خرید گوشی موبایل از آوندموبایل 

در تب و تاب این روزهای بازار موبایل، کاربرانی که به دنبال خرید گوشی موبایل‌اند، نگرانی‌های خود را دارند. نبود فاکتور‌هایی مانند ثبات قیمت خرید، گارانتی، اصالت کالا و حتی به دست آوردن اطلاعات درست و انتخاب بهترین گوشی موبایل که ممکن است آنها را از خرید منصرف کند. کارشناسان پشتیبانی فنی فروشگاه آوندموبایل در همین راستا همراه شما آمده تا در رابطه با خرید گوشی موبایل مناسب با استفاده شخصی‌تان، راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید. علاوه بر این، امکان خرید آنلاین هر نوع گوشی هوشمندی از طریق وب‌سایت آوندموبایل نیز وجود دارد.

برای خرید اینترنتی از سایت آوندموبایل نیازی به ثبت نام نیست و می‌توان به صورت مهمان نیز فرایند خرید را انجام داد. با این حال، با ثبت نام در سایت، امکاناتی مانند پیگیری وضعیت سفارش، مشاهده سفارشات قبلی و … در اختیار شما قرار می‌گیرد و به همین دلیل، پیشنهاد می‌کنیم، پیش از خرید، در سایت ثبت نام کنید. با استفاده از امکان خرید اینترنتی گوشی می‌توانید مطمئن باشید کالا در سریع‌ترین زمان ممکن به دست شما خواهد رسید.

اما این تمام ماجرا نیست. با خرید هر نوع محصولی از فروشگاه آوندموبایل از مزیت‌های دیگری همچون دریافت خدمات پس از فروش، ضمانت 7 روزه اصالت کالا، خرید اقساطی، قیمت‌گذاری منصفانه و دریافت کالا به صورت حضوری، بهره خواهید برد. لازم به ذکر است چه در صورت خرید و چه قبل از آن، می‌توانید 24 ساعت شبانه‌روز و 7 روز هفته با کارشناسان آوند موبایل در واتس‌اپ یا اینستاگرام تماس بگیرید تا به صورت رایگان در انتخاب محصول مورد نظرتان شما را راهنمایی کنند. 

گارانتی اصل بودن کالا 

تمامی محصولات موجود در وب‌سایت آوندموبایل گارانتی اصالت کالا دارند. همچنین تمامی گوشی‌های هوشمند با گارانتی 18ماهه شرکتی و کد رجیستری عرضه می‌شوند. تمامی لوازم جانبی موجود، همگی گارانتی هفت‌روزه اصالت و سلامت فیزیکی دارند. آوند موبایل با ارائه گارانتی هفت‌روزه به خریدار اطمینان می‌دهد در صورت هرگونه مغایرت کالای دریافتی امکان بازگشت آن و پس گرفتن وجه پرداختی را داشته باشد. 

با وجود این قابلیت شما به عنوان خریدار می‌توانید مواردی از جمله عدم هم‌خوانی اطلاعات، اصل نبودن کالا برخلاف ادعای آوندموبایل و کاستی در متعلقات موجود در کالا را طی هفت روز شناسایی و به کارشناسان تیم پشتیبانی گزارش دهید. کارشناسان آوندموبایل در اسرع وقت به این مشکل رسیدگی کرده و در صورت صحت موارد، محصول جایگزین یا مبلغ آن را خدمت شما عودت خواهند داد.

مشاوره رایگان

بهره‌مندی از راهنمایی یک فرد مطلع در حوزه تکنولوژی و گوشی‌های هوشمند، هنگام خرید گوشی موبایل که در شرایط کنونی بازار ایران، به راحتی امکانش فراهم نمی‌شود، کمک زیادی به انتخاب بهترین و مناسب‌ترین آن با توجه به نیاز و علاقه کاربر، خواهد کرد.

