آشنایی با چاپ پیکسل و انواع آن + بهترین تولید کننده پیکسل خام

صنعت چاپ یکی از فاکتورهای مهم کسب کارها در طول سالها بوده است. همواره محصولات جذابی در این صنعت توانسته اند به معرفی محصولات و سازمان ها کمک کنند. در سالیان اخیر یک محصول کوچک و جذاب در این عرصه رواج یافته است. چاپ پیکسل یکی از ابزارهای خلاقانه ای بوده که در کنار زیبایی، کاربرد فراوانی در ارسال پیام های مختلف داشته است. این محصول از ادغام یک یک بخش رویه و بخش زیره فلزی که اجزای پیکسل خام هستند تشکیل شده است. در کنار کاربردی بودن، قیمت چاپ پیکسل بسیار مقرون به صرفه نیز هست. مواد اولیه لازم از جمله پیکسل خام مگنتی و جاکلیدی نقش موثری در کاهش این قیمت داشته اند. در ادامه به شما روش های سفارش پیکسل و راههای آشنایی با بهترین تولید کننده و پخش عمده پیکسل خواهیم بود.

منظور از چاپ پیکسل چیست؟

در سالیان اخیر محصولی با نام پیکسل ( Pin back button ) عموما فلزی همراه با طرح چاپی پرس شده روی آن رواج یافته است. فرایند انجام گرفته که ادغام پیکسل خام و طرح چاپی روی کاغذ را چاپ پیکسل گویند. از چاپ پیکسل در اهداف مختلف تبلیغاتی، همایش ها، کلکسیون، هدیه و موارد مرتبط دیگر استفاده می شود.

ابعاد این محصول کوچک بوده و از طریق سنجاق یا مگنت به لباس یا سطوح فلزی متصل می شود. نوع دیگری نیز وجود دارد که با نام پیکسل جاکلیدی شناخته می شود. ابعاد مناسب، قیمت مقرون به صرفه، سادگی تولید پیکسل سبب شده تا در بین مردم و مشاغل مختلف محبوب باشد.

قیمت چاپ پیکسل، رقابتی و مناسب برای شرکت های کوچک

اگر بخواهید به مشتریان خود یک محصول کاربردی بدهید از چه چیز استفاده می کنید؟ کدام محصول چاپی در کنار کیفیت و جذابیت می تواند با بودجه های مختلف تطبیق پیدا کند؟ آیا می توان در تعداد کم نیز آنها را تهیه کرد؟

احتمالا برای پاسخ به این پرسش ها پیشنهاد هایی را بتوان یافت. ما قیمت چاپ پیکسل و امکان انجام آن حتی در تیراژ یک عدد قطعا بسیار رقابتی است! با این حساب هر شرکت و کوچک و بزرگی می تواند از آن در کمپین های تبلیغاتی خود استفاده کند. پیکسل ها بر خلاف اقلام چاپی دیگر یکبار مصرف نیستند. عموما مردم تراکت ها را نگهداری نمی کنند. اما پیکسل ها به دلیل شکل فانتزی و زیبایی که دارند قابلیت نگهداری بیشتری خواهند داشت. برای مثال چاپ پیکسل جاکلیدی ابزار مناسبی برای منظم نمودن و نگهداری کلید هاست.

آشنایی با انواع پیکسل

جذابیت و استقبال خوب از محصول فوق سبب ایجاد تولیدی پیکسل و ساخت انواع مختلفی از آن شده است. تفاوت ایجاد شده در اندازه، نحوه اتصال و نوع کاربرد آن است. در زیر برخی از رایج ترین آنها را معرفی می کنیم. پیکسل سوزنی

با توجه به اینکه در این نوع اتصال روی لباس انجام می گیرد از سایر انواع دیگر استفاده بیشتری دارد. همایش ها، مسابقات، مراکز آموزشی و شرکت های مختلف از جمله مشتریان اصلی پیکسل سنجاقی هستند. در کارگاههای تولید پیکسل خام با شناخت همین موضوع بیشتری مواد خام را برای این محصول تولید می کنند.

سایز های رایجی که برای نوع چاپ پیکسل سوزنی وجود دارد میتوان به ۵۸، ۴۴ و ۳۲ میلیمتری اشاره کرد. البته سایز ۴۴ میلیمتر به دلیل ابعاد متوسط خود بیشتر مورد توجه قرار میگیرد. ۵۸ میلی متری نیز از طرف مراکز آموزشی و فضاهایی که جنبه آموزش کودکان دارد محبوب است. پیکسل مگنتی

در این نوع از پیکسل اتصال از طریق مگنت ( آهن ربا ) روی سطوح فلزی انجام می گیرد. جنس رویه و زیره از فلز مقاوم بوده که یک آهن ربا در پشت آن قرار میگیرد. اکثرا افرادی که قصد چاپ آلبوم خانوادگی داشته باشند و یا تعدادی عکس را اختصاصا چاپ کنند از مدل گنتی استفاده خواهند کرد. سایز راج موجود برای این محصول ۴۴ میلیمتری است اما ابعاد ۵۸ میلیمتری نیز در بازار یافت می شود. پیکسل جاکلیدی

اگر قصد تبلیغ برای شرکت یا سازمان خود را دارید پیکسل جاکلیدی را به شما پیشنهاد می کنیم. این محصول بسیار کاربردی و در عین حال زیبا است که می تواند حلقه ارتباطی شما و مشتریانتان باشد. کاربردی بودن چاپ پیکسل جا کلیدی سبب می شود تا پیام های تبلیغاتی به خوبی به مشتری منتقل شود. همانطور که در بالا نیز اشاره شده انواع پیکسل چاپی یکبار مصرف نیستند خصوصا جاکلیدی که مدت ها با مشتری و مخاطبین ما خواهند بود. سایر انواع پیکسل

پیکسل های دیگری نیز در بازار وجود دارد که در سفارش های خاص مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله آنها می توان به نوع پارچه ای و مگنتی اشاره کرد که طرفداران خود را دارا هستند. در مجموع تنوع در نوع و ابعاد یکی از مزیت های این محصول است.

آشنایی با تولید پیکسل خام

فرایند تولید هر محصولی دارای مراحلی است که در نهایت به یک خروجی مورد انتظار منتهی می شود. برای مثال در بروشورهای تبلیغاتی ابتدا کاغذ ها در ابعاد استاندارد تولید شده سپس چاپ طرح روی آنها انجام می شود. در مرحله بعد به ابعاد کوچک تر برای بروشور درآمده و خط تا لازم روی آن انجام می گردد. در این محصول نیز مراحل مشابه صورت می پذیرد. ابتدا برای انجام چاپ ما به پیکسل خام نیاز داریم. تولید پیکسل از ورق های فلزی با برش و پرس انجام می گیرد. پس از تهیه مواد خام لازم می توان وارد مرحله چاپ پیکسل شد. انواع مختلف تعریف شده تا حد بسیاری متاثر از مواد خام هستند. تولید پیکسل های مگنتی، سوزنی و جاکلیدی در جنس و ابعاد با هم تفاوت هایی را هم دارند برای مثال پیکسل خام جاکلیدی از جنس پلاستیک تولید می شود.

تفاوت تولید پیکسل و بج سینه

یکی از مزیت های پیکسل قیمت مناسب و مقرونه به صرفه آن است. به طوری که می توان آن را در تیراژ انبوه برای مصارف تبلیغی سفارش داد. اما محصول دیگری نیز وجود دارد که گاهی در اسم نیز با چاپ پیکسل یکی گرفته می شود. بج سینه از ابزارهایی است که بیشتر در تعیین هویت سازمانی کاربرد دارد. این شباهت نام سبب شده تا برخی این دو را با هم اشتباه بگیرند. البته نام های دیگری نیز مانند نشان سینه، آرم سینه یا گل سینه نیز گفته می شود. کیفیت این محصو نسبت به پیکسل بسیار بالاتر است. جنس مواد به کار رفته در آن بج سینه بوده که با برشکاری دقیق و رنگ آمیزی ساخته می شود.

چگونه می توان از بج سینه و پیکسل در کمپین های تبلیغاتی بیشتری بهره را برد؟

برای اجرای هر برنامه تبلیغاتی ابتدا باید هدف از آن و تارگت های در نظر گرفته شده را مشخص کرد. سپس ابزارها و روش هایی که برای رسیدن به تارگت ها نیاز هست را تهیه کنیم. چاپ پیکسل و بج سینه محصولاتی هستند که در جلسات معرفی محصول و یا در تبلیغات حائز اهمیت است. افرادی که در محیط اداری شرکت حضور دارند با نصب بج سینه هویت برند را به مخاطبین و سازمانی که کار می کنند را معرفی می نمایند. همچنین پیکسل ها را می توان همراه با لوگو و شماره تماس سازمان در قالب هدیه همراه محصولات و یا در همایش ها و رویداد ها پخش کرد.

جمع بندی نهایی

در کل می توان گفت محصولات متنوع تبلیغاتی برای نتیجه بهتر به خلاقیت و ابتکاراتی که مشتریان و مخاطبین را جذب کند نیاز دارد. اما در انتخاب ابزارها بهتر است از محصولاتی استفاده شود که تناسب لازم را با هدف و منظور ما از تبلیغ را داشته باشد. پیکسل محصولی است که انعطاف بسیار زیادی داشته و حق انتخاب گسترده ای را برای مقاصد مختلف در اختیار می گذارد. تولید سریع و قیمت ارزان در کنار شکل هندسی خاص و متمایز فاکتورهایی است که آن را گزینه جذابی می کند. برای اطلاعات بیشتر در این رابطه می توانید با یکی از مجموعه های معتبر در زمینه تولید چاپ پیکسل مثل پارسیاایده ارتباط داشته باشید. پارسیا ایده انواع مختلفی از پیکسل و همچنین بج سینه را ارائه می دهد. در این مجموعه قبل از ثبت سفارش می توانید مشاوره لازم را نیز دریافت کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.