ارزان‌ترین ویلاهای رامسر

وقتی مقصد سفرمان یک شهر توریستی و گردشگر پذیر مانند رامسر باشد، با امکانات اقامتی بسیار متنوعی برای رزرو و اجاره روبرو می‌شویم؛ از اقامت در هتل و آپارتمان‌های مبله بگیر تا اجاره کلبه‌های چوبی جنگلی در رامسر و اقامتگاه‌های بوم گردی. همه این اقامتگاه‌ها در نوع خود با توجه به نیاز مسافران می‌توانند انتخابی خوب و هوشمندانه باشند اما وقتی حرف از ویلای ارزان قیمت به میان می‌آید ناخودآگاه توجه مسافران به سمت این نوع سوئیت‌ها جلب می‌شود!

از آنجایی که مسئله اقامت و اجاره ویلا در شمال جز پرهزینه‌ترین موارد سفر است، اجاره ویلای ارزان می‌تواند هزینه‌ها را تا حدود بسیار زیادی کاهش دهد. کسانی که معمولا زیاد سفر می‌کنند و یا به دلایلی دنبال سفرهای کم خرج می‌گردند ترجیح می‌دهند برای اقامت به دنبال ویلاها و یا سوئیت‌هایی بروند که در عین تمیزی و امکانات مورد نیاز اجاره بهای کمتری داشته باشند.

در این مطلب به سراغ ویلاهای ارزان قیمت رامسر رفتیم که علاوه بر خدمات با کیفیت و تمیزی ویلا اجاره بهای مقرون به صرفه‌ای هم دارند.

1. اجاره سوئیت ساحلی لوکس لب دریا در رامسر

یکی از ارزان‌قیمت‌ترین ویلاها برای اجاره در سفر رامسر اجاره سوئیت ساحلی لوکس است که در پلاژ شهرداری شهر رامسر واقع شده است.این سوییت 60 متری با ظرفیت پذیرش 2 تا 4 نفر تمامی امکانات مورد نیاز برای اقامتی راحت در سفر را فراهم کرده و به دلیل نزدیکی به ساحل دریا از محبوب‌ترین واحدهای اقامتی ارزان در رامسر به شمار می‌رود.

از مزایای این ویلا می‌توان به فاصله 50 متری آن با ساحل دریا و نزدیک بودن به امکاناتی نظیر شهربازی، قایق، جت اسکی و دهکده تفریحی ساحلی رامسر اشاره کرد.  مبلغ اجاره بها برای اقامت در این ویلا از 180 هزار تومان شروع می‌شود.

2. اجاره آپارتمان خیری در رامسر 

طبقه اول از ساختمان دو طبقه خیری یک واحد 45 متری با ظرفیت پذیرش 2 تا 4 نفر است که در صورت تمایل به اجاره ویلای ارزان در رامسر می توان آن را پیشنهاد کرد. حیاط این اقامتگاه با سایر مهمانان مشترک بوده و میزبان نیز در واحد دیگری از همین ساختمان اقامت دارد.موقعیت مکانی این واحد اقامتی و دسترسی عالی آن به جاذبه‌های توریستی و طبیعی شهر رامسر باعث شده تا مسافران به انتخاب این ویلا و اقامت در آن علاقه‌مند باشند.

البته مبلغ اجاره بهای منصفانه‌ای که برای رزرو این سوئیت در نظر گرفته شده نیز در محبوبیت آن بی‌تاثیر نیست. شما می‌توانید در تمام طول هفته با پرداخت مبلغ 200 هزار تومان به ازای هر شب این واحد اقامتی را رزرو کنید.

3. اجاره واحد مبله آفرینش

این واحد اقامتی در رامسر یک سوئیت 70 متری با ظرفیت پذیرش 4 تا 5 نفر است که بصورت دربست با حیاط و پارکینگ اشتراکی در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. این واحد مبله در طبقه همکف یک ساختمان دو طبقه قرار گرفته است که تا ساحل دریا تنها 4 دقیقه فاصله دارد.

مبلغ اجاره بهای این سوئیت ارزان قیمت در رامسر به ازای هر شب تنها 230 هزار تومان است.

4. اقامت در ویلا هلینا رامسر

اگر تعداد نفراتتان کم است و به دنبال یک سوئیت جمع و جور و دنج برای اقامت در سفر رامسر می‌گردید، طبقه همکف از ویلا هلینا گزینه مناسبی برای شماست. این واحد 35 متری با ظرفیت پذیرش 3 نفر بصورت دربست با حیاط و پارکینگ اشتراکی در اختیارتان قرار می‌گیرد. همچنان لازم به ذکر است که مالک نیز در طبقه دوم از همین ساختمان سکونت دارد. اما مسیر ورود و خروج واحدهای اقامتی از واحد شخصی میزبان مجزاست.

