خرید انواع پشم شیشه، یونولیت و رابیتس در شهر مفتول

با پشم شیشه و کاربرد آن آشنا هستید؟ پشم شیشه به نوعی عایق حرارتی و صوتی گفته می‌شود که به صورت گسترده در صنعت ساختمان‌سازی و صنایع دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد. پشم شیشه در زمان بازیافت شیشه و از تار و الیاف نازکی تولید می‌شود. پشم شیشه توانایی این را دارد که حرارت، صدا و رطوبت را از دمای منفی سی درجه تا مثبت هفتصد و پنجاه درجه تحمل کند. در مورد انواع پشم شیشه و کاربرد آن در ادامه توضیحاتی بیشتری خواهیم داد.

خرید انواع پشم شیشه

پشم شیشه از الیاف معدنی تولید می‌شود. کاربرد اصلی پشم شیشه عایق حرارتی و صوتی است. این محصول از الیاف بسیار نازک و ریز شیشه تولید می‌شود. شکل ظاهری پشم شیشه به صورت سوزنی است. الیاف پشم شیشه به صورت استوانه‌ای بوده و اندازه آن کوتاه است. از آنجایی که پشم شیشه یک محصول بازیافتی از شیشه است بنابراین به آن فیبر بازیافتی نