مرکز فروش فیزیکی و بورس انواع کالا در تهران کجاست؟

در بازارهای فیزیکی امروز، پراکندگی کالاها افزایش پیدا کرده است؛ اما هنوز هم در برخی از کلان شهرها از جمله تهران مناطقی وجود دارند که به فروش اجناس خاصی معروف اند. شناخت بورس انواع کالاها در تهران می تواند راهی برای دسترسی به تنوع بی نظیر اجناس باشد . البته این تنوع نه تنها در ظاهر، بلکه در قیمت و کیفیت آن ها نیز کاملاً مشهود است. فروشگاه هایی که در این مناطق وجود دارند، با فروش خرده و عمده کالاها سعی در جلب رضایت انواع مشتری ها را میکنند.

مراکز فروش تهران؛ از برندهای لوکس لباس تا عطر و ادکلن های بدون بو

پایتخت بودن کلان شهر تهران باعث شده که دسترسی به انواع کالاها امکان پذیر باشد. لوازم خانگی، پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، پارچه، ادکلن و… همگی دارای بورس های مشخصی هستند. شما می توانید به راحتی با یک جستجو ساده در اینترنت از موقعیت مکانی این کالاها اطلاع حاصل کنید. در ادامه به معرفی چند مورد از مهم ترین بورس کالاهای موجود در تهران می پردازیم.

بورس خرید موبایل و لوازم جانبی

تهران، مراکز خرید موبایل بسیار زیادی را در شرق، غرب، شمال و جنوب خود جای داده است. برخی از این مراکز مانند پاساژ علاءالدین شهرت بیشتری دارند. البته روند روبه رشد فروش و تعمیرات موبایل و لوازم جانبی همچنان ادامه دارد. از جمله مراکز خرید موبایل در تهران می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بازار موبایل چیتگر
  • پاساژ چارسو
  • پاساژ پایتخت
  • بازار موبایل ایران 1 و 2
  • بازار موبایل شرق
  • بازار موبایل انقلاب و…

بورس خرید موبایل و لوازم جانبی

بورس لوازم عروس و داماد

خرید جهیزیه و دیگر اقلام ضروری برای شروع تازه عروس و دامادها یکی از خریدهای اساسی محسوب می شود. در تهران با توجه به ضرورت وجود بازارهای جداگانه ای برای تهیه این اقلام، قسمت های مختلفی از بازار بزرگ و خیابان لاله زار برای این منظور تعبیه شده اند. در این مکان ها می توان به انواع لوازم خانگی برقی، لوازم خواب، پوشاک، وسایل آشپزخانه، سرویس های غذاخوری، پارچه، آینه و شمعدان و… دسترسی پیدا کرد. در خیابان لاله زار لوازم الکتریکی و روشنایی نیز به فروش می رسد.

خرید لوازم آرایشی و بهداشتی

کوچه مروی و خیابان منوچهری تهران را می توان به عنوان بورس لوازم آرایشی و بهداشتی در نظر گرفت. قدمت این مکان ها به دوران قاجار باز می گردد و بافت سنتی آن ها در میان فروشگاه های مدرن به چشم می خورد. در این مکان ها تراکم فروشگاه ها بسیار زیاد است و خیلی زود می توانید برندهای مختلف لوازم آرایشی و بهداشتی را پیدا کنید.

خرید عطر و ادکلن

اگر به دنبال خرید عطرهای اورجینال هستید می توانید از خیابان وزرا تهران که به خیابان خالد اسلامبولی نیز معروف است، دیدن کنید. بسیاری از فروشگاه های موجود در این خیابان که در محله گاندی شرق تهران واقع هستند، به دلیل تأمین این عطرها از کمپانی های تأمین کننده، عطرهای اصل را به مشتریان عرضه می کنند. البته بهتر است قبل از خرید عطرها نسبت به غلظت آن ها، اصالت، پخش بو، ماندگاری، انواع برندهای معتبر و طبع بویایی آن ها آگاهی داشته باشید. شما می توانید برای بالا بردن آگاهی خود در این زمینه مقاله ” عطر و ادکلن هایی که نه ماندگاری دارند نه پخش بو ” را بخوانید. در این مقاله به تفاوت میان پخش بو و ماندگاری در عطرهای مختلف اشاره شده است.

بورس عطر و ادکلن

خرید مانتو

میدان هفت تیر و خیابان جمهوری را می توان مهم ترین مراکز خرید مانتو تهران به شمار آورد. در این مکان انواع مانتو، پانچو، تونیک، پالتو و روپوش های متنوع به فروش می رسند. در میدان هفت تیر، مانتوهای مجلسی نیز وجود دارد و می توانند انتخاب خوبی برای جشن ها و مهمانی های شما باشند.

خرید پوشاک

بازار بزرگ تهران یا همان بازار ۱۵ خرداد، کلکسیونی از انواع پوشاک مردانه، بچگانه و زنانه را در خود جای داده است. این بازار سرپوشیده در منطقه 12 شهرداری واقع است و قطب تجاری تهران محسوب می شود. بافت تاریخی و فرهنگی این بازار معرف بسیاری از کاسبان پوشاک در سراسر ایران است. این بازار در نزدیکی خیابان مولوی و خیام قرار گرفته است.

خرید پارچه

خیابان مولوی تهران که از دوره ناصرالدین شاه وجود داشته است، بخش های متنوعی دارد. یکی از بخش های پر طرفدار آن بازار پارچه فروش ها یا پرده فروش هاست که تنوع کم نظیری را می توان در قواره، طرح، رنگ و جنس آن ها اشاره کرد. در این بازار محله ای به نام کوچه مرغی وجود دارد که مرکز خرید و فروش انواع حیوانات و پرندگان است.

بازار تهران

سخن پایانی

پیداکردن بازارهای سنتی که به اجناس خاصی اختصاص پیدا کرده اند، می تواند در وقت و هزینه شما برای پیداکردن کالاهای مورد نظرتان صرفه جویی کند. در تهران بازارهای موبایل، لوازم آرایشی، ادکلن، لوازم خانگی و… در قسمت های مختلف آن وجود دارند که به راحتی می توان از طریق مترو یا اتوبوس های حمل و نقل شهری به آن ها دسترسی پیدا کرد. نکته قابل توجه در این بازارها تنوع بی نظیری است که در کمتر جایی از ایران دیده می شود؛ این موضوع برای کاسبانی که مایل به خرید عمده هستند، حائز اهمیت است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.