لحظه تحویل سال ۱۴۰۲

لحظه تحویل سال ۱۴۰۲ و روز سال تحویل سال ۱۴۰۲ هجری خورشیدی به ساعت رسمی تهران و دیگر کشورهای دنیا بر اساس اعلام مراکز رسمی کشور به شرح ذیل است.

⌛ زمان سال تحویل ۱۴۰۲

💡 روز تحویل سال ۱۴۰۲

  • سه شنبه ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
  • ۱ فروردین ۱۴۰۲ هجری شمسی
  • مطابق ۰۸ شعبان ۱۴۴۳ هجری قمری

ساعت تحویل سال ۱۴۰۲

  • ساعت ۰۰ و ۵۴ دقیقه بامداد

📅 تاریخ تحویل سال ۱۴۰۲ به میلادی:

  • ۲۱ مارس ۲۰۲۳ میلادی

🐇 سال ۱۴۰۲ سال چه حیوانی است؟

حتما تاکنون دیده اید و شنیده اید که هر سال را به یک حیوانی نسبت می‌دهند و با توجه به خصوصیات حیوان سال‌ها، خصوصیات و طالع بینی متولدین سال‌های مختلف را با توجه به حیوان سال تولدشان ارائه می‌دهند. با این حال سال ۱۴۰۲ نیز سال خرگوش است. 

مشخصات متولدین سال خرگوش (🐇)

برای زمان‌های طولانی خرگوش برای چینی‌ها سمبل امید بوده است. خرگوش حیوانی ظریف و دوست داشتنی است. در چین به نوزادان تازه به دنیا آمده تصاویری از خرگوش هدیه می‌دهند تا او زندگی سراسر آرامش و خوشبختی داشته باشد.

متولدین سال خرگوش افرادی نجیب، ملایم، حساس، باحیا، و مهربان هستند. این افراد از حافظه‌ی خوبی هم برخوردارند. آن‌ها عاشق گفتگو و ارتباط با دیگران و شوخ طبعی هستند. آن‌ها می‌دانند که چطور باید زندگیشان را رمانتیک کنند.

متولدین سال خرگوش شادترین انسان‌ها و اشخاصی خوش ذوق، اهل معاشرت، عاقل، بردبار و کمی بلند پرواز هستند. هنگام برخورد با دیگران شرافتمندانه رفتار می‌کنند و هیچ کس نمی‌تواند آن‌ها را دست کم بگیرد؛ زیرا همراهان خوبی هستند و می‌دانند چگونه و کجا به درد آدم بخورند.

بیشتر بخوانید:

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.