لیست لاکچری‌ترین ویلاهای رامسر

رامسر یکی از محبوب‌ترین شهرهای شمالی برای سفر است. این شهر به عنوان آخرین شهر از استان مازندران یکی از متفاوت‌ترین شهرهای این استان است. شهری سرسبز با پیشینه‌ تاریخی پربار که حالا یکی از خوش نام‌ترین شهرهای استان مازندران است. رامسر به دلیل هم‌جواری با استان گیلان طبیعتی کاملاً متفاوت از دیگر شهرهای مازندران دارد و همین باعث شده که در نظر گردشگران بسیار محبوب باشد.

خیلی‌ها تمایل دارند در سفر شمال اقامتی لاکچری و همه چیز تمام را تجربه کنند. حالا وقتی مقصد سفر شمال شما، رامسر باشد پیدا کردن یک ویلای درجه برای اجاره ویلا در شمال خیلی سخت نیست. در این شهر امکانات اقامتی متفاوتی برای اجاره در دسترس است، از خانه‌های محلی و سوئیت‌های اقامتی کوچک گرفته تا ویلاهای استخردار و لاکچری، اینکه شما کدام مورد را برای اقامت در سفر رامسر انتخاب می‌کنید به بودجه و سلیقه‌ی شما بستگی دارد. در ادامه‌ی این مقاله قرار است چند مورد از لاکچری ترین ویلاهای رامسر را به شما معرفی کنیم.

ویلای پنج طبقه استخر آبگرم در رامسر

یکی از ویلاهای لاکچری رامسر که می‌توانید برای یک اقامت رویایی روی آن حساب کنید باغ ویلای پنج طبقه استخر آبگرم است که در زمینی به مساحت 1000 متر با یک بنای 250 متری میزبان شماست. این ویلای لاکچری با ظرفیت پذیرش 6 تا 13 میهمان و مبلغ اجاره بهای یازده میلیون تومان به ازای هر شب در صدر لیست لاکچری‌ترین ویلاهای رامسر قرار می‌گیرد.

باغ ویلا 5 طبقه استخر آبگرم رامسر به صورت دربست با تمامی امکانات رفاهی در اختیار شما گذاشته می‌شود. چهار اتاق خواب، استخر روباز با سرسره‌ی چرخشی، وسایل تفریحی از جمله میز بیلیارد، ایرهاکی، فوتبال دستی، باربیکیو، فضای باز، آسانسور بین طبقات و… از امکانات این ویلای لاکچری در رامسر است.

ویلا استخردار تریپلکس جنگلی

گزینه‌ی لاکچری بعدی برای اجاره ویلا در رامسر یک عمارت استخردار تریپلکس جنگلی است که در فضایی با متراژ 1200 متر قرار گرفته است. ظرفیت پذیرش این ویلا با 500 متر بنا 10 نفر اما تا 25 نفر است.

ویلا به صورت دربست با حیاط و پارکینگ اختصاصی در اختیار مهمان گذاشته می‌شود. بنای ویلا دارای 6 خواب اختصاصی و کاملا مستر، با تمام امکانات رفاهی و تفریحی از جمله بیلیارد، پینگ پنگ، فوتبال دستی و … است.

ویلای 6 خوابه تریپلکس به همراه یک استخر سرپوشیده آبگرم بزرگ و یک استخر روباز مینی در فضای باز در قسمتی دنج از حیاط در نزدیکی قلعه تاریخی مارکوه کتالم رامسر واقع شده و اقامتی رویایی را برای شما به همراه دارد. آلاچیق، باربیکیو و کلبه سنتی از دیگر امکانات رفاهی این ویلای لاکچری در رامسر است.

مبلغ اجاره بهای این ویلا به ازای هر شب از ده میلیون شروع می‌شود. این قیمت ممکن است در ایام خاص و تعطیلات تغییر کند.

ویلای لاکچری استخردار جنگلی رامسر

گزینه بعدی یک ویلای دوبلکس لاکچری در محیطی جنگلی است که در فضایی به مساحت 2000 متر بنا شده و ساختمانی به متراژ 200 متر دارد. این ویلای لوکس استخردار با ظرفیت 6 تا 10 نفر به صورت دربست با حیاط و پارکینگ اختصاصی در اختیار شما قرار داده می‌شود.

ویلای استخردار بسیار لاکچری چشم اندازی بی‌نظیر به سمت جنگل‌های سبز رامسر دارد و با دارا بودن امکاناتی خاص نظیر استخر روباز آبگرم، محوطه 2000 متری، یک خواب سنتی، 3ه خواب مستر، یک کلبه سنتی در حیاط، شومینه هیزمی و …. به یکی از خاص ترین اقامتگاه‌های شمالی برای اجاره ویلا در رامسر تبدیل شده است.

مبلغ اجاره بهای این ویلا به ازای هر شب از ده میلیون شروع می‌شود، همچنین تعطیلات رسمی و ایام خاص ممکن است بر روی این هزینه تاثیرگذار باشند.

ویلای لوکس با استخر سرسره‌ای

گزینه پیشنهادی بعدی برای اجاره ویلا  با امکانات لاکچری، ویلای لوکس با استخر سرسره‌ای در رامسر است که درست داخل شهر و در نزدیکی بلوار تاریخی کازینو رامسر واقع شده است. یک خانه ویلایی 700 متری با 500 متر بنا و چشم اندازی از دریای خزر که در سه طبقه ساخته شده است.

طبقه‌ی همکف سالن استخر ویلا، طبقه‌ی اول پذیرایی و یک خواب و طبقه دوم 4 اتاق خواب مستر به همراه میز بیلیارد و فوتبال دستی قرار گرفته شده است. همچنین این طبقه دارای یک حیاط خلوت با دید 360 درجه به کوه و دریاست. این طبقه با یک سرسره به استخر در طبقه همکف راه دارد که قطعا تجربه‌ی هیجان انگیزی خواهد بود.

ویلا با ظرفیت 8 تا 14 نفر به صورت دربست با حیاط و پارکینگ اختصاصی در اختیار شما گذاشته میشود. مبلغ اجاره بهای این ویلا به ازای هر شب از ده میلیون تومان شروع می‌شود.

اجاره ویلا استخر دار با ساحل اختصاصی

گزینه پیشنهادی بعدی برای اجاره ویلا در رامسر یک خانه‌ی دوبلکس چوبی است که با 150 متر بنا در زمینی به مساحت 1150 متر قرار گرفته و دارای ساحل اختصاصی از دریای خزر است. این ویلا به صورت دربست و حیاط دار در اختیار شما قرار می‌گیرد و در کل ظرفیت پذیرش 5 میهمان را دارد.

استخر روباز با چشم انداز دریا و بنای کاملا چوبی در خط اول ساحل قرار گرفته و به لحاظ جغرافیایی در نزدیکی دوراهی هریس و مابین تنکابن و رامسر قرار دارد. تفریحات آبی مانند جت اسکی، قایق، شاتل، غواصی و … هم در نزدیکی ویلا در دسترس هستند.

مبلغ اجاره بهای این ویلا به ازای هر شب از هشت میلیون تومان شروع می‌شود.

ویلای استخر دار عمارت سبز

و اما گزینه آخر در لیست لاکچری‌ترین ویلاهای رامسر ویلای استخردار عمارت سبز است. یک ویلای دوبلکس 300 متری با 200 متر بنا که به صورت دربست با حیاط و پارکینگ اختصاصی در اختیارتان گذاشته می‌شود. این ویلا دارای استخر سرپوشیده آبگرم است که به دو قسمت مجزای کودک و بزرگسال تقسیم شده است.

در طبقه پایین ویلا پذیرایی و آشپزخانه و سرویس بهداشتی و در طبقه بالا دو اتاق خواب مستر قرار دارد. همچنین میز بیلیارد و پینگ پنگ هم برای تفریح و بازی شما در قسمت‌هایی از ویلا تعبیه شده.

این ویلا با 2 خواب ظرفیت پذیرش 4 تا 8 نفر را دارد و مبلغ اجاره بهای آن به ازای هر شب از هفت میلیون شروع می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.