بهترین اسپرسوساز و بخارشوی بازار

در گذشته، درست کردن قهوه و نوشیدنی‌ها، بسیار سخت و دشوار بوده است ولی با ساخت دستگاهی بنام اسپرسوساز ، کار انسان برای تهیه نوشیدنی‌هایی مثل قهوه، اسپرسو و سایر موارد خیلی آسان شده است و دیگر نیاز نیست که افراد خود را برای درست کردن یک نوشیدنی به زحمت زیادی بیاندازند، چراکه می‌توانند با استفاده از دستگاه اسپرسوساز کار خود را راحت کنند.

بخارشو یکی از  وسایلی است که امروزه اکثر مردم از آن برای راحتی کارشان استفاده می‌کنند. بخارشو با ترکیب بخار آب و مواد شوینده که اغلب برای فرش‌ها و سطوح کاشی منزل شما را به کار می‌رود. اما بعضی از مدل‌های بخارشوها از سری‌های متفاوتی برخوردار هستند که حتی می‌توان از آن‌ها برای تمیز کردم ماشین، مبلمان، پله‌ها و… استفاده کرد.شما می‌توانید برای خرید اسپرسوساز و خرید بخارشو  از سایت بانه آنلاین، کالای خودتان را به قیمت بانه تهیه کنید. ما در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین دستگاه‌های اسپرسوساز و بخارشوی بازار آشنا کنیم.

در خرید هر یک از دستگاه های اسپرسوساز و بخارشو به چه مواردی باید توجه کنیم؟

در خرید هر یک از این دستگاه‌ها شما باید به مواردی مثل میزان توان آن‌ها، میزان استفاده از برق، قیمت مناسب، میزان وزن، چگونگی عملکرد و نوع کارکرد آن‌ها توجه کنید تا بتوانید محصولی خوب و دارای عملکردی بهتری تهیه کرده و استفاده نمایید.

 بهترین بخارشو های موجود در بازار

بخارشوهای بسیاری وجود دارد که هریک از آن‌ها با توجه به قابلیت‌ها و عملکردی که دارند از یکدیگر متمایز می‌شوند. اگر شما هم فردی هستید که به میزان تمیزی منزل خود اهمیت زیادی می‌دهید بهتر است یک بخارشو برای منزل خود خریداری کنید تا با آن بهتر بتوانید منزل خود را تمیز کرده و از میزان تمیزی بالا، نهایت لذت را ببرید. در ادامه قصد داریم درمورد بهترین بخارشوهای موجود در سایت بانه آنلاین صحبت کنیم.

 بخارشوی کارچر sc4

یکی از جدیدترین مدل بخارشوی که در سایت بانه آنلاین ارائه می‌شود، بخارشوی کارچر sc4 می‌باشد. شرکت سازنده این بخارشو KARCHER است. میزان وزن این بخارشو برابر 4 کیلوگرم و همچنین میزان توانی که از برق استفاده می‌کند برابر 2000 وات و میزان فشار بخار آن برابر 3.5 بار است.

میزان گنجایش مخزن این بخارشو برابر 2 مخزن 800 و 500 میلی لیتر است. شما از این مدل بخارشو می‌توانید برای تمیز کردن سطوح موزاییک، پارکت و مکان‌های این چنینی استفاده کنید. در قسمت زیرین این بخارشو یک پد حوله‌ای قرار گرفته تا باعث تمیز شدگی هرچه بیشتر مکان‌ها شود و هیچگونه کثیفی روی سطوح باقی نگذارد.یکی از ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی که این بخارشو را نسبت به سایر بخارشوها متمایز می‌کند، به کارگیری دو محفظه آب آن است که هیچ یک از بخارشوها به جز این بخارشو از این قابلیت برخوردار نیستند. محفظه این بخارشو را می‌توانید به آسانی از جایی به جای دیگر منتقل کنید و در جابجایی آن به هیچ مشکلی برنخورید.

زمانی که محفظه این بخارشو خالی از آب است شما می‌توانید به آسانی آن را برداشته و پر کنید. یکی از ویژگی‌های خوبی که این بخارشو دارا است، این است که می‌تواند هرگونه کثیفی و لکه‌های موجود را از بین ببرد و همچنین می‌توانید از این بخارشو برای تمیز کردن مکان‌هایی که امکان دسترسی به آن‌ها را ندارید، استفاده کنید. با استفاده از این بخارشو شما می‌توانید تمامی مکان‌های مورد نظر را تمیز کرده و اجازه ندهید که هیچ گونه کثیفی و لکه‌ای در هرجایی از منزل باقی بماند.

 بخارشوی کارچر sc5

بخارشوی کارچر مدل sc5 با وزن برابر 6 کیلوگرم و میزان گنجایش مخزن آن برابر 2 مخزن 0.5-1.5 لیتر است. میزات قدرت استفاده از برق 2200 وات و میزان فشار بخار آن برابر 4.2 بار است. این بخارشو با داشتن سری‌های بزرگتر می‌تواند سرامیک و کف آشپزخانه‌ها و… را تمیز کند و اجازه ندهد هیچ گونه کثیفی در آن‌ها باقی بماند.فشار دیگر بخارشوها ترکیبی از آب و بخار است ولی فشار این بخارشو، بدون آب و تنها با استفاده از بخار می‌باشد که این ویژگی آن را نسبت به سایر بخارشوها متمایز کرده است. همچنین دسته‌های این بخارشو به گونه‌ای طراحی و ساخته شده که می‌توانید با استفاده از آن مکان‌های دور از دسترس را هم پاک کرده و تمیز کنید. این بخارشو همچنین از قابلیت‌هایی مثل نازل شستشوی کف، شیشه و شیارها را هم دارا است.

 بخارشوی ویداس مدل 7588

این بخارشو هم همانند دو بخارشوی قبلی، یکی از بهترین نوع‌های بخارشو در سایت بانه آنلاین است. این بخارشو در کشور ایران طراحی و ساخته شده است. میزان توان دستگاه 2000 وات و از میزان ظرفیت مخزن آب 5/1 لیتر برخوردار است. وزن این بخارشو برابر 7.8 کلیوگرم است. جنس بدنه بخارشوی ویداس مدل 7588، از جنس پلاستیک طراحی و ساخته شده است.  این بخارشو معمولاً برای تمیز کردن محیط داخل خانه از جمله آشپزخانه، سالن،ها و… مورد استفاده قرار می‌گیرد. این بخارشو از قابلیت‌ لوله خرطومی برخوردار است که با استفاده از آن می‌تواند به آسانی تمامی کثیفی‌ها را تمیز کند.

بهترین دستگاه های اسپرسوساز موجود در بازار

دستگاه‌های اسپرسوساز زیادی وجود دارد که هر کدام از آن‌ها با توجه به امکانات و نوع عملکردی که دارند از یکدیگر متمایز می‌شوند. اگر شما فردی هستید که به نوشیدن نوشیدنی‌هایی مثل قهوه و… علاقه دارید بهتر است یک دستگاه اسپرسوساز برای خود تهیه کنید تا بتوانید به راحتی در منزل خود به تهیه نوشیدنی بپردازید و میل کنید. در ادامه قصد داریم درمورد بهترین دستگاه‌های اسپرسوساز موجود در سایت بانه آنلاین صحبت کنیم.

 اسپرسوساز مباشی مدل ME-ECM2500

اسپرسوساز مباشی مدل ME-ECM2500 یکی از بهترین اسپرسوسازهای موجود بازار است. این مدل توسط کشور ژاپن ثبت شده و دفتر مرکزی آن در دبی است. این دستگاه از میزان قدرت 1100 وات و میزان فشار بخار 15 بار برخوردار است. میزان حجم مخزن آن برابر 1.25 لیتر می‌باشد. شما می‌توانید با این دستگاه، نوشیدنی‌هایی مثل قهوه، کاپوچینو و… را تهیه کرده و میل کنید. همچنین این اسپرسوساز از یک بویلر قدرتمند در ساخت خود استفاده کرده است که جنس آن از آلومینیوم است و از میزان مقاومت و پایداری بالایی برخوردار است.

 اسپرسوساز سنکور مدل SES4040BK

مدل سنکور نیز یکی از مدلهای خبو بازار است. این دستگاه از میزان توان 1450 وات و از میزان ظرفیت مخزن 1.4 لیتر برخوردار است. فیلتر این دستگاه از استیل ضد زنگ است و به هیچ عنوان دچار زنگ زدگی نمی‌شود.باید بدانید که فیلتر این دستگاه از دسته‌ای دارا است که امکان جابجا کردن آن را برای شما راحت می‌کند. همچنین از قابلیت‌هایی مثل پایه‌های بدون لغزش و سیستم گرمایشی دیگ بخار و… هم دارا است.

این دستگاه اسپرسوساز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است که همین ویژگی او، سبب مجذوب شدن افراد زیادی به این اسپرسوساز شده است. این اسپرسوساز از ظاهر و طراحی زیبایی دارا است و به همین علت می‌توانید از آن در آشپزخانه خود استفاده نمایید. شما قادر خواهید بود با خرید این دستگاه، نوشیدنی‌هایی از جمله: قهوه، نسکافه، کاپوچینو و… را تهیه و میل نمایید. همچنین دارای قابلیت‌هایی از جمله: فیلتر آب، نشان دهنده میزان آب، امکان تولید کف برای تزئین نوشیدنی‌ها، تنظیم نمودن میزان بخار، سیستم روشن و خاموش کن اتوماتیک و… است.

کلام آخر

سایت بانه آنلاین یکی از سایت‌های مورد اعتماد و معتبری است که به ارائه محصولات خانگی با هزینه مناسبی می‌پردازد. تمامی محصولات بانه آنلاین از گارانتی برخوردار هستند و شما می‌توانید با اطمینان خاطر از این سایت خرید نمایید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.