ارزان‌ترین ویلاهای شمال 

اگر به شمال کشور و نوار ساحلی نزدیک باشید احتمالا دوست دارید ایام بیشتری از سال را برای سفر به شمال برنامه‌ریزی کنید اما مسئله هزینه‌های سفر همیشه چون سدی از برنامه ریزی سفرهای کوتاه هفتگی و یا ماهانه به شمال جلوگیری می‌کند.

وقتی مقصد سفرمان یک شهر توریستی و گردشگر پذیر مانند شهرهای شمالی باشد، با امکانات اقامتی بسیار متنوعی برای رزرو و اجاره روبرو می‌شویم؛ از اقامت در هتل و آپارتمان‌های مبله بگیر تا اجاره کلبه‌های چوبی جنگلی و اقامتگاه‌های بوم گردی، همه این اقامتگاه‌ها در نوع خود با توجه به نیاز مسافران می‌توانند انتخابی خوب و هوشمندانه باشند؛ اما وقتی حرف از ویلای ارزان قیمت به میان می‌آید ناخودآگاه توجه مسافران به سمت این نوع سوئیت‌ها جلب می‌شود!

از آنجایی که مسئله اقامت و اجاره ویلا در شمال جز پرهزینه‌ترین موارد سفر است، اجاره ویلای ارزان می‌تواند هزینه‌ها را تا حدود بسیار زیادی کاهش دهد. کسانی که معمولا زیاد سفر می‌کنند و یا به دلایلی دنبال سفرهای کم خرج می‌گردند، ترجیح می‌دهند برای اقامت به دنبال ویلاها و یا سوئیت‌هایی بروند که در عین تمیزی و امکانات مورد نیاز، اجاره بهای کمتری داشته باشند.

در این مطلب به سراغ معرفی مواردی برای اجاره ویلای ارزان در شمال رفتیم که علاوه بر خدمات با کیفیت و تمیزی ویلا، اجاره بهای مقرون به صرفه‌ای دارند.

واحد آپارتمانی VIP رو به دریا در رامسر 

شاید تعجب کنید که چطور یک واحد وی آی پی و روبه دریا در لیست ارزان‌ترین ویلاهای رامسر قرار می‌گیرد. اما نباید فراموش کرد که همیشه گزینه‌های خوب و خوش قیمت هم وجود دارد.

آپارتمان مذکور یک واحد مبله 120 متری در طبقه دوم یک ساختمان نوساز است که تراس آن چشم‌اندازی از ساحل دریا دارد. ظرفیت پذیرش این ویلا 4 تا 6 نفر است، میزبان در فضای اقامتگاه سکونت دارد و مهمانان می‌توانند از پارکینگ اختصاصی جهت پارک خودروی شخصی‌شان استفاده کنند.

مبلغ اجاره بهای این ویلا در ایام عادی از 300 هزار تومان و در روزهای آخر هفته و ایام خاص از 360 هزار تومان شروع می‌شود.

اجاره آپارتمان مبله کاسپین در محمودآباد 

گزینه پیشنهادی بعدی برای اجاره ارزان قیمت در شمال یک واحد آپارتمان مبله 50 متری با ظرفیت 2 تا 4 نفر در شهر محمودآباد است. این واحد اقامتی که در فاصله 5 دقیقه‌ای از ساحل دریا و در نزدیکی جنگل واقع شده است، بصورت دربست بدون پارکینگ در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. مبلغ اجاره بهای این آپارتمان به ازای هر شب از 350 هزار تومان شروع می‌شود.

اجاره سوییت ونوشه در چالوس 

همان‌طور که میدانید چالوس یکی از توریستی‌ترین و گردشگرپذیرترین شهرهای شمالی در استان مازندران است که در تمام طول سال مسافر دارد. اجاره ویلا در چالوس با قیمت پایین یکی از دغدغه‌های همیشگی گردشگران در سفر به این شهر است. سوییت ونوشه در چالوس با چشم اندازی به سمت جنگل یک گزینه بسیار عالی برای کسانی است که می‌خواهند هزینه‌های سفرشان را کاهش دهند.

مبلغ اجاره بهای این سوییت 40 متری با ظرفیت 3 تا 6 نفر که به صورت دربست با حیاط اختصاصی در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد به ازای هر شب از 180 هزار تومان شروع می‌شود.

خانه ویلایی کوه سبز در نزدیکی جواهرده 

روستای میان لات در مسیر جواهرده یکی از زیباترین مناطقی است که می‌توانید برای اقامت ارزان در سفر شمال انتخاب کنید. خانه ویلایی کوه سبز یک ساختمان 70 متری با ظرفیت پذیرش 4 تا 5 نفر است که در طبقه اول یک خانه ویلایی دو طبقه واقع شده و چشم انداز بی‌نظیری به سمت کوه‌های سبز رامسر دارد.

درست از کنار این واحد ویلایی رودخانه میان لات می‌گذرد و تراس آن به سمت رودخانه و فضای جنگلی قرار گرفته است.مسیر منتهی به این ویلا آسفالت است و دسترسی راحتی به مرکز شهر رامسر دارد. مبلغ اجاره بهای این ویلا از 340 هزار تومان به ازای هر شب اقامت شروع می‌شود.

اجاره ویلا جنگلی در کوچصفهان 

مورد پیشنهادی بعدی اجاره ویلای دربست جنگلی در محدوده کوچصفهان رشت است. این ویاتی 80 متر یکه در زمینی به مساحت 400 متر بنا شده با ظرفیت پذیرش 2 تا 10 نفر بصورت دربست با حیاط و پارکینگ اختصاصی در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

مبلغ اجاره بهای این ویلا  در روزهای اول هفته 299 هزار تومان و برای روزهای آخر هفته 399 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

اجاره ویلا شالیزاری در سراوان

اگر دوست دارید اقامتی راحت و دلپذیر را در جوار شالیزارهای گیلان سپری کنید، ویلای شالیزاری در سراوان پیشنهاد خوبی برای شماست این اقامتگاه بصورت دربست با حیاط و پارکینگ اختصاصی در اختیار شما قرارمی‌گیرد .

این واحد اقامتی در سراوان رشت واقع شده مبلغ اجاره بهای آن برای 4 تا 6 نفر به ازای هر شب 400 هزار تومان است. این مبلغ در روزهای آخر هفته تا 600 هزار تومان افزایش پیدا می‌کند.

اجاره سوئیت جنگلی در ماسال 

ماسال یکی از زیباترین ییلاق‌های شمالی در استان گیلان است که قطعا تجربه اقامت در آن را هیچ‌وقت از یاد نخواهید برد. برای اقامتی ارزان در ماسال باید به سراغ سوییت‌های کوچک بروید. برای مثال سوئیت 50 متری جنگلی که در روستای شالما در نزدیکی ماسال واقع شده است یک گزینه ارزان قیمت و عالی برای اقامت در این ییلاق است.

این واحد با امکانات کامل رفاهی، پارکینگ روباز با ظرفیت دو خودرو بصورت دربست در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. ظرفیت پذیرش این واحد از دو تا چهار نفر است و مبلغ اجاره بهای آن به ازای هر شب از 280 هزار تومان شروع می‌شود.

اجاره کلبه چوبی 35 متری در طاسکوه

گزینه دیگر برای اجاره ارزان‌ترین ویلا در شمال یک کلبه چوبی 35 متری در روستای طاسکوه ماسال است. این کلبه با ظرفیت پذیرش 6 تا 8 نفر به صورت دربست در اختیار مهمان قرار می‌گیرد. حیاط اقامتگاه و پارکینگ مجموعه با سایر مهمانان مشترک است.

مسیر منتهی به این ملک کاملا آسفالت است و پارکینگ روباز کلبه ظرفیت پارک 5 خودرو را دارد. هزینه اجاره بهای این کلبه از 200 هزار تومان برای روزهای معمولی و 280 هزار تومان برای ایام خاص شروع می‌شود.

اجاره سوئیت در روستای اولم ماسال 

گزینه پیشنهادی بعدی برای اجاره سوئیت ارزان در شمال یک خانه 40 متری در طبقه همکف است که در روستای اولم ماسال قرار گرفته است. فاصله این سوییت از دریا و رودخانه ماسال 20 دقیقه و تا ارتفاعات اولسبلنگاه و قلعه رودخان یک ساعت است. مسیر منتهی به واحد مذکور آسفالت و امکان پارک دو ماشین در محوطه وجود دارد.

مبلغ اجاره بهای این واحد با ظرفیت 3 تا 5 نفر به ازای هر شب از 250 هزار تومان شروع می‌شود.

اجاره ویلای خیال خوش در رشت

و اما آخرین گزینه برای اجاره ویلای ارزان قیمت در شمال یک خانه ویلایی 70 متری در شهر رشت است که با ظرفیت 4 تا 5 نفر بصورت دربست با حیاط و پارکینگ اختصاصی در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

این ویلا که در بلوار معلم رشت واقع شده دسترسی بسیار عالی به جاذبه های گردشگری و طبیعی شهر رشت دارد مبلغ اجاره بها برای اقامت در این ویلا به ازای هر شب ار 400 هزار تومان شروع می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.