با معنی و مفهوم گل های مخصوص مراسم ختم آشنا شوید

مرگ، تلخ ترین جامی است که انسان در زندگی سر می‌کشد؛ این تلخی بی امان جان بازماندگان را به درد می‌آورد و قلب آن ها را می‌فشارد. برای التیام حال بازماندگان، بهتر است با گل مناسب برای مراسم ختم به دیدار آن ها بروید و این غم جان سوز را با آن ها شریک شوید.

هر یک گل برای مراسم ختم معنی و مفهوم مختلفی دارد، در این مطلب انواع گل مناسب برای تسلیت و مفهوم گل های مراسم ختم را معرفی می‌کنیم.

مفهوم گل گلایل برای مراسم ختم

گل گلایل یکی از پرتکرار ترین گل های مراسم ختم است، و برای مراسم ختم بیشتر از رنگ سفید این گل زیبا استفاده می‌شود.

گلایل علاوه بر معنی و مفهوم همدردی که دارد، رایحه بسیار خوشی دارد و با پخش این رایحه حس آرامش در فضا پخش می‌شود.

نماد گل گلایل

ادای احترامدرک کردن دیگران
نمادی از یادبودهمدردی

گل لیلیوم، مناسب ترین گل برای مراسم ختم

لیلیوم در رنگ های بسیار متنوعی موجود است؛ اما پرتکرار ترین رنگ این گل در مراسم ختم، سفید است. گل لیلیوم، به علت ظاهر خاص و تماشایی که دارد بیشتر در تاج گل ها استفاده می‌شود.

نماد گل لیلیوم

پاکی روحمعصومیت
ایمانهمدردی

گل ارکیده؛ گل مناسب برای سبد گل ترحیم لاکچری

ارکیده گل بسیار زیبا و تماشایی است که رنگ های بسیار متنوعی دارد. برای اینکه غم و اندوه خود را به خانواده فرد داغدار ابراز کنید می‌توانید همراه این گل به دیدار خانواده عزادار بروید.

نماد گل ارکیده

عشق بی نهایتهمدردی

گل آنتوریوم؛ گلی زیبا برای بیان حس همدردی

این گل زیبا، بسیار ظاهری شیک دارد؛ به همین دلیل انتخاب مناسبی برای گل مراسم ختم است. این گل در رنگ بندی بسیار متنوعی موجود است، اما رنگ سبز و سفید بسیار پرتکرار است.

نماد گل آنتوریوم

معصومیتپاکی
ابراز همدردیدلسوزی

گل داوودی، گلی مناسب برای مراسمات ختم

اگر گل داوودی را در سطح بین الملل بررسی کنید، این گل زیبا، نماد مراسمات ختم و ترحیم است. رنگ سفید این گل می‌تواند به خوبی پیام غم و تسلیت شما را به گوش خانواده داغ‌دار برساند.

نماد گل داوودی

غموفاداری
ابراز پشیمانیهمدردی

گل میخک؛ گل مناسب برای تسلیت

گل میخک، رنگ بندی بسیار متنوعی دارد؛ اما رنگ سفید و سبز آن برای گل مراسم ختم بسیار پرتکرار است. از گل میخک هم در باکس گل و هم در تاج گل های ترحیم استفاده می‌شود.

نماد گل میخک

نماد اشک و اندورهپاکی
غمهمدردی

گل رز؛ گل برای مراسم ختم

گل رز یکی از پرتکرارترین گل های طبیعت است که در طرفداران بسیار زیادی دارد. اما فراموش نکنید که رنگ سفید این گل انتخاب مناسبی برای مراسم ختم است.

اگر این سوال ذهن شما را مشغول کرده که برای مراسم ختم چی ببریم؟ باید به سراغ باکس های گل رز سفید بروید.

نماد گل رز

معصومیتخلوص نیت
غمدوستی

گل سنبل؛ گلی مناسب برای ترحیم و تسلیت

سنبل هم همانند بسیاری دیگری از گل ها رنگ های متفاوتی دارد؛ به همین دلیل رنگ پرتکرار این گل برای مراسمات ترحیم، سفید است. این گل می‌تواند غم و اندوره شما را نشان دهد.

نماد گل سنبل

غم و رنج عمیقخیرخواهی و دعا
حس اندوههمدردی

گل زنبق، گل مناسب تاج گل

یکی از پرتکرارترین گل های مناسب برای مراسم ختم، زنبق است. این گل در رنگ سفید برای تزئین و دیزاین تاج گل استفاده می‌شود. این گل نماد معصومیت است و انتخاب بسیار مناسبی برای مراسمات ترحیم است.

نماد گل زنبق

خلوص قلبیبی گناهی و پاکدامنی

گل کاملیا، نمادی از پاکی

کاملیا، گلی بسیار خوش چهره است. این گل زیبا در دسته گل یا تاج گل های مراسم ختم بسیار استفاده می‌شود. همچنین هدیه بردن این گل در مراسمات ختم نشان دهنده احترامی است که شما به فرد فوت شده دارید.

نماد گل کاملیا

پاک بودنکمال و صداقت

نتیجه گیری در مورد خرید و مفهوم گل های مخصوص مراسم ختم

حضور در مراسم ختم آشنایان می‌تواند نشان دهنده میزان احترام و علاقه ما به آن ها باشد. به همین دلیل فراموش نکنید در این دوره سخت در کنار عزیزان داغ دیده باشید و با خرید گل مناسب مراسم ختم، می‌توانید با افراد بازمانده ابراز همدردی کنید و در غم آن‌ها شریک شوید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.