بهترین گوشی های سامسونگ

شرکت سامسونگ سال‌هاست در زمینه تولید گوشی‌های موبایل فعالیت دارد. فروشگاه آوندموبایل نیز خدمات مشاوره رایگان جهت خرید انواع گوشی‌های موبایل سامسونگ، اپل، شیائومی و … را فراهم کرده است. سامسونگ به ساخت گوشی‌های پرچم‌دار و بسیار قدرتمند خود شهرت دارد. سری S و Note این کمپانی از بهترین و قوی‌ترین گوشی‌های حال حاضر دنیاست. سری Z هم به‌تازگی در زمره پرچم‌داران این کمپانی خودنمایی می‌کند که با رویکرد کاملا متفاوت توانسته طرف‌داران سامسونگ را در سراسر جهان افزایش دهد.

در ادامه بهترین گوشی‌های موبایل شرکت سامسونگ را از منظر طراحی، قیمت و نقاط ضعف و قوتشان بررسی می‌کنیم.

گوشی سامسونگ اس 22 اولترا با قیمت 38 میلیون

S22 Ultra جدیدترین گوشی سامسونگ است که در بهمن ماه 1400 به بازار عرضه شد. این نسخه از تفاوت‌های زیادی با نسخه قبلی خود برخوردار است و طراحی کاملا متفاوتی دارد. قاب پشت گوشی اس 22 اولترا با حذف برجستگی پنل دوربین در نسخه‌های قدیمی سری S و طراحی نهایی مات جلوه بسیار زیبایی پیدا کرده است. با خرید گوشی جدید اس 22 اولترا، قلم جادویی اس نیز در دست کاربر قرار می‌گیرد، قلمی که پیش از این در سری نوت سامسونگ به کار می‌رفت.

صفحه نمایش در گوشی S22 Ultra 6.8 اینچی است. پنل نمایشگر از نوع دینامیک امولد 2ایکس بوده و رزولوشن 1440 در 3080 پیکسل را ارائه می‌دهد که یک کیفیت فوق‌العاده را رقم می‌زند. علاوه بر این نمایشگر همیشه روشن (Always on Display)، پشتیبانی از +HDR10، نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز و نرخ نمونه برداری لمس 240 هرتز در حالت  Game Modeاز قابلیت‌های بی‌نظیر نمایشگر گوشی جدید سامسونگ است.

در نسخه گلوبال گوشی اس 22 اولترا از تراشه‌ی Exynos 2200  با معماری 4 نانومتری استفاده شده است که در کنار پردازنده گرافیکی Xclipse 920، پردازش فوق‌العاده‌ای در اجرای بازی‌های سنگین و کارهای گرافیکی از خود نشان می‌دهد.

S22 Ultra سامسونگ به یک پنل دوربین 4گانه با یک لنز اصلی 108 مگاپیکسل، یک لنز اولترا 12 مگاپیکسل و دو لنز پریسکوپی و تله‌فوتو 10 مگاپیکسل مجهز شده است. این گوشی جدید سامسونگ با تمامی شایعاتی که در بخش باتری سد راهش بود تنها از قابلیت شارژ سریع نمایشی 45 واتی بهره برده است.

گوشی سامسونگ اس 21 اولترا با قیمت 35 میلیون

S21 Ultra یکی از پرفروش‌ترین گوشی های سامسونگ در سال اخیر است. سامسونگ در بخش طراحی این گوشی، بسیار متفاوت از طراحی‌های نسل قبلی خود عمل کرده است. صفحه‌نمایش اس 21 اولترا با اندازه 6.8 اینچی، مجهز به Dynamic AMOLED 2X است و رزولوشن 1440 در 3200 پیکسل را ارائه می‌دهد. این نمایشگر با نرخ نوسازی آداپتیو 120 هرتز و پشتیبانی از +HDR10، تصویر به شدت باکیفیتی را به نمایش می‌گذارد. عمق رنگ مشکی این نمایشگر عالی است. حداکثر روشنایی آن 1500 نیت بوده و به قابلیت نمایشگر همیشه روشن و فناوری Eye Comfort Shield مجهز است.

نسخه گلوبال گوشی سامسونگ S21 Ultra از تراشه اگزینوس 2100 با ضخامت 5 نانومتری بهره می‌برد که باعث شده از لحاظ سخت‌افزاری، قدرتمند و قابل اطمینان باشد. سامسونگ گلگسی اس 22 اولترا مجهز به پنل دوربین 4گانه است که در یک پنل مستطیلی‌شکل در قاب پشتی این گوشی قرار گرفته‌ است. دوربین اصلی از یک سنسور 108 مگاپیکسلی بهره می‌برد که می‌تواند عکس‌هایی با کیفیت بالا را به ثبت برساند. دوربین‌های اولترا واید، پریسکوپ و تله‌فوتو به ترتیب 12، 10 و 10 مگاپیکسلی هستند. ظرفیت باتری این گوشی 5000 میلی‌آمپر است و دارای قابلیت شارژ نسبتا سریع 25 وات است.

گوشی سامسونگ نوت 20 اولترا با قیمت 32 میلیون

Note 20 Ultra از لحاظ طراحی و در کنار پشتیبانی از قلم S جذابیت فوق‌العاده‌ای دارد. سامسونگ هنگام رونمایی از این گوشی خود، در آن سنگ تمام گذاشته بود. صفحه نمایش از نوع Dynamic AMOLED 2X لمسی خازنی و با قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ است. رزولوشن نمایشگر نوت 20 اولترا، 1440 در 3088 پیکسل است و از نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز در حالت FHD و 60 هرتز در حالت QHD پشتیبانی می‌کند و همین امر باعث شده تصویر به شدت واضح و باکیفیتی را نمایش دهد.

