خرید از ترندیول به زبان فارسی از داخل ایران

یکی از بزرگترین فروشگاه های آنلاین کشور ترکیه ترندیول است. برای خرید از ترندیول باید به دو نکته بسیار مهم دقت کنید. اول اینکه در کشور ترکیه آدرس داشته باشید و دومین چیزی که باید به آن توجه کرد داشتن کارت متصل به شبکه مستر کارت و ویزا کارت است. خوب با این شرایط خرید از ترندیول برای ایرانیان از داخل ایران امری محال به نظر میرسد اما اینطور نیست. ما در ادامه مقاله به شما توضیح میدیم که چطور از داخل منزلتون توی هر نقطه از ایران براحتی هر چه تمام می توانید از سایت ترندیول خرید کنید و درب منزلتون اون محصول را دریافت کنید.

خرید از ترندیول

اهمیت خرید از ترندیول

قبل از اینکه بخواهیم به نحوه خرید از ترندیول به زبان فارسی و از داخل ایران بپردازیم بهتره کمی با این فروشگاه آشنا بشیم.

همانطور که گفتیم، این فروشگاه، در کشور ترکیه تاسیس شده است. سایت مذکور در سال ۲۰۰۹ توسط خانم دمت موتلو یکی از برترین کارآفرینان ترکیه تاسیس شد. فروشگاه ترندیول، هیچگونه شعبه ای ندارد و یک آنلاین شاپ یا فروشگاه اینترنتی محسوب می شود. فروشگاه ترندیول با هدف ایجاد دسترسی همگانی به جدیدترین مد های جهان، هم اکنون بیش از ۳۵ میلیون کاربر از سراسر جهان دارد. همچنین این مجموعه با شعار «با ما از هر لحظه‌ات لذت ببر» هشتمین وبسایت برتر ترکیه محسوب می شود. از میزان محبوبیت فروشگاه ترندیول می توان به این نکته اشاره کرد که از هر ۱۰ زن ترکیه‌ای ۸ نفر از این سایت حداقل یک بار خرید کرده اند.

فروشگاه اینترنتی ترندیول دارای محصولات بیش از ۴۵۰ برند ترکی و غیر ترکی می باشد. در نتیجه مشتریان گستره ی انتخابی وسیع تری دارند و می توانند با مقایسه ی قیمت و کیفیت محصولات، خرید بهتر و مطمئن تری را تجربه کنند.

لازم بذکر است که بگیم اگر شما زبان ترکی نیز بلد نباشید سایت ترندیول به زبان انگلیسی هم ترجمه شده. پس با خیالی راحت از این سایت معتبر از بین دسته بندی های مختلف اجناس و محصولات مورد نظر خودتون رو پیدا و ثبت سفارش کنید.

با توجه به آشنایی کوتاهی که با آنلاین شاپ ترندیول داشتیم میشه نتیجه گرفت که برای خرید لباس زنانه اورجینال ترندیول می تواند یکی از بهترین گزینه ها در کنار سایت های معتبر برندهای معروفی همچون زارا، نایکی، کوتون، آدیداس و دیفکتو باشد. لازم به ذکر است که بگوییم تمام برندهای مذکور در سایت ترندیول درگاه فروش دارند و محصولاتشون رو در کنار سایت خودشون در بزرگترین آنلاین شاپ ترکیه به فروش می رسانند.

چطور لباس اورجینال خریداری کنم

خرید لباس اورجینال شاید برای خیلی از هموطنان عزیزمون جدای از قیمت بالا کاری به نظر ریسکی بیاد به این دلیل که امکان داره پول زیادی را پرداخت کنند اما محصول اورجینال دریافت نکنند. پس راه چاره چیه؟ آیا تمام فروشگاه های داخل ایران محصول فیک می فروشند؟ چطور میتونم محصول اصلی را از فیک تشخیص بدم؟ این تمام سوالاتی است که زمان خرید محصولات اورجینال ذهن خریدار رو به خودش مشغول می کنه.

خوب مشخصا به دلیل تحریم ها علیه ایران هیچ شرکت خارجی در ایران نمایندگی رسمی و فعالی نداره از این رو خریداران باید به فروشگاه های متفرقه به صورت حضوری مراجعه کنند که ریسک بالایی برای خرید محصولات اورجینال داره. البته ما به هیچ عنوان به صورت صد در صدی اعلام نمیکنیم که تمام محصولات داخل بوتیک ها فیک هستند ولی متاسفانه همیشه سودجویانی هستند که به نام برندهای معروف محصولات فیک به فروش می رسانند. پس از کلی تحقیق شما فروشگاهی را داخل ایران پیدا میکنید که محصول اورجینال به فروش می رساند ولی بزرگترین مشکل اینجاست که به علت مشکلات واردات این نوع کالاها با قیمت بسیار بالایی به فروش میرسانند پس کمی معقول به نظر نمیرسه که شما به صورت حضوری خرید کنید.

در ادامه راه تشخیص کالا اصلی از فیک رو به شما توضیح خواهیم داد.

تشخیص لباس اورجینال

همانطور که همه می دانند تمام برندهای اصلی لباس سایت فعال دارند و به واسطه عکس های با کیفیتی که برای محصولاتشون بارگذاری میکنند می توانید تمام جزئیات محصول مورد نظر رو ببینید و با کالایی که قصد خرید اون رو دارید مطابقت بدید. همینطور باید به قیمت اون محصول روی سایت اصلی توجه کنید و آن را با قیمت فروشگاه مقایسه کنید که در صورت دانستن قیمت اصلی محصول به هیچ عنوان از فروشگاه خرید نمیکنید چون به 3 برابر قیمت واقعی اون رو به شما میفروشند. سود واسطه، اجاره مغازه، حقوق فروشنده و سود صاحب مغازه باعث میه قیمت خیلی بالا بره و شما برای خرید یه کالا اورجینال چند برابر پول پرداخت کنید.

راه خرید محصولات اورجینال با قیمت مناسب خرید از وب سایت اون برند به صورت مستقیم است که این امر هم برای ایرانیان امکان پذیر نیست پس باید به سراغ شرکت هایی بریم که از شما سفارش دریافت می کنند و به صورت مستقیم از وب سایت اصلی خرید میکنند و درب منزل به آدرس ایران شما محصول را به شما تحویل میدهند. خوب پیدا کردن این شرکت ها هم کار ساده ای نیست و چطور میشه به آنها اعتماد کرد که در ادامه راه آن را به شما توضیح می دهیم.

خرید از ترندیول
خرید از ترندیول

شناسایی شرکت معتبر برای ثبت سفارش

وب سایتهای واسط را با یه سرچ کوچک توی گوگل به عنوان مثال آنلاین شاپ ترکیه به راحتی می توانید پیدا کنید، اما بزرگترین مسئله اینکه به کدومشون میشه اعتماد کرد. اولین نکته قابل توجه داشتن رتبه در گوگل هستش این را بدانید که سایت گوگل به راحتی به هر وب سایتی رتبه نمیده و خیلی از فاکتورها رو مد نظر میگیره که یکیش آپدی بودن وب سایت هستش. دومین نکته که برای وب سایت های فروشگاهی خیلی مهم است داشتن اینماد و لوگوی تجارت الکترونیک است. سومین نکته داشتن پشتیبانی آنلاین 24 ساعته است که به نظر ما از اهمیت بالایی برخوردار است. چهارمین نکته داشتن SSL یا همان ایجاد واسطه امن برای کد گذاری اطلاعات کاربران و آخرین نکته که از همه مهمتر هم است داشتن درگاه ایمن برای به سرقت نرفتن اطلاعات کارت بانکی شما.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.