نتایج لاتاری 1400

نتایج لاتاری 1400 کی اعلام می شود؟ برای استعلام نتایج لاتاری 1400 باید چکار کنم؟ جواب لاتاری 1400 را کجا ببینم؟ پس از مشاهده نتایج لاتاری 1400 چه کارهایی باید انجام بدم؟ اگر شما هم در لاتاری 1400 گرین کارت ایالات متحده آمریکا ثبت نام کرده اید اما نمی دانید پس از این، چه کارهایی لازم است انجام دهید در این مقاله با ما همراه باشید.

زمان اعلام نتایج لاتاری 1400

نتایج لاتاری 1400 در نیمه اردیبهشت 1401 اعلام خواهد شد. بنابراین همه افرادی که در لاتاری ثبت نام کرده اند برای اطلاع از نتیجه ثبت نام خود باید چیزی حدود 6 ماه منتظر باشند. 

شاید خیلی از افرادی که در لاتاری 1400 ثبت نام کرده اند، ندانند که برای کدام دوره ثبت نام کرده اند و بلافاصله بعد از ثبت نام لاتاری وارد سایت مخصوص استعلام نتایج شوند و بخواهند نتیجه اشان را چک کنند. بنابراین بهتر است بدانید ثبت نام لاتاری 2023 درمهر و آبان 1400 انجام می شود و نتایج این دوره در اردیبهشت ماه ساال بعد یعنی اردیبهشت 1401 اعلام خواهد شد. و هیچ فردی نمی تواند بلافاصله بعد از اتمام ثبت نام لاتاری از نتیجه خود مطلع گردد و تنها افراد می توانند از طریق سایت استعلام نتایج در این برهه زمانی تنها نتایج دوره گذشته خود را چک نمایند.

جواب لاتاری 1400 را از کجا میتوان دید؟

حال اردیبهشت 1401 که نتایج لاتاری 1400 اعلام می شود، از چه طریق می توان نتیجه را کرد. یرای استعلام نتایج لاتاری 1400 می توانید وارد سامانه استعلام نتایج لاتاری شوید. شما برای مشاهده جواب لاتاری 1400، به پرینت نهایی ثبت نامتان نیاز دارید. در  واقع برای آنکه بتوانید نتیجه لاتاری خود را ببینید، به کدرهگیری 16 رقمی هنگام ثبت نام و یا اصطلاحا کانفرمیشن نامبر، سال تولد میلادی و نام خانوادگی لاتین نیاز دارید. لازم به ذکر است که این اطلاعات باید دقیقا مطابق مشخصاتی باشند که به هنگام ثبت نام وارد کرده اید.

اکنون ممکن است این سوال در ذهنتان شکل بگیرد که اگر ما در این مدت زمانی که منتظر اعلام نتایج لاتاری هستیم، کد رهگیری و یا فایل ثبت نام خود را گم و یا فراموش کنیم چه کاری باید انجام دهیم. اگر چه توصیه بر این است که در حفظ و نگهداری اطلاعات ثبت نامیتان کوشا باشید که بعدا به دردسر نیفتید اما خبر خوشحال کننده این است که کد رهگیری 16 رقمی در صورت فراموشی قابل بازیابیست. برای بازیابی کد رهگیری یا کانفرمیشن نامبر ثبت نام لاتاری شما می بایست نام و نام خانوادگی ، تاریخ تولد و ایمیل وارد شده در فرم ثبت نام نیاز دارید. اما اگر نمی دانید چکاری باید انجام دهید و به کجا باید مراجعه کنید، به علت حساسیت این موضوع بهتر است از افراد متخصص و آگاه در زمینه لاتاری کمک بگیرید.

پس از مشاهده نتایج لاتاری چه کارهایی باید انجام دهیم؟

پس از چک کردن نتیجه لاتاری در صورتی که برنده شده باشید باید مراحل بعدی یعنی امور برندگان را در سریعترین زمان ممکن بر طبق نوبتتان که در زمان اعلام نتایج آن را تحت عنوان کیس نامبر مشاهده می کنید، انجام دهید. این مراحل عبارتند از پر کردن فرم DS-260، انجام واکسیناسیون، فراهم سازی و ترجمه مدارک، مدیکال پزشکی و مصاحبه.

اما اگر در زمان اعلام نتایج متوجه شده اید که در لاتاری برنده نشدید این را بدانید که مجددا می توانید در دوره بعدی ثبت نام کنید. افراد زیادی هستند که پس از چند بار شرکت در لاتاری، برنده و موفق به گرفتن ویزای آمریکا می شوند.

بیشتر بخوانید:

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.