فروشگاه آوند موبایل با ارائه خدمات غیر حضوری و مشاوره رایگان، بر این هدف است تا با اطمینان خاطر بیشتری نسبت به خرید از فروشندگان بازاری که اکثرا منافع خود را درنظر می‌گیرند، خرید خود را انجام داده و تجربه خوبی از خرید گوشی موبایل به دست آورید. تیم کارشناسان فروشگاه آوند موبایل به طور رایگان و با تکیه بر دانش خود در زمینه گوشی‌های هوشمند و به‌روز بودن اطلاعاتشان از جدیدترین و بهترین فناوری‌های این حوزه، به شما کمک می‌کنند تا انتخاب بهتری داشته باشید بدون اینکه حتی از ما خرید کنید.

کارشناسان آوندموبایل در تمامی ساعات روز، پیام‌های شما را به صورت تلفنی یا در واتس‌اپ و اینستاگرام دریافت کرده و به سرعت پاسخ می‌دهند. همچنین به طور رایگان و بدون هیچ توقعی هنگام خرید محصول مورد نظر خود، همراه شما خواهند بود. مهم نیست از کجا خرید می‌کنید، مهم این است که خریدتان با آگاهی کامل انجام شود.

خدمات پس از فروش

تیم پشتیبانی آوند موبایل نه تنها قبل از خرید گوشی همراهتان خواهد بود تا با توجه به بودجه و نیازتان بهترین خرید را داشته باشید، بلکه بعد از این تجربه لذت‌بخش نیز همراه شما می‌ماند تا به هرگونه سوالی از جانب شمای خریدار پاسخ دهد. برای مثال با خرید محصولی از دسته لوازم خانگی شیائومی، شما در استفاده هرچه بهتر آن محصول قدم به قدم راهنمایی خواهند کرد. یا تصور کنید بعد از چند سال یک گوشی جدید با رابط کاربری متفاوت خریداری کرده‌اید و بخواهید از قابلیت‌های بی‌شماری که ممکن است از چشمتان پنهان مانده باشد، سر در بیاورید، کارشناسان ما در این خصوص نیز شما را راهنمایی خواهند کرد.

علاوه بر این‌ها در صورتی که کالای دریافتی با کالای درخواستی مغایرت داشته باشد، می‌توانید با آنها تماس بگیرید تا به مشکلتان رسیدگی کرده و آن را برطرف کنند. تیم پشتیبانی آوندموبایل در تمامی ساعات روز، پیام‌های شما را به‌صورت تلفنی یا در واتس‌اپ و اینستاگرام دریافت کرده و به‌سرعت پاسخ می‌دهد. ما پس از خرید نیز در کنار شما هستیم؛ کافی است با شماره تلفن‌های ما تماس بگیرید یا در واتس‌اپ پیام بدهید.

تنوع کالا

تمامی برندهای معتبر حوزه موبایل و لوازم جانبی در وب‌سایت آوندموبایل عرضه می‌شوند. هر نامی که تا به حال به گوشتان خورده در سبد موجودی وب‌سایت آوند موبایل وجود دارد. اسامی گوشی موبایل آیفون، سامسونگ، شیائومی، هواوی، اوپو، ریلمی و اینفینیکس همراه با قیمت باورنکردنی‌شان همیشه در فهرست محصولات موجود آوندموبایل قرار دارند. این کالاها همگی از مراجع معتبر تهیه شده و شما می‌توانید بنا به سلیقه و نیاز خود، از میان کالاهای گوناگون، محصول مورد نظرتان را انتخاب کنید.

آوند موبایل آنگونه که از نامش انتظار می‌رود تنها در حوزه موبایل فعالیت نمی‌کند. با توجه به جایگزینی لوازم خانگی هوشمند، از جمله ربات جاروبرقی شیائومی، غذاساز هوشمند، مخلوط‌کن و آبمیوه‌گیری قابل حمل و … تعداد بیشماری از کاربران به دنبال خرید این نوع محصولات به جای محصولات سنگین و جاگیر قدیمی‌اند.

آوند موبایل یکی از کامل‌ترین فروشگاه‌های لوازم هوشمند در ایران است. موجودی همیشگی این کالاها شما را از گشت و گذار بیهوده در بازار با پای پیاده، مصون خواهد کرد. به علاوه کارشناسان فروشگاه آوندموبایل در هنگام خرید لوازم جانبی، هدفون و هندزفری، ساعت و مچ‌بندهای هوشمند، کنسول بازی و لوازم خانگی هوشمند نیز کنار شما خواهند بود. تمامی محصولات این فروشگاه را می‌توانید زیر نظر کارشناسان تیم پشتیبانی و با ضمانت هفت‌روزه کالا دریافت کنید. 

ارسال سریع

ارسال کالا در آوند موبایل توسط پیک، تیپاکس و پست پیشتاز صورت می‌گیرد که از سریع‌ترین راه‌های ارسال کالاست. تمامی سفارش‌های ثبت‌شده در تهران قبل از ساعت 14، همان‌ روز و سفارش‌های بعد از این ساعت روز کاری بعد به دست مشتریان می‌رسد. همچنین تمامی سفارش‌های ثبت‌شده پیش از ساعت 10 صبح به آدرس شهرهای غیر از تهران، همان روز تحویل اداره پست داده شده و با پست پیشتاز ارسال می‌شوند.

امکان دریافت کالا به‌صورت مراجعه حضوری

آوند موبایل علاوه بر ارائه خدمات غیر حضوری و امکان ارسال کالا با پیک و پست پیشتاز، امکان دریافت کالا در محل شرکت را نیز در اختیار خریداران قرار داده است. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا با ثبت سفارش در وب‌سایت آوندموبایل، کالا را در محل شرکت تحویل گرفته و هزینه آن را همان جا پرداخت کنید. به عبارت دیگر، این امکان سریع‌ترین زمان ممکن برای تحویل و امن‌ترین روش پرداخت را برای خریدار رقم خواهد زد.

شما می‌توانید با ثبت سفارش در وب‌سایت آوندموبایل، کالا را در محل شرکت تحویل گرفته و هزینه آن را پرداخت کنید. اگر در این زمینه نیاز به اطلاعات بیشتر دارید به راهنمای خرید وب‌سایت آوند موبایل سر بزنید.

قیمت‌گذاری منصفانه  

این روزها که فروشندگان گوشی‌های موبایل قیمت‌گذاری را در جهت منافع خودشان و بدون توجه به قیمت موجود در بازار انجام می‌دهند، برای ما مهم است که کالا با چه قیمتی به ‌دست شما می‌رسد. به همین دلیل، تیم قیمت‌گذاری آوندموبایل به‌صورت شبانه‌روزی قیمت‌‌ها را رصد کرده تا کالاها با بهترین قیمت ممکن در وب‌سایت ما عرضه شوند. 

خرید اقساطی

خرید اقساطی عبارتی قدیمی است که استفاده از آن در اقتصاد الان کشورمان ریسک بزرگی است. این روزها که نوسان قیمت انواع اجناس مصرفی بی‌داد می‌کند، کمتر فروشنده‌ای حاضر می‌شود خود را در خطر افزایش ناگهانی کالاها قرار دهد. به خصوص کالای موبایل که در جریان اخبار روزهای گذشته قیمتش سر به فلک کشید.

فروشگاه آوندموبایل در راستای تجربه خرید هرچه بهتر برای مشتریان خود، امکان خرید به صورت قسطی را برای خریدارانش در نظر گرفته است. امکان پرداخت قسطی هزینه کالا با همکاری درگاه پرداخت اعتباری ایزی‌پی و با دریافت اعتبار غیر حضوری، بدون ضامن، بدون پیش‌پرداخت، با استفاده از یک برگ چک، و تنها با پرداخت کارمزد 2 درصد در ماه فراهم شده است. 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.