه 450 میلیونی در ایالات متحده، به طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرند اما کمتر در مورد آن‌ها صحبت می‌شود. چرا ما در زمان خرید کاندوم خجالت‌زده می‌شویم؟ چندین دلیل برای این موضوع وجود دارد.

  1. رابطه جنسی را مایه ننگ دانستن

خرید کاندوم به معنی تقاضای رابطه جنسی است و بسیاری افراد با ابراز این نیاز راحت نیستند. فرهنگ رابطه جننسی در جوامع مدرن و غیر مدرن همچنان به‌نوعی ننگ تبدیل می‌شود که این موضوع را القاء می‌کند که چه چیزهایی در بیان احساسات جنسی شما قابل‌قبول بوده و چه چیزهایی غیرقابل‌قبول هستند. اما، آموزش هایی که امروزه در دسترس پدر مادر ها برای انتقال به فرزندان وجود دارد، به شکستن این مانع و ایجاد گفتگوهای معنادارتری درباره بخش جنسی زندگی انسان کمک کرده است.

 به صورت کلی، باید بدانید که انسان های اطراف شما هر فکری که در مورد شما در هنگام خرید کاندوم می کنند، مشکل خودشان است و شما هیچ کار نادرستی انجام نمی دهید، بلکه کار بسیار سالم و درستی نیز انجام می دهید. سعی کنید با این پیش زمینه ذهنی، به خجالت خود هنگام خرید کاندوم غلبه کنید.

  1. فقدان آموزش جنسی

نکاتی که در مدرسه به کودکان و نوجوانان آموزش داده می‌شود، نقش مهمی در ایجاد نگرش آنها نسبت به رابطه جنسی و نحوه رشد جنسیتی آنها دارد. نبود آموزش جنسی برای کودکان و نوجوانان یک مشکل است زیرا همه افراد به‌نوعی درباره سلامت جنسی سؤالاتی دارند که باید به آنها به درستی پاسخ داده شود.

اسم های دیگر کاندوم برای خرید از داروخانه چیست؟

خجالتی که پشت خرید کاندوم وجود دارد، واقعی است اما بهانه‌ای برای داشتن رابطه جنسی محافظت نشده نیست. مادامی که شما به‌درستی عمل می‌کنید، طرز تفکر دیگران اهمیتی ندارد (رابطه جنسی ایمن خجالت‌آور نیست). با وجود فرصت‌های بیشتر برای خرید سریع و ارزان کاندوم، ایمن بودن آن بسیار باارزش است. هیچ نام علمی یا رسمی برای کاندوم وجود ندارد؛ با این حال، بعضی از افراد از آوردن نام کاندوم خودداری کرده و فقط نام برند را به زبان می آورند. برای مثال از فروشندگان در داروخانه درخواست کدکس، کاپوت و یا گود لایف می کنند.

کاندوم‌ را به‌صورت آنلاین خریداری کنید

درعین‌حال که برای پایان‌دادن به شرم و خجالت خرید کاندوم تلاش می‌کنیم، مهم است که پیشگیرانه عمل کنیم. نه‌تنها کاندوم را در مواقع موردنیاز بخرید، بلکه آنها را به‌صورت آماده داشته باشید تا در مواقع نیاز، از خرید آن به دلیل خجالتی که می کشید، صرف نظر نکنید. فروشگاه های آنلاین کاندوم مانند فانی استور گزینه ای عالی برای این کار هستند. با خرید اینترنتی کاندوم از فانی استور می توانید کاندوم دلخواه خود را از میان تعداد زیادی محصول با تنوع بالا انتخاب کنید، در هر ساعت از شبانه روز که مایلید سفارش خود را ثبت کنید و در محل خود تحویل بگیرید. 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.