نسخه گلوبال گوشی نوت 20 اولترا سامسونگ از تراشه Exynos 990 ساخت سامسونگ در قسمت پردازنده مرکزی بهره برده است. دوربین این گوشی خاص سامسونگ یکی از بهترین‌هاست و از یک لنز 108 مگاپیکسلی بعنوان لنز اصلی و دو لنز 12 مگاپیکسلی اولترا واید و پریسکوپ تشکیل می‌شود. باتری 4500 میلی‌آمپری Note 20 Ultra از قابلیت شارژ 25 وات برخوردار است.

گوشی سامسونگ زد فلیپ با قیمت 32 میلیون

Flip Z جدیدترین و متفاوت‌ترین گوشی سامسونگ است و در ابعاد یک گوشی معمولی است که با تا شدن به شکل یک نصفه گوشی درمی‌آید. این گوشی موبایل متفوات سامسونگ برای صفخه‌نمایش اول از یک نمایشگر 6.7 اینچی Dynamic AMOLED 2X استفاده کرده که کیفیت بی‌نظیری داشته و از قابلیت HDR10+ نیز پشتیبانی می‌کند. نمایشگر ثانویه گوشی زد فلیپ که در حالت بسته نمایان می‌شود، یک صفحه‌نمایش سوپر امولد 1.9 اینچی است و برای نشان دادن نوتیفیکیشن، ساعت و حتی گرفتن سلفی با دوربین اصلی به‌کار می‌رود.

گوشی Z Flip مجهز به یکی از قوی‌ترین تراشه‌های ساخت کوالکام، یعنی تراشه Snapdragon 888 5G است. پنل دوربین این گوشی سامسونگ شامل دوربین دوگانه‌ی واید و اولتراواید 12 مگاپیکسلی است که دامنه دینامیکی و ثبت جزئیات در تصاویر ثبت شده با هردو آنها از کیفیت خوبی برخوردار است. نقصی که در زد فلیپ خیلی به چشم می‌خورد ظرفیت کم 3300 میلی‌آمپری باتری و قابلیت شارژ 15 واتی آن است.

گوشی سامسونگ اس 21 اف ای با قیمت 16 میلیون

S21 FE نسبت به نسل قبل خود، یعنی اس 20 اف ای، تفاوت زیادی در بخش طراحی ندارد. طراحی این گوشی شبیه به پرچم‌داران سامسونگ مانند S21 است. پنل دوربین کاملا ساده اما به رنگ قاب پشتی طراحی شده است. صفحه‌نمایش Dynamic AMOLED 2X نقطه قوت این گوشی موبایل است. پشتیبانی از HDR10+ و نرخ نوسازی 120 هرتز از ویژگی‌های دیگر این نمایشگر است.

گوشی S21 FE پلتفرم دوگانه خود را از پرچم‌داران سری S  به ارث برده است. در نسخه گلوبال این گوشی فن ادیشن سامسونگ، از تراشه اگزینوس 2100 با ضخامت 5 نانومتر استفاده شده، حال آنکه در نسخه اصلی تراشه‌های معروف اسنپدراگون به کار رفته است. پنل سه‌گانه دوربین اس 21 اف ای  متشکل از یک لنز اصلی 12 مگاپیکسلی، لنز تله فوتو 8 مگاپیکسلی و لنز فوق عریض 12 مگاپیکسلی با پوشش 123 درجه است. این گوشی قابلیت شارژ 25 وات و ظرفیت 4500 میلی‌آمپری باتری را ارائه می‌دهد.

گوشی سامسونگ ای 53 با قیمت 11 میلیون

A53 گوشی میان‌رده‌ای است که در سال جدید عرضه شد که در حد یک پرچم‌دار و با قیمت بسیار کمتر ظاهر شده است. این گوشی جدید سامسونگ از لحاظ طراحی تفاوت چندانی با مدل قبلی سری ای، یعنی A52 ندارد. سامسونگ در طراحی پنل دوربین ای 53 کمی متفاوت عمل کرده و ظاهر زیبایی به این گوشی بخشیده است. نمایشگر سوپر امولد 6.5 اینچی با رزولوشن   1080 در 2400 پیکسل و پشتیبانی از نرخ نوسازی 120 هرتز از مزایای این گوشی میان‌رده است.

گوشی ای 53 سامسونگ برخلاف رقبای خود در این بازه قیمتی از گواهی IP67 هم بهره برده و در برابر گردوغبار و آب تا عمق یک متری به مدت 30 دقیقه مقاومت دارد. این گوشی جدید سامسونگ با استفاده از تراشه اگزینوس 1280 که یک پردازنده 8 هسته‌ایست، قدرت پردازشی خوبی دارد. پنل 4گانه دوربین A53 متشکل از لنز اصلی 64، لنز اولترا 12، لنز ماکرو 5 و سنسور تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی است. باتری با ظرفیت 5000 میلی‌آنپر و سرعت شارز 25 وات هم در این گوشی موبایل سامسونگ به کار رفته است.

تیم قیمت‌گذاری شرکت آوند موبایل سعی دارد با بررسی قیمت گوشی‌های موبایل به صورت شبانه‌روزی، این کالای هوشمند را با بهترین قیمت ممکن به دست شما برساند. بنابراین خرید گوشی سامسونگ، گوشی شیائومی و هر گوشی دیگری را می‌توانید با اطمینان و با مشاوره قبلی از آوند موبایل انجام دهید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.