معرفی 14 مورد از پرفروش‌ ترین گل‌ های ولنتاین + راهنمای انتخاب گل ولنتاین

از قدیم الایام، نام ولنتاین با گل‌هایی زیبا و تازه گره خورده است و هدیه دادن و گرفتن گل‌های تازه، بهترین قسمت این روز است. این‌که بدانید پرطرفدارترین گل‌های تازه در روز ولنتاین کدام اند و بتوانید از میان آن‌ها، مناسب‌ترین را انتخاب کنید، نیازمند آن است که اطلاعات گفته شده در این مقاله را به طور کامل مطالعه کنید. در آخر با شناختی که از گل‌های پرفروش ولنتاین و راهنمای انتخاب خرید گل ولنتاین مناسب پبدا می‌کنید، به سادگی می‌توانید همسر، پارتنر و یا نامزد خود را سورپرایز کرده و روزی خاطره‌انگیز رقم بزنید.

چرا گل‌ها از بهترین انتخاب‌های ولنتاین هستند؟

گل‌ها در طول تاریخ همیشه نمادی برای ابراز احساسات بوده‌اند و در جای جای تاریخ و هنر، خودنمایی می‌کرده‌اند. گل‌ها هدیه‌هایی تازه از طبیعت هستند که علاوه بر چشم‌نواز بودن، خواص بسیاری داشته و با رنگ و عطر خود، روح انسان را جلا می‌بخشند. علاوه بر آن نیز انواع گل‌ها، نمادی از عواطف گوناگون هستند که با ترکیب شدن با رنگ‌های مختلف، معانی عمیقی را به گیرنده می‌رسانند.
کار شایسته این است که بهترین گل های ولنتاین را بشناسیم و با آگاهی از نمادهای آن‌ها، انتخابی بی‌نظیر داشته باشیم.

اگر می‌خواهید در کناره گل هدیه ای دیگری هم تقدیم به معشوق خود کنید و نمی‌دانید که از کدوم فروشگاه ها باید خرید خود را انجام دهید، پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی با انواع فروشگاه های اینترنتی فروش کادو برای ولنتاین سری به مطلب”۱۰ فروشگاه برای خرید اینترنتی کادو و گل ولنتاین” بزنید.

1- گل رز؛ نماد عشق از دل تاریخ

گل رز همیشه و در هرگوشه‌ای از زمان، وسیله‌ای برای ابراز محبت، عشق و احترام بوده است. درست است که در این روز، هدیه دادن گل رز قرمز مرسوم است، اما رنگ‌های دیگر این گل نیز کاربرد دارند.

گل رز
گل رز

شما می‌توانید به جای رزهای هلندی، از رزهای مینیاتوری و یا رز جاودان نیز استفاده کنید که ظاهری متفاوت‌تر دارند و خاص‌تر هستند.

رنگ گل رزنماد گل رز
گل رز قرمزعشقف علاقه، شور و محبت
گل رز سفیدخلوص، معصومیت، محبت
گل رز صورتیقدردانی، دوست داشتن

2- گل لاله؛ شکوهی سلطنتی

لاله از گل‌هایی است که به دلیل ظاهر شیک و متفاوتی که دارد، در میان گل‌های خاص روز ولنتاین قرار دارد. پس از گل رز، افرادی با سلیقه متفاوت به سراغ این گل می‌روند و در نتیجه گل لاله نیز از گل‌های پرفروش روز ولنتاین برگزیده می‌شود.

رنگ گل لالهنماد گل لاله
گل لاله قرمزرابطه عاشقانه، عشق عمیق
گل لاله صورتیتبریک، شادباش، علاقه
گل لاله نارنجیدرک، مراقبت
گل لاله
گل لاله

3- گل ارکیده؛ پروانه‌ای زیبا

گل ارکیده از دسته گل‌هایی است که ظاهر به شدت گیرا و لوکسی دارد. زمانی که از این گل برای تبریک ولنتاین استفاده می‌کنید، در حقیقت ارزش پارتنر خود را به او یادآوری می‌کنید.

رنگ گل ارکیدهمعنی گل ارکیده
گل ارکیده قرمزعشق، محبت
گل ارکیده بنفشاحترام، محبت
گل ارکیده زرددوستی، شادی
گل ارکیده
گل ارکیده

4- گل پیونی؛ صدتومانی که بیشتر میارزد

گل صدتومانی از لطیف‌ترین گل‌هایی است که طرفداران مخصوص به خود را دارد. این گل، در یک دسته گل، بهترین گزینه برای هدیه دادن به پارتنر در روز ولنتاین است.

رنگ گل پیونیمعنی گل صدتومانی
گل پیونی قرمزاحترام، ثروت، افتخار
گل پیونی صورتیرومنس، محبت، پشیمانی
گل پیونی
گل پیونی

5- گل لیلیوم؛ گلی در دسترس

غنچه‌های بزرگ و حالت خمیده گلبرگ‌های لیلیوم، همان لطافتی هستند که برای جلوه بخشیدن به هدیه ولنتاین نیاز دارید. کافی است دسته گلی از لیلیوم را در کنار هدیه خود قرار دهید تا جلوه و زیبایی آن را به رخ بکشد.

رنگ گل لیلیوممعنی گل لیلیوم
گل لیلیوم صورتیاحساسات زیاد، علاقه
گل لیلیوم زردارزش‌مندی، محبت قلبی
گل لیلیوم بنفشاشتیاق، ارزش خاص
گل لیلیوم
گل لیلیوم

6- گل داوودی؛ ساده اما جذاب

داوودی همیشه گلی بی‌ریا بوده است که گلبرگ‌های لطیفش، به یاد آورنده زیبایی روزهایی است که در کنار یکدیگر سپری کرده‌اید. خوبی این گل نسبت به گل رز و پیونی آن است که در روز ولنتاین کم‌یاب نمی‌شود و بدون دغدغه می‌توانید رنگ مورد علاقه خود را تهیه کنید. البته به خاطر بسپارید که این گل‌ها پرطرفدار هستند، پس هرچه سریعتر دست به کار شوید بهتر است.

رنگ گل داوودیمعنی گل داوودی
گل داوودی سفیدوفاداری به معشوق
گل داوودی قرمزعشق، علاقه شدید
گل داوودی زردعشق یک‌طرفه
گل داوودی
گل داوودی

7- گل یاس؛ آرامشی از جنس عطر

معطر و باشکوه! هنگامی که در کنار کادوهای ولنتاینتان این گل را دریافت کند و ازبوی دل‌انگیز آن سرمست شود، چیزی جز محبت و شوق در وجودش جریان پیدا نخواهد کرد. این گل می‌تواند انتخاب درستی برای افرادی باشد که علاقه‌مند به بو و رایحه‌های خاص هستند.

گل یاس
گل یاس

8- گل آلسترومریا!

آلسترومریا گلی ساده و شیک است که طیف رنگی گسترده‌ای دارد؛ بنابراین می‌تواند انتخاب مناسبی برای کسانی باشد که قصد دارند هدیه روز ولنتاین خود را با تم رنگی مورد علاقه پارتنرشان ست کنند.

رنگ گل آلسترومریامعنی گل آلسترومریا
گل آلسترومریا سفیدپاکی، بی گناهی
گل آلسترومریا قرمزعشق، قدرت
گل آلسترومریا نارنجیاشتیاق
گل آلسترومریا
گل آلسترومریا

9- گل آفتابگردان؛ خورشیدی بر روی زمین

آفتابگردان همیشه جایگاهی ویژه در میان گل‌ها دارد. این گل عاشق خورشید است و با هدیه دادن آن می‌توانید به پارتنر خود بگویید که او چون خورشید زندگی شماست و این پیام در روزولنتاین، این گل را به یکی از پرطرفدارترین گل‌ها تبدیل کرده است.

گل آفتابگردان
گل آفتابگردان

10- گل نیلوفر

اگر بتوانید گل نیلوفر مرداب را پیدا کنید و در روز ولنتان با هدیه های خود همراه کنید، خاص ترین معنی ممکن را هدیه کرده‌اید! گل نیلوفر مرداب با وجود سختی‌ها و مشکلات و عدم وجود شرایط درست، می‌شکفد و به زیباترین صحنه تبدیل می‌شود.

گل نیلوفر
گل نیلوفر

11- گل ژربرا؛ عشق یا خشم؟

ژربرا از کلاسیک‌ترین گل‌هایی است که در دسترس شماست و مختص افرادی با علایق ویژه است. اگر سلیقه پارتنر خود را به خوبی نمی‌دانید، بهتر است از گل‌های استفاده کنید که متداول‌تر هستند. فراموش نکنید که برای هدیه دادن ژربرای قرمز در تعداد آن زیاده‌روی نکنید تا معنی خشم و عصبانیت را منتقل نکنید.

رنگ گل ژربرامعنی گل ژربرا
گل ژربرا قرمزعشق و قدرت
گل ژربرا زردهیجان، خوشحالی
گل ژربرا نارنجیطلوع خورشید و امید
گل ژربرا
گل ژربرا

12- گل میخک

گل‌های میخک در کنار یکدیگر به قدری ظاهر جذابی دارند که از پرطرفدارترین گل‌های ولنتاین هستند. هررنگی از این گل زیبا را تهیه کنید، لبخندی تضمینی برای پارتنر خود رزرو کرده اید!

رنگ گل میخکمعنی گل میخک
گل میخک قرمزعشق، محبت قلبی
گل میخک صورتیقدرشناسی و محبت مادرانه
گل میخک سفیدپاکی‌، صداقت
 گل میخک برای ولنتاین
گل میخک برای ولنتاین

13- گل زنبق؛ عجیب اما دل‌نواز

زنبق، ظاهری مدرن دارد و مناسب‌ترین گل برای طراحی‌های لوکس است. شکوه رنگ بنفش سلطنتی آن به قدری است که چشم‌ها را خیره می‌کند و انتخابی زیبا برای ترکیب شدن با رنگ قرمز ولنتاین است.

گل زنبق برای ولنتاین
گل زنبق برای ولنتاین

14- گل شب بو

شاید در نگاه اول به چشم گزینه‌ای برای ولنتاین به این گل نگاه نکنید اما رنگبندی این گل دست شما را در انتخاب باز می‌گذارد تا هدیه‌ای متفاوت دهید. در آخر نیز بوی دلنشین این گل در شب، شما را در خاطر معشوقتان زنده نگه‌می‌دارد.

گل شب بو برای ولنتاین
گل شب بو برای ولنتاین

همه خوبی‌ها در یک محصول

معانی مختلفی مدنظر دارید؟ بهتر است لیستی از گل‌های محبوب خود تهیه کنید و دسته گلی را سفارش دهید که شامل آن‌ها باشد. می‌توانید از باکس گل‌های مختلف نیز کمک بگیرید تا به جای یک معنی و مفهوم، چندین معنی را هدف قرار داده و به پارتنر خود تقدیم کنید.

شاید برایتان جالب باشد که برای گل ولنتاین، از پرطرفدارترین انواع آن، باکس گل و شکلات طراحی کرده‌اند و با تهیه آن می‌توانید یک تیر و چند نشان بزنید و هم شکلات ولنتاین را تهیه کنید و هم گل روز ولنتاین را در کامل‌ترین حالت ممکن!

گل ولنتاین
گل ولنتاین

چگونه بهترین گل را انتخاب کنیم؟ راهنمای انتخاب بهترین گل ولنتاین

ممکن است میان دریایی از معانی و انتخاب‌ها غرق شده باشید، اما نگران نباشید راهنمای نجات دهنده شما اینجاست.

برای این‌که بهترین گل های ولنتاین را انتخاب کنید، در مرحله اول به علاقه شخص مقابل توجه کنید! برخی از افراد به گل‌های خاص و یا رنگ‌های خاص علاقه ویژه‌ای دارند و می‌توانید با تهیه آن‌ها، بیشتر از هرچیزی خوشحالشان کنید.

اگر سلیقه و علایق شخص مقابل را نمی‌دانید، بهتر است تا از مفهومی که دوست دارید کمک بگیرید و گل مطابق با آن را انتخاب کنید؛ اما این تمام کاری نیست که می‌توانید انجام دهید!

شاید برایتان عجیب باشد اما می‌توانید بر اساس شخصیت پارتنر خود، گلی زیبا را برای روز ولنتاین انتخاب کنید!

شخصیت پارتنرگل مطابق با شخصیت پارتنر
کلاسیک و شیکگل آلاله
روحیه آزاد و رهاگلمیموسا
دراماتیک و احساسیگل پیونی
شاد و قانع و پرانرژیگل شقایق
آرام و خونسردانواع ساکولنت رنگی و گل‌های قیمتی
راهنمای انتخاب بهترین گل ولنتاین
راهنمای انتخاب بهترین گل ولنتاین

گل‌های ولنتاین، خاطره‌ای ثبت شدنی

انتخاب گل در روز ولنتاین از موارد مهمی است که با مطالعه این مقاله و راهنمایی‌های آن برایتان ساده و آسان شده‌است. اگر به دنبال ایده ای برای کامل شدن پکیج ولنتاین خود که شامل (شکلات، عروسک و…) هستید، حتما از مقاله ” کامل ترین پکیج VIP ولنتاین (گل، شکلات، عروسک) ” دیدن کنید.

از انواع گل‌ های پرطرفدار در ولنتاین می‌توان به گل رز، گل ارکیده، گل پیونی، گل لاله، گل ارکیده و گل داوودی اشاره کرد. هرکدام از این گل‌ها معانی خاصی دارند که با ترکیب با رنگ‌ها، تشدید می‌‌شود. برای این که بتوانید بهترین مورد را انتخاب کنید نیاز دارید تا شخصیت پارتنر خود را به خوبی بشناسید و حرف مورد نظر خود را در قالب گل‌ها تقدیم کنید تا انتخاب گل ولنتاین شما منجر به لبخند عمیق و قلبی پارتنرتان شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.