اطلاعات دارویی ژل PM پرولایف

موارد مصرف ژل PM پرولایف

تسکین درد آرتروز، روماتیسم، اسپاسم عضلات، درد گردن و کمر، رگ به رگ شدن

مواد تشکیل دهنده ژل PM پرولایف

زردچوبه: حاوی ترکیبات فعال زیستی با خواص قدرتمند دارویی است، کورکومین ماده اصلی فعال در زردچوبه است، این ماده اثرات ضدالتهابی قوی و یک آنتی‌اکسیدان بسیار قوی است. به همین دلیل کورکومین از طریق مهار آنزیم لیپواکسیژناز و سیکلواکسیناز که عوامل اصلی ایجاد التهاب هستند، التهاب را مهار می‌کند.

زردچوبه به عنوان گیاه دارویی مورد استفاده در طب سنتی و نیز به عنوان یک گیاه دارویی مؤثر در فارماکوپه‌های معتبر جهان به ثبت رسیده‌است. طبق نظر مونوگراف کمیسیون دارویی آلمان این گیاه دارای وضعیت مثبت درمانی است و در مونوگراف سازمان بهداشت جهانی دارای رتبه 1 درمانی است.

کافور: یک گیاه باستانی که به خاطر خواص تسکین درد آن شناخته شده‌است و به‌طور سنتی، از تقطیر چوب درخت کافور به دست می‌آید، کافور گردش خون را افزایش داده و دارای اثر ضد درد و التهاب مفاصل می‌باشد.

نعنا: از عصاره نعنا منتول به دست می‌آید که به عنوان ضد درد، ورم مفاصل و تاندون شناخته شده‌است. نعناع به عنوان گیاه دارویی مورد استفاده در طب سنتی و نیز به عنوان یک گیاه دارویی مؤثر در فارماکوپه‌های معتبر جهان به ثبت رسیده‌است این گیاه طبق نظر مونوگراف کمیسیون دارویی آلمان دارای وضعیت مثبت درمانی است و مونوگراف‌های متخصصین گیاهان دارویی اروپا و سازمان بهداشت جهانی به ترنیب دارای رتبه‌های درمانی 3 و 2 است.

رزماری: رزماری کاهنده دردهای مفاصل، درد ماهیچه، سبب تحریک گردش خون می‌گردد و با توجه به ترکیباتش کنترل‌کننده التهابات است. رزماری به عنوان گیاه دارویی مورد استفاده در طب سنتی و نیز به عنوان یک گیاه دارویی مؤثر در فارماکوپه‌های معتبر جهان به ثبت رسیده‌است. طبق نظر مونوگراف کمیسیون دارویی آلمان این گیاه دارای وضعیت مثبت درمانی است و در مونوگراف سازمان بهداشت جهانی دارای رتبه 1 درمانی است.

زنجبیل: یکی از استفاده‌های مؤثر از زنجبیل اثرات ضد التهابی است که کمک به کاهش التهاب مفاصل می‌نماید و سبب افزایش جریان گردش خون می‌شود. زنجبیل به عنوان گیاه دارویی مورد استفاده در طب سنتی و نیز به عنوان یک گیاه دارویی مؤثر فارماکوپه‌های معتبر جهان به ثبت رسیده‌است و در مونوگراف سازمان بهداشت جهانی دارای رتبه 1 درمانی است.

احتیاط در مصرف ژل PM پرولایف

از تماس ژل با چشم خودداری شود. این ژل فقط برای مصرف موضعی و برروی پوست سالم است.

شرایط نگهداری

در دمای اتاق و دور از دسترس اطفال قرار گیرد.

مقدار و نحوه مصرف ژل PM پرولایف

محل مورد نظر را شستشو داده و خشک نمایید، یک لایه نازک از ژل را برروی آن مالیده و ماساژ داده، سپس موضع را با بانداژ کشی بسته و در حالت استراحت نگه دارید. روزانه 3–4 بار به مقدار کافی بر روی موضع بمالید و به آرامی ماساز دهید.

بیشتر بخوانید:

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.