رستوران های قدیمی تبریز

آیا شما نیز به دنبال بهترین و معروف ترین غذاها و رستوران های تبریز هستید؟ آیا می دانید که غذاها و رستوران های تبریز چه تاثیری را در جلب رضایت گردشگران خواهد داشت؟

تبریز یکی از زیباترین و دیدنی ترین شهرهای کشورمان است که با داشتن جاذبه های گردشگری بسیار منحصر به فرد خود توانسته است توجه بسیاری از گردشگران را به سوی خود جذب کند. یکی از مهمترین موضوعاتی که ذهن بسیاری از گردشگران را به سوی خود جذب کرده، غذاها و رستوران های تبریز است به طوری که شکم گردی از مهمترین بخش های سفر و گردشگری است و همین امر نیز سبب شده است تا مقاصد گردشگری جهان اقدام به تاسیس و راه اندازی بهترین رستوران با لذیذترین غذا باشند.

5 رستوران قدیمی شهر تبریز

1. رستوران سنتی باغ آنا

شما می توانید در بهترین رستوران های این شهر از لذیذترین غذاهای محلی نیز میل کرده و بی نظیرترین لحظات را برای خود به ارمغان بیاورید. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد بهترین و مشهورترین غذاها و رستوران های تبریز توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم.

یکی از مشهورترین غذاها و رستوران های تبریز را رستوران باغ آنا تشکیل داده است که با داشتن بی نظیرترین دکوراسیون و فضای خود توانسته است یکی از پرطرفدارترین مکان ها برای مراجعه گردشگران و توریست ها است. شما می توانید بهترین غذاهای محلی این شهر را از همین وب سایت پیش روی خود میل کرده و حتما اسم رستوران باغ آنا را در لیست بهترین غذاها و رستوران های تبریز خود قرار دهید.

از لذیذترین غذاهای این رستوران می توان به کوفته تبریزی، آبگوشت و ماهیچه اشاره کرد که به شکل بی نظیر و حرفه ای توسط مشهورترین سرآشپزان این شهر طبخ و سرو می شود. شما نیز نیز فرصت طلایی را از دست ندهید و حتما در سفرتان به شهر تبریز حتما از رستوران باغ آنا بازدید داشته باشید و لذیذترین غذاهای این رستوران را مورد امتحان قرار دهید. آدرس این رستوران را نیز می توانید به شکل زیر در دست داشته باشید:

  • آدرس: جاده تبریز _ آذرشهر، کمربندی سردرود

2. رستوران حاج علی

از دیگر بهترین غذاها و رستوران های تبریز می توان به رستوران حاج علی اشاره کرد که این رستوران با داشتن سابقه ی بالغ بر صد ساله خود توانسته است توجه بسیاری از گردشگران و توریست ها را جلب کرده و در بازار کلاه دوزان واقع شده است. این رستوران به داشتن دوغ های محلی لذیذ و سوپ های رایگان خود شهرت دارد به طوری که شما می توانید در یکی از بهترین فضای رستورانی یکی از ارزان ترین غذا را مورد استفاده قرار دهید.

امروزه رستوران حاج علی در لیست یکی از بهترین غذاها و رستوران های تبریز واقع شده است و پیشنهاد می کنیم که در سفرتان به این شهر به هیچ وجه این رستوران را از دست ندهید و از لذیذترین آش ها و کباب های آن میل کرده و به همراه خانواده ی خود بهترین و بی نظیرترین لحظات را برای خود به ارمغان آورید. آدرس رستوران مذکور به شکل زیر است:

  • تبریز، بازار تبریز، بازار کلاه‌دوزان (بوهچی بازار)

3. رستوران کباب سرای ریحان

رستوران کباب سرای ریحان از مهمترین و مشهورترین غذاها و رستوران های تبریز است که با داشتن طراحی داخلی زیبا و کارکنان بسیار حرفه ای خود توانسته است بهترین و بی نظیرترین خدمات را برای مراجعه کنندگان خود به ارمغان آورد. اگر شما نیز به دنبال مشهورترین غذاها و رستوران های تبریز هستید، رستوران کباب سرای ریحان را فراموش نکنید چرا که می توانید در این رستوران از لذیذترین و خوشمزه ترین کباب ها نیز بهره مند شود. آدرس این رستوران به شکل زیر است:

  • شعبه اول: تبریز، دروازه تهران، نرسیده به هتل مرمر
  • شعبه دوم: تبریز، ولیعصر، میدان بهارستان

4. رستوران قرانی

اگر شما نیز به دنبال یکی از بهترین و بی نظیرترین غذاها و رستوران های تبریز هستید می توانید رستوران قرانی را در اولویت های خود قرار دهید که این رستوران با داشتن قدمتی در حدود صد سال خود توانسته است توجه بسیاری از گردشگران و توریست ها را به سوی خود جذب کند. رستوران قرانی با داشتن کباب های متنوع و لذیذ تبریزی خود شهرت دارد و شما می توانید برای میل و صرف بهترین کباب های این شهر، رستوران قرانی را در اولویت های خود قرار دهید.

این رستوران در خیابان جمهوری و پاساژ کیان واقع شده است که کارکنان آن نیز از تجربه کافی برای پذیرایی از مهمانان خود برخوردار هستند. لازم به ذکر است که این رستوران با داشتن تجربه بلند مدت خود، امروزه مورد توجه گردشگران خارجی نیز واقع شده و همین امر سبب شده تا در بسیاری از روزها مملو از مهمان و گردشگر باشد.

5. رستوران سنتی برکه

رستوران سنتی برکه یکی از زیباترین رستوران های این شهر است که با داشتن 280 نفر ظرفیت، توانسته است در لیست بهترین غذاها و رستوران های تبریز قرار بگیرد. شما می توانید در این رستوران از لذیذترین و خوشمزه ترین غذاهای محلی از جمله آبگوشت، کباب، کوفته و انواع آش ها میل کرده و لذت واقعی یکی از بهترین غذاهای سنتی این شهر را برای خود به ارمغان آورید. این رستوران به داشتن فضای باغچه مانند خود، از دکوراسیون و دیزاین داخلی بسیار بی نظیری برخوردار است و همین امر نیز سبب شده است تا گردشگران احساس رضایت داشته باشند.

تمام غذاهای سرو شده در رستوران برکه، از مواد اولیه بسیار تازه و سالم تهیه و آماده می شود که همین امر سبب شده تا غذاهای این رستوران از طعم بسیار شگفت انگیزی برخوردار باشد. شما نیز این رستوران را در اولویت های خود قرار دهید و در سفرتان به شهر زیبای تبریز به آن مراجعه کنید. آدرس رستوران سنتی برکه را می توان به شکل ذیل ارائه داد:

  • تبریز، کمربندی سردرود، ما بین زیرگذر اول و دوم 
رستوران سنتی برکه تبریز

بیشتر بخوانید:

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.