گلوریا هاردی

گلوریا هاردی بازیگر تلویزیون وی دورگه ایرانی و فرانسوی متولد شهر بندری بوردو فرانسه است. بزرگ شده شهر پاریس و سوئد می باشد، پدرش فرانسوی و مادرش ایرانی و اصالتا شیرازی است اما می گوید هیچ وقت در خانه مادرم فارسی حرف نزده بود.

عنوانتوضیحات
نامگلوریا هاردی
متولد11 بهمن دهه 60
حرفهبازیگر تلویزیون
محل تولدفرانسه
همسر:ساعد سهیلی
خلاصه بیوگرافی گلوریا هاردی

گلوریا هاردی در سال 1391 با ساعد سهیلی که به جشنواره فیلم پاریس رفته بود از طریق یک دوست مشترک با هم آشنا شدند و ازدواج کرد و سپس برای زندگی به ایران آمدند.

عکس گلوریا هاردی
عکس گلوریا هاردی

علاقه اش به بازیگری از فرانسه و چند کلاس کوتاه بازیگری شروع شد. گلوریا از سال 93 با حمایت همسرش در کلاس های بازیگری آزیتا حاجیان شرکت کرد و در زمان سریال کیمیا از طریق خانوم حاجیان به این سریال معرفی شد. او در نقش رها در سال 94 به شهرت زیادی در ایران رسید.

خانواده گلوریا هاردی

گلوریا هاردی از مادری ایرانی (مادرش اصالتاً شیرازی است) و پدری فرانسوی در یکی از شهرهای فرانسه (بوردو) بدنیا آمده‌است.

ازدواج با ساعد سهیلی

وی با ساعد سهیلی بازیگر سینما و تلویزیون در فرانسه آشنا شده و با وی ازدواج کرده‌است.

اولین تجربه بازی گلوریا هاردی

اولین تجربه بازیگری گلوریا در ایران با بازی در نقش رها (آزاده) در سریال کیمیا بود. احتمال می‌رود گلوریا در آینده جز بازیگران پرکار ایران، با توجه به امکان استفاده از این بازیگر در سریال‌های که در خارج از کشور ضبط می‌شود استفاده کرد.

کلاس بازیگری در ایران

علاقه اش به بازیگری از فرانسه و چند کلاس کوتاه بازیگری شروع شد. گلوریا از سال 93 با حمایت همسرش در کلاس‌های بازیگری آزیتا حاجیان شرکت کرد و در زمان سریال کیمیا از طریق خانوم حاجیان به این سریال معرفی شد. او در نقش رها در سال 94 به شهرت زیادی در ایران رسید.

ماجرای بازیگر شدن گلوریا هاردی

یک سال و خرده ای قبل از کیمیا شروع کرده بودم و می‌رفتم کلاس بازیگری آزیتا حاجیان. چون خانم حاجیان توی سریال کیمیا بازی کرده بود، خبر داشت که آنها دنبال یک بازیگر برای نقش دختر خارجی می‌گردند. بعد به من پیشنهاد داد. من هم تست دادم و قبول شدم.

گلوریا هاردی مسلط به پنج زبان

قبل از اینکه ازدواج کنم اصلاً فارسی بلد نبودم چون هیچ وقت در خانه فارسی صحبت نمی‌کردیم. علاقه زیادی به یادگیری زبان‌های مختلف دارم. به آلمانی، انگلیسی، ایتالیایی، فرانسوی و فارسی صحبت می‌کنم و به یادگرفتن زبان‌های دیگر همچنان علاقه دارم. به همین خاطر قبل از اینکه به ایران بیایم هیچ تصوری از ایران نداشتم و هیچ وقت دربارهٔ ایران کنجکاو نبودم. الان به نسبت قسمت‌های سریال کیمیا بهتر فارسی صحبت می‌کنم.

بیشتر بخوانید:

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.