رنگ فرش سال 1403 چیست؟ جدیدترین و بهترین رنگ فرش برای سال نو

 فرش یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین لوازم در هر خانه‌ای است که نقش زیادی در زیبایی و جذابیت محیط زندگی شما دارد. درصورتی‌که می‌خواهید در سال جدید اقدام به خرید فرش کرده و دکوراسیون خانه خود را عوض کنید، بهتر است علاوه بر توجه به کیفیت و بافت آن، رنگ فرش را نیز در نظر بگیرید. برای اینکه فرش مناسبی خریداری کنید، نیاز است تا بهترین رنگ سال را برای فرش موردنظر انتخاب نمایید.

در این قسمت برای شما در مورد بهترین و جذاب‌ترین رنگ‌های فرش دستباف سال 1403 صحبت کرده و اطلاعاتی که می‌تواند هنگام خریدن به شما کمک کند تا هارمونی زیبایی در خانه خود ایجاد کنید را در اختیارتان قرار می‌دهیم.

 

 جدیدترین رنگ فرش برای سال ۱۴۰۳ کدام است؟

 قبل از اینکه اقدام به خرید فرش دستباف کنید، بهتر است ابتدا بدانید جدیدترین رنگ انواع فرش چیست تا انتخاب بهتری داشته باشید. طبق یک نظرسنجی جامع، جدیدترین رنگ‌ها برای فرش در سال ۱۴۰۳ رنگ لاکی و سبز است. شما می‌توانید اقدام به خرید انواع فرش‌های ۱۲۰۰ و ۱۵۰۰ شانه در رنگ‌های لاکی و سبز کنید. معمولاً این دو رنگ با انواع دکوراسیون و انواع مبلمان به‌راحتی ست می‌شود و استفاده از آن‌ها می‌تواند سبب افزایش جذابیت منزل شما شده و چشم‌ها را به سمت خود خیره می‌کند.

 علاوه بر این، در چند سال اخیر فرش‌های اصیل ایرانی مانند فرش شاه‌عباسی بسیار پرطرف‌دار شده‌اند. درصورتی‌که شما به انواع فرش دستباف یا ماشینی علاقه دارید، می‌توانید فرش‌های اصیل و سنتی ایرانی را با رنگ‌های ترند امسال خریداری کنید.

 امسال چه رنگ فرشی مد است؟

 قبل از اینکه از بازار آنلاین فرش آریاس اقدام به خرید فرش موردنظر خود کنید، باید در نظر داشته باشید که چه رنگ‌هایی برای فرش در سال ۱۴۰۳ مد هستند. به جز رنگ لاکی و سبز، رنگ‌هایی مثل زرد، نارنجی، کرم، نسکافه‌ای و طوسی جزو پرطرف‌دارترین رنگ‌ها برای ایجاد فرش دستباف در سال جدید هستند که شما با مشاهده تلفیق و ترکیب رنگ‌ها و درنظرگرفتن آن با دکوراسیون خانه خود می‌توانید فرش مناسب را انتخاب کنید. در ادامه این قسمت به معرفی پرفروش‌ترین رنگ‌های فرش در سال ۱۴۰۳ می‌پردازیم:

 1. فرش‌های رنگ روشن مانند کرم

 امسال تقاضا برای خرید فرش دستباف با رنگ‌های زمینه روشن از جمله کرم بسیار افزایش پیدا کرده است؛ زیرا این رنگ یکی از رنگ‌های محبوب و پرطرفدار برای فرش‌های جدید است. درصورتی‌که خانه‌ای با ابعاد کوچک دارید، برای بزرگ‌تر و دلبازتر به نظر رسیدن منزل خود بهتر است فرش‌هایی را انتخاب کنید که رنگ پس زمینه آن روشن است. این موضوع می‌تواند موجب بازتاب نور شود و در نتیجه خانه شما را زیبا و جذاب‌تر نشان می‌دهد.

 2. فرش‌هایی با رنگ زمینه طوسی

 طوسی یک رنگ الگویی و خنثی است که می‌توان به‌راحتی آن را با اکثر دکوراسیون‌ها ست کرد. درصورتی‌که به دنبال بهترین رنگ‌های سال ۱۴۰۳ هستید و می‌خواهید حسی از مدرنیته و زیبایی را برای منزل خود به وجود بیاورید، فرش‌هایی با زمینه طوسی بهترین گزینه هستند. معمولا کاربران حساس و افرادی که به رنگ های شیک و درعین حال ساده علاقه مند هستند، از این رنگ فرش‌ها استفاده می‌نمایند.

