بهترین پرایمر برای پوست چرب و جوشدار و دارای منافذ باز

استفاده از پرایمر روشی ساده و رایج برای زیرسازی پوست قبل از میکاپ است که تاثیر بسزایی در افزایش ماندگاری آرایش دارد. به همین دلیل اغلب میکاپ آرتیست ها توصیه می کنند هر نوع پوستی که دارید، استفاده از پرایمر را به هیچ عنوان فراموش نکنید.

در این مطلب می خواهیم به معرفی پرایمر عالی برای پوست چرب بپردازیم و چندین برند معتبر ایرانی و داخلی را به شما عزیزان معرفی نماییم. پس اگر قصد خرید این محصولات را دارید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای آن با ما همراه باشید.

انواع پرایمر برای پوست چرب

استفاده از یک پرایمر مناسب، اهمیت ویژه ای در مراحل آرایش پوست چرب دارد؛ اما قبل از هر چیزی باید با انواع این محصولات آشنا شوید تا بتوانید تصمیم بگیرید که کدامیک از آن ها برای پوست شما انتخاب بهتری خواهد بود.

انواع پرایمر برای پوست چرب شامل مدل های مات کننده، ابریشمی، ضد چربی، ضد لک و آکنه، کاهش دهنده منافذ و … می شوند. جالب است بدانید که بعضی برندها پرایمرهای براق را نیز برای پوست چرب تولید کرده اند که البته استفاده از آن ها به دلیل افزایش درخشش صورت، چندان توصیه نمی شود.

معرفی بهترین پرایمر پوست چرب

برای تهیه یک پرایمر عالی، لازم است با برندهای مختلفی که این محصولات را تولید می کنند آشنا شوید. در این بخش پرایمرهای برگزیده از دیدگاه کاربران را معرفی کرده و در خصوص ویژگی های هر یک صحبت خواهیم کرد:

ژنوبایوتیک، بهترین پرایمر پوست چرب ایرانی

برند ایرانی ژنوبایوتیک پرایمر فوق العاده ای را برای پوست های چرب و مختلط تولید کرده است. این محصول نقش موثری در مات کردن پوست و کاهش سایز منافذ آن دارد و پوست شما را مانند ابریشم صاف و لطیف می سازد.

فرمولاسیون این محصول فاقد چربی و حاوی ویتامین E و بذر کتان بوده و از مزایای مهم آن می توان به پوشش دهی بالا، کمک به افزایش ماندگاری میکاپ، زیرسازی تخصصی میکاپ و یکدست کردن سطح پوست اشاره کرد.

مای، بهترین پرایمر پوست چرب ایرانی جوان کننده

پرایمر مات کننده مای محصولی فاقد چربی است که به دلیل وجود ویتامین های D ،B ،A و E در آن، دارای خواص ضد چروک و جوان کننده می باشد. بافت سبک و ابریشمی این محصول ضمن پوشش کامل عیوب پوستی مانند منافذ باز، جوش و لک، موجب افزایش ماندگاری آرایش نیز خواهد شد.

بنفیت، بهترین پرایمر صورت برای پوست چرب خارجی

پرایمر پروفشنال بنفیت ضمن صاف و یکدست کردن سطح پوست، موجب تقویت و تغذیه آن نیز می شود. این محصول با بافت مات و مخملی خود بدون ایجاد احساس سنگینی روی پوست، ماندگاری کرم پودر شما را تا ساعت ها افزایش خواهد داد.

از دیگر مزایای این محصول می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم

  • فاقد روغن و چربی
  • حاوی ویتامین E
  • پوشش منافذ باز و جای جوش
  • پوشش خطوط ریز صورت
  • کنترل ترشح چربی پوست

نوت، بهترین پرایمر برای پوست چرب و جوشدار بی رنگ

پرایمر نوت مدل Perfecting قدرت مات کنندگی فوق العاده ای دارد و برای انواع پوست به ویژه پوست های چرب و جوش دار مناسب است. این محصول در زمان کوتاهی براقیت پوست را از بین برده، سطح آن را یکدست و مخملی کرده و ماندگاری آرایش را تا حد چشمگیری افزایش می دهد.

جالب است بدانید پرایمر پرفکتینگ نوت حاوی روغن آرگان و ویتامین E بوده و به همین دلیل خواص آبرسانی، مرطوب کنندگی و جوانسازی نیز دارد.

مک، بهترین پرایمر برای پوست چرب و جوشدار رنگی

اگر به دنبال پرایمر رنگی هستید پیشنهاد می کنیم پرایمر پمپی مک را امتحان کنید. این محصول با بافت ژلی و ابریشمی خود، سبوم پوست را کنترل کرده و از برق افتادن میکاپتان جلوگیری می کند. برند مک این پرایمر را در دو رنگ زرد و صورتی تولید کرده است.

جالب است بدانید این محصول درخششی طبیعی و یکنواخت روی پوست ایجاد می کند و با فرمولاسیون غنی از آنتی اکسیدان خود موجب آبرسانی به پوست، جلوگیری از خشکی آن و پوسته پوسته شدن کرم پودر خواهد شد.

اسمش باکس، بهترین پرایمر برای پوست چرب و منافذ باز

بهترین پرایمر برای منافذ باز پوست توسط برند اسمش باکس تولید شده است. این محصول که با نام Photo Finish شناخته می شود قادر است منافذ عمیق و ناهمواری های پوست را به سرعت پر کند و لکه های صورت را نیز تا حد چشمگیری کمرنگ نماید.

از دیگر نقاط قوت این محصول می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • افزایش نرمی پوست
  • کنترل چربی تا 8 ساعت
  • ماندگاری 24 ساعته
  • بافت نرم و ضد آب
  • فاقد تست حیوانی

تاچا، بهترین پرایمر برای پوست چرب و منافذ باز

پرایمر جامد تاچا به دلیل دارا بودن پودر ابریشم، پیگمنت و ماندگاری میکاپ را افزایش داده و مانند یک سد محافظ، از پوست در برابر آسیب های ناشی از لوازم آرایشی محافظت می کند. این محصول علاوه بر منافذ باز پوست، هر گونه ناهمواری مانند چین و چروک، خط خنده و جای جوش را به راحتی برطرف خواهد کرد.

از پرایمر تاچا می توانید روی صورت، چشم و لب ها استفاده کنید. فرمولاسیون این محصول حاوی ترکیبات ضد آلودگی و فاقد موادی از قبیل پارابن، سولفات، ترکیبات حساسیت زا، روغن های معدنی، اوره و فتالات بوده و مورد تایید متخصصان پوست قرار گرفته است.

سخن پایانی

در این مقاله چندین پرایمر از برندهای مختلف را معرفی کردیم که همه آن ها برای پوست چرب، جوشدار و دارای منافذ مناسب هستند. شما می توانید با توجه به بودجه ای که در نظر دارید از میان این محصولات گزینه مناسبی را تهیه کرده و از میکاپ بی نقص و ماندگار لذت ببرید.

در نهایت توصیه می کنیم برای افزایش ماندگاری میکاپ خود علاوه بر مصرف پرایمر، حتماً روی پوست تمیز آرایش کنید و تمام محصولات آرایشی خود را نیز از نوع فاقد چربی انتخاب نمایید تا باعث تشدید چربی و بروز جوش و آکنه نشوند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.