 مبلغ اجاره بهای این سوئیت ارزان قیمت در رامسر به ازای هر شب تنها 250 هزار تومان است.

5. واحد آپارتمانی VIP رو به دریا

شاید تعجب کنید که چطور یک واحد وی آی پی و روبه دریا در لیست ارزان‌ترین ویلاهای رامسر قرار می‌گیرد. اما نباید فراموش کرد که همیشه گزینه‌های خوب و خوش قیمت هم وجود دارد.

آپارتمان مذکور یک واحد مبله 120 متری در طبقه دوم یک ساختمان نوساز است که تراس آن چشم‌اندازی از ساحل دریا دارد. ظرفیت پذیرش این ویلا 4 تا 6 نفر است، میزبان در فضای اقامتگاه سکونت دارد و مهمانان می‌توانند از پارکینگ اختصاصی جهت پارک خودروی شخصی‌شان استفاده کنند.

مبلغ اجاره بهای این ویلا در ایام عادی از 300 هزار تومان و در روزهای آخر هفته و ایام خاص از 360 هزار تومان شروع می‌شود.

6. اجاره سوئیت ساحلی در رامسر

اگر تمایل دارید در نزدیکی ساحل اقامت داشته باشید و از طرفی داشتن دسترسی راحت به جاذبه‌های توریستی و طبیعی رامسر اولویت شماست، این اقامتگاه می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

 سوئیت ساحلی رامسر با ظرفیت پذیرش 2 نفر و مبلغ اجاره بهای 300 هزار تومان جز ارزان‌ترین واحدهای اقامتی برای اجاره در سفر رامسر است.

7. اجاره واحد یک خواب در ویلا رمک

یکی دیگر از ارزان قیمت‌ترین ویلاها برای اجاره در سفر رامسر اجاره واحد یک خواب  ویلارمک است که در طبقه دوم یک ویلای دو طبقه در منطقه رمک رامسر واقع شده است.این آپارتمان 80 متری با ظرفیت پذیرش 2 تا 4 نفر تمامی امکانات مورد نیاز برای اقامتی راحت در سفر را فراهم کرده و به دلیل نزدیکی به ساحل توسکا و دسترسی عالی به تله کابین رامسر از محبوب‌ترین واحدهای اقامتی ارزان در رامسر به شمار می‌رود.

مبلغ اجاره بها برای اقامت در این ویلا از 320 هزار تومان شروع می‌شود.

8. اجاره ویلا در روستای سورخانی

این واحد اقامتی یک ویلای تک خواب 70 متری در طبقه اول ساختمان دو طبقه است. مسیر منتهی به ویلا کاملا آسفالت بوده و دسترسی بسیار راحتی به ساحل دریا، پلاژ ساحلی صدف، تله کابین رامسر، موزه کاخ رامسر و فروشگاه ایران کتان دارد.

فضای داخلی ویلا به صورت دربست در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد اما حیاط و پارکینگ اقامتگاه با سایر مهمان‌ها مشترک است.

مبلغ اجاره بهای این ویلا از 335 هزار تومان به ازای هر شب اقامت شروع می‌شود.

9. خانه ویلایی کوه سبز رامسر

روستای میان لات در مسیر جواهرده یکی از زیباترین مناطقی است که می‌توانید برای اقامت در سفر رامسر انتخاب کنید. خانه ویلایی کوه سبز یک ساختمان 70 متری با ظرفیت پذیرش 4 تا 5 نفر است که در طبقه اول یک خانه ویلایی دو طبقه واقع شده و چشم انداز بی‌نظیری به سمت کوه‌های سبز رامسر دارد.

درست از کنار این واحد ویلایی رودخانه میان لات می‌گذرد و تراس آن به سمت رودخانه و فضای جنگلی قرار گرفته است.مسیر منتهی به این ویلا آسفالت است و دسترسی راحتی به مرکز شهر رامسر دارد.

مبلغ اجاره بهای این ویلا از 340 هزار تومان به ازای هر شب اقامت شروع می‌شود.

10. اجاره واحد دو خواب ویلایی در نیاسته رامسر

و اما آخرین گزینه برای اجاره ویلای ارزان در شمال اجاره واحد دو خوابه در نیاسته رامسر است که نسبت به امکانات رفاهی و متراژ ویلا مبلغ اجاره بهای بسیار مناسبی دارد. ظرفیت پذیرش این ویلا از 4 تا 5 نفر و متراژ آن 65 متر است. فضای داخلی این واحد به صورت دربست با حیاط و پارکینگ اشتراکی در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

مبلغ اجاره بهای این ویلا در ماسال به ازای هر شب از 349 هزار تومان شروع می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.