 3. فرش‌های لاکی

 از زمان‌های قدیم فرش لاکی به‌عنوان یکی از زیباترین فرش‌های ایرانی شناخته می‌شده است که جلوه باشکوه و منحصربه‌فرد برای منزل شما به همراه می‌آورد. برای خرید فرش دستباف یا فرش‌های ماشینی معمولاً رنگ زمینه‌ای لاکی یک انتخاب ایده‌آل به‌حساب می‌آید و زیبایی محیط داخل را چندین برابر می‌کند.

 مزایای خرید فرش به‌صورت آنلاین

 در حال حاضر میزان تقاضا برای خرید انواع فرش به‌صورت آنلاین نسبت به حضوری افزایش یافته است و بسیاری از افراد برای صرفه‌جویی در وقت و انرژی ترجیح می‌دهند فرش مورد نظر خود را از یک فروشنده معتمد و شناخته شده به‌صورت آنلاین خریداری کنند.

 اگر می‌خواهید فرش محبوب خود را از یک فروشگاه معتبر مانند فروشگاه فرش آریاس به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی عرضه‌کننده انواع فرش دستباف و ماشینی تهیه کنید، باید ابتدا به مدل و رنگ توجه کنید و انتخاب خود را از بین رنگ‌های جدید سال انجام دهید. همچنین توجه به تعداد فرش موردنیاز و متراژ و ابعاد آن‌ها نیز از دیگر موارد مهم و حیاتی است که در زمان خرید انواع فرش مثل فرش دستباف یا ماشینی باید در نظر داشته باشید.

 قیمت جدیدترین فرش‌های سال ۱۴۰۳

 همواره برای بسیاری از خریداران قیمت فرش دستباف یا ماشینی مهم است و بسیاری از افراد تمایل دارند فرشی باکیفیت و با قیمت مناسب خریداری کنند. در مورد این موضوع باید بیان کنیم که قیمت دقیق فرش به مواردی مانند موارد زیر بستگی دارد.

 ● کیفیت بافت

 ● ابعاد و اندازه

 ● نوع نخ‌های به کار رفته در تولید آن

 ● ضخامت

 ● نوع فرش که ماشینی یا دستباف است.

 ● تعداد خرید

 پس همان‌طور که مشاهده کردید نمی‌توانیم نرخ مشخصی برای فرش در نظر بگیریم. اما اگر قیمت آن‌ها برای شما اولویت دارد، توصیه ما به شما این است که ابتدا قیمت‌های موجود در سایت را مشاهده کنید و پس از مقایسه آن و برآورد هزینه خود، فرش مورد نظر را سفارش دهید.

 در حال حاضر فرش‌های مجموعه آریاس به دلیل داشتن کیفیت بی‌نظیر و اصالت بالا قیمت قابل‌قبولی دارند و شما می‌توانید در هر کجای ایران فرش مورد نظر خود را سفارش دهید و در زمان مشخص شده آن را درب منزل تحویل بگیرید.

 سخن پایانی

 اگر برای خرید انواع فرش‌های دستباف و ماشینی با مدل‌های مختلف از جمله فرش طرح ماهی، فرش طرح خطیبی، فرش نقش سالاری، فرش ابریشم قم، فرش دستباف تبریز و انواع تابلوفرش به دنبال یک فروشنده اینترنتی معتمد و با اصالت می‌گردید، ما به شما فروشگاه اینترنتی آریاس را پیشنهاد می‌کنیم. این مجموعه دارای چندین سال سابقه درخشان در حوزه فروش انواع فرش است که شما می‌توانید محصولات مورد نظر خود را باکیفیت عالی، ثبات رنگ و استحکام بی‌نظیر سفارش دهید.

علاوه بر این، امکان خرید حضوری و مشاهده فرش‌ها از نزدیک نیز وجود دارد. از مهم‌ترین مزایای خرید فرش دستباف از فروشگاه آریاس می‌توانیم به امکان بازگشت کالا، پرداخت در محل (ویژه تهران)، ارسال به سراسر جهان، پشتیبانی آنلاین و تضمین اصالت کالا اشاره کنیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.