۵ دلیل برای سفر به مشهد با قطار فدک

برای سفر به شهر مشهد می‌توانید از وسایل نقلیه مختلفی نظیر هواپیما، اتوبوس و قطار استفاده کنید. قطار به‌دلیل ویژگی‌های جذابی که دارد و همچنین امکانات فوق‌العاده‌ای که به مسافران ارائه می­کند، همواره یکی از محبوب­ترین شیوه­های سفر به شهرهای مختلفی نظیر مشهد بوده است. اگر هم به سراغ قطارهای 5 ستاره و لوکس این مسیر بروید، لذت و راحتی بیشتری را تجربه خواهید کرد. به طور مثال قطارهای 5 ستاره فدک تجربه بی­نظیری از سفر با قطار را برای شما به ارمغان می­آورد.

در این مقاله قصد داریم پنج دلیل به شما ارائه کنیم که چرا باید با قطارهای فدک به شهر مشهد سفر کنید.

قطارهای کوپه‌ای چهار تخته

در مسیرهای ریلی منتهی به شهر مشهد قطارهای متنوعی فعال هستند. این قطارها را می‌توان از نظر نوع سالن به ۳ دسته قطارهای اتوبوسی، کوپه­ای شش‌نفره و کوپه‌ای چهارنفره طبقه‌بندی کرد. قطارهای کوپة چهارنفره را می‌توان بهترین قطارهای مشهد دانست. فضای کافی و صندلی‌های راحت و بزرگ این دسته از قطارها به شما این امکان را می‌دهد تا راحتی و لذت بیشتری را در طول سفر تجربه کنید.

همچنین می‌توانید یک کوپه را به‌صورت دربست رزرو کنید. در نتیجه در طول سفر حریم شخصی بیشتری را خواهید داشت. از طرفی اگر کودکتان همراه شما است، با رزرو یک کوپه دربست دیگر نگران حضور یک فرد غریبه نخواهید بود. کودک شما به‌راحتی می‌تواند بازی و شیطنت کند. اگر هم تمایل داشتید لباس خود را عوض کنید یا به کودک خود شیر بدهید، کسی مزاحم شما نیست.

امکانات داخل کوپه

قطار فدک یکی از قطارهای ۵ ستاره و لوکس سیستم حمل‌ونقل ریلی کشور به حساب می‌آید. امکانات و خدمات این دسته از قطارها به‌قدری است که مسافران را راضی و خوشحال نگه می‌دارد. از جمله امکانات داخل کوپه‌های قطارهای ۵ ستاره فدک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان تنظیم دمای فضای داخل کوپه از ۲۲ تا ۲۶ درجه
  • امکان تنظیم روشنایی داخل کوپه
  • وجود چراغ‌های اختصاصی برای هر تخت
  • وجود پریز برق در داخل کوپه
  • وجود عایق حرارتی برای حفظ دمای داخل کوپه
  • وجود سیستم صوتی و تصویری با امکان انتخاب و نمایش تعداد زیادی از فیلم‌ها و موسیقی‌های روز
  • تخت‌هایی بزرگ‌تر نسبت به قطارهای مشابه

نظافت و سرویس‌دهی کامل

هنگامی که بلیت قطار را خریداری می‌کنید، به‌خصوص اگر قطار انتخابی شما ۵ ستاره داشته باشد، انتظار دارید که صندلی و تمام بخش‌های داخل کوپه شما کاملاً تمیز و مرتب باشد. اگر کثیفی یا جرم خاصی را بر روی هر بخش از کوپه مشاهده کردید، شاید ناراحت یا عصبانی شوید و به این فکر کنید که چقدر برای بلیت خود پول داده‌اید و آخرسر چنین کوپه­ای را به شما داده‌اند. اما اگر به سراغ بلیط قطار مشهد تهران فدک بروید، تمامی انتظارتان از یک کوپه تمیز و مرتب برآورده می‌شود.

تمامی کوپه‌ها قبل از آنکه مسافران به داخل قطار راه پیدا کنند، تمیز می‌شود. در داخل هر کوپه هدفون، آب معدنی و لوازم بهداشتی شخصی مثل مسواک و دم‌پایی به‌صورت مجزا برای هر مسافر قرار داده می‌شود. سرویس بهداشتی و راهروها به طور کامل تمیز و ضدعفونی می‌شوند و همچنین در طول سفر چندین بار زباله‌ها جمع‌آوری می‌شوند.

سرو غذاهای با کیفیت

یکی دیگر از مزیت‌های مهم قطارهای فدک در مقایسه با قطارهای فعال در مسیرهای منتهی به شهر مشهد وجود کترینگ با کیفیت است. در این کترینگ ایرانی _ اتریشی غذاهای خوش‌مزه و با کیفیتی برای مسافران سرو می‌شود. در هنگام تهیه این غذاها تمامی موارد بهداشتی رعایت می‌گردد. اگر به سراغ برخی از بلیط‌های قطار فدک بروید، می­توانید در هنگام خرید بلیط قطار غذای مورد علاقه­تان را به‌صورت آنلاین سفارش دهید. همچنین در طول سفر برای شما نوشیدنی و میان وعده سرو می‌شود.

مهمانداران آموزش دیده

مهمانداران قطارهای ۵ ستاره فدک آموزش‌دیده هستند. آن‌ها در ابتدا مسافران را برای پیدا کردن کوپه خود راهنمایی می‌کنند و اگر در طول سفر نیازی داشتند یا مشکلی برای آن‌ها پیشامد، با مهربانی و حوصله با مسافران برخورد می‌کنند. همچنین در طول سفر برای شما غذا و نوشیدنی سرو می‌کنند. اگر هم نیاز به کمک داشتید، می‌توانید با فشردن دکمه احضار مهمان‌دار در داخل کوپه خود مهمانداران را فرا بخوانید.

انواع بلیط قطارهای فدک

قطارهای ۵ ستاره فدک در ۳ کلاس زیر به مسافران خدمات ارائه می‌کند:

  • کلاس اکونومی
  • کلاس بیزینس
  • کلاس عصرانه

تمامی این کلاس‌ها در قطارهای مدرن با امکانات خوب قرار دارند. تنها تفاوت میان این سه دسته، میزان خدماتی است که به مسافران ارائه می‌شود. بیزینس گران‌ترین کلاس در میان قطارهای فدک است. با خرید بلیت این کلاس انواعی از خدمات مختلف به شما ارائه می‌گردد. به طور مثال در کلاس بیزینس قطار ۵ ستاره فدک یک نوع غذای اصلی به همراه دسر و یک نوشیدنی انتخابی برای شما سرو می‌شود. اما در کلاس اکونومی فقط یک نوع غذای اصلی به همراه نوشیدنی سرد برای شما سرو خواهد شد.

چگونه می‌توانیم بلیط قطارهای فدک را در مسیر مشهد رزرو کنیم؟

یکی از بهترین روش‌ها برای خرید بلیط قطار مشهد مراجعه به وب‌سایتی است که در آن یک لیست جامع از بلیط قطار شرکت‌های ریلی مختلف در یک صفحه به شما نمایش داده می­شود. این شیوه از نمایش به شما کمک می‌کند تا بتوانید امکانات و خدمات قطارهای مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید.

از طرفی اگر این وب‌سایت بخشی با عنوان فیلترها داشته باشد، شما می‌توانید شرکت ریلی مورد علاقه خود را انتخاب کنید تا لیست نتایج جستجو تنها قطارهایی را به شما نمایش دهد که مربوط به شرکت ریلی انتخابی شما است.

وب‌سایت سفرمارکت این امکان را برای شما فراهم کرده است. در این وب‌سایت نه‌تنها می­توانید امکانات و قیمت قطارهای شرکت فدک را با دیگر شرکت‌های ریلی در مسیر مشهد مقایسه کنید، بلکه با فیلتر کردن این لیست می­توانید تنها قطارهای شرکت فدک را مشاهده کنید و با مقایسه امکانات و قیمت انواع بلیط این شرکت ریلی مناسب‌ترین گزینه را بر اساس وقت، علاقه و بودجه‌تان تهیه کنید.

جمع بندی

قطار فدک یکی از قطارهای پنج­ستاره در سیستم حمل‌ونقل ریلی کشور است. این قطار امکانات و خدمات فوق‌العاده‌ای را به مسافران ارائه می‌کند. اگر به دنبال تجربه کردن یک سفر لوکس به مشهد هستید، حتماً به سراغ قطارهای فدک بروید. وجود کوپه‌های چهارنفره تمیز با امکانات و خدمات فوق‌العاده و همچنین سرو غذاهای باکیفیت و میان وعده‌های خوش‌مزه باعث شده تا قطارهای فدک یکی از محبوب‌ترین قطارها مشهد برای مسافران به حساب بیاید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.