خرید رپورتاژ آگهی

خرید رپورتاژ آگهی چیست؟ بر چه اساسی باید رپروتاژ آگهی بخریم؟ زمان شروع به خرید و شیوه های مختلف خرید رپورتاژآگهی را در این بخش بخوانید و با ما در ارتباط باشید.

خرید رپورتاژ آگهی، بک‌لینک و لینک‌پرومکس:

09945613014

خرید رپورتاژ آگهی از بلدشیم

خرید رپورتاژ آگهی از سایت بلدشیم به روش‌های مختلف و با جدیدترین متدهایی که برای اولین بار از طرف ما ارائه شده و بیشترین اعتبار را برای رپروتاژ های خریداری شده منتقل می کند. در زیر نمونه‌های از این روش‌ها را برای شما آورده‌ایم تا بتوانید به راحتی انتخاب و اقدام به خرید رپورتاژ به این سبک ها نمایید.

پلن های خرید رپورتاژ آگهی

خرید رپورتاژ آگهی پلن A

در این روش به صورت معمول تمامی رسانه‌های منتشر کننده آگهی مطلب شما در سایت قرار می‌گیرد. فقط باید به نکاتی که در زیر اشاره لیست نموده ایم دقت نمایید، تا تأثیر این روش هم به خوبی برای شما اعمال گردد.

  • تصویر شاخص جذاب ارسال نمایید.
  • برای مطالب 2 عنوان متفاوت بنویسید (عنوان متا، عنوان اصلی صفحه) تا از قالب فعلی بلدشیم بیشترین بهره را ببرید.
  • متا دیسکریپشن را جدا و بهینه بنویسید و مشخص نمایید تا از آن استفاده نماییم.
  • پاراگراف اول را جذاب بنویسید تا خواننده را مجاب نمایید تا انتهای مطلب را بخواند (همچنین بیش از اندازه طولانی ننویسید).
  • بعد از پاراگراف اول یک تیتر با تگ H قرار دهید تا فهرست مطالب سایت بعد از پاراگراف اول ظاهر شود.
  • تعداد تیترها با تگ H را بیشتر از 3 مورد اضافه کنید تا فهرست مطالب به صورت اتوماتیک برای مطلب شما ظاهر شود که هم ux خوبی داشته باشید و هم در صورت رنک شدن کلمه کلیدی و قرار گرفتن در صفحه اول SERP، این عناوین در زیر متا دیسکریپشن بعنوان JumpTo ظاهر گردند.
  • در تصاویری که فی مابین مطالب ارسال مینمایید، توضیحات مربوط به SEO تصاویر را در قالب جداول بنویسید تا هر تصویر شما قدرت و اطلاعات لازمه برای رنک شدن را پیدا نماید.

قیمت این پلن برای همکاران که به صورت گروهی و تعدادی خرید مینمایند نیز تخفیفات ویژه ای دارد.

خرید رپورتاژ آگهی پلن B (دسته بندی همسان)

در این پلن تمامی موارد همانند پلن A خواهد بود فقط با این تفاوت که بر اساس درخواست شما مطلب در دسته بندی های سایت قرار میگیرد.

خرید رپورتاژ آگهی پلن C

در این پلن همانند پلن A خرید رپرتاژ آگهی عملیات ارسال پست انجام میگردد و مجدد خواهشمندیم برای اینکه اعتبار لازمه به صفحات و دامین هدفتان منتقل شود توضیحات بالا و نکات ذکر شده برای مطالب ارسالی را به دقت رعایت نمایید.

و تفاوت پلن B با پلن A در این است که عنوان رپورتاژ شما به مدت 1 ماه پس از اینکه مطلب از صفحه اصلی خارج شد در سایدبار قرار گیرد و از تمامی صفحات وبسایت که روزانه در حال بهبود قدرت آنها از روش های مختلف SEO هستیم به لندینگ رپورتاژ شما منتقل گردد.

خرید رپورتاژ آگهی پلن D

در این پلن یک شیوه خاصی را برای شما در نظر گرفتیم تا بتوانید ابر محتوایی کلمه و کلماتی که قصد افزایش قدرتش را دارید را به شیوه بهتری کار کنید.

در این روش شما یک مطلب جامع و کامل که میتواند تا 5000 کلمه باشد را برای ما ارسال می نمایید و می توانید در آن از 4 لینک فالو یا نوفالو استفاده نمایید(لازم به ذکر است در تمامی پلن ها شما قادرید به چند دامنه نیز لینک دهید).

سپس برای تیترهای خود که به صورت جزئی در مقاله جامع به آنها پرداخته اید نیز مطالب ارسال می نمایید که تا 5 عدد مطلب قیمت جدا و تا 10 عدد و بیشتر نیز قابل مذاکره و انجام است. و از این مطالب فقط میتوانید به مقاله مرجعی که به وبسایت خود لینک داده اید لینکسازی داخلی انجام دهید. و همچنین برای طبیعی سازی میتوانید برای مقالات دیگر وبسایت نیز لینکهای داخلی قرار دهید.

همچنین برای کل این مطالب شما میتوانید بر اساس تعداد مطالب درخواستی از 1 تا 3 برچسب یا تگ نیز تعریف نمایید تا صفحات PLP تحت عنوان تگهای انتخابی را نیز داشته باشید (امکان نوشتن در بخش بالایی لندینگ تگ نیز وجود دارد).

خرید رپورتاژ آگهی پلن E (ویدئو)

این پلن برای دوستانی که ویدئوهای اختصاصی تولید کرده و میخواهند از این قابلیت نیز استفاده کنند در نظر گرفته شده است. برای بهتر نتیجه گرفتن باز هم پیشنهاد ما نکات پلن A است (همراه ویدئو عکس شاخص نیز ارسال نمایید).

دسته بندی های بلدشیم

تمام تلاشمان در بلدشیم این است که بتوانیم همه روزه قدرت صفحات و دامنه را افزایش دهیم و قاعدتا صفحات قدیمی تر به مرور زمان قدرت بیشتری را نیز انتقال خواهند داد پس هرچه سریعتر اقدام نمایید.

جهت خرید هرکدام از این روش ها میتوانید از تمامی رسانه های همکار اقدام نمایید و قبل از خرید هماهنگی برای پلن ها را انجام دهید و یا از طریق ایمیل info@Baladshim.ir با ما در ارتباط باشید.

Telegram: @ads_support_1990

چرا باید رپورتاژ آگهی بخریم؟

وقتی بحث سئو به میان می آید عموما به دو بخش کلی one page و off page تقسیم بندی میشود که میتوان هر بخش را به زیر بخش های دیگر نیز تقسیم نمود. بخش دوم “آف پیج” سئو، به کلیه فرآیندی که در خارج از سایت برای بهبود رنک کلمات کلیدی انجام میشود اطلاق میشود.

یکی از این موارد بک لینک است که آن هم شیوه ها و استراتژی های خاص خود را دارد، یکی از روش های گرفتن لینک این است که مطلبی را بعنوان پست مهمان در وبسایتهای دیگر منشتر کنیم. این روش در تمام وب وجود دارد و پلتفرم های مختلفی در دنیا این خدمات را ارائه می نمایند، که به راحتی میتوانید بر اساس استراتژی که دارید از آن استفاده کنید.

مزیت عمده خرید رپورتاژ این است که از مطالب مرتبطی که خودتان نویسنده آن هستید و کاملا با محتوای سایت شما مرتبط است لینک با کلمات کلیدی هدف خود دریافت میکنید، کاری که به صورت طبیعی مخصوصا در وب فارسی به سختی اتفاق می افتد.

چه زمانی باید رپورتاژ آگهی بخریم؟

اینکه چه زمانی باید شروع کنید باز هم به متخصص سئو سایت و استراتژی که دارد بستگی دارد. و اینکه هدف از خرید رپروتاژ میتواند زمان شرو و تعداد مورد نیاز را مشخص کند.

از چه سایتهایی میتوانیم رپورتاژ بخریم؟

در بخش ابتدایی مطلب سعی کردیم پلن هایی که ما ارائه میدهیم را لیست کنیم. جدای از این شما میتوانید با پشتیبان از طریق تلگرام در ارتباط باشید تا در سایتهای دیگر که همکاری نزدیک با ما دارند نیز اقدام به خرید رپورتاژ نمایید. وبسایتهای دیگر در دسته بندی های زیر قرار میگیرند:

  • خرید رپروتاژ از سایتهای تخصصی حیوانات خانگی
  • خرید رپروتاژ ار سایتهای تخصصی خودرو
  • خرید رپورتاژ از سایت های تخصصی آرایشی و بهداشتی
  • خرید رپروتاژ ار سایتهای مجله ای و سبک زندگی
  • خرید رپورتاژ ار سایتهای تخصصی آموزشی
  • خرید رپورتاژ از سایتهای حوزه ارزدیجیتال
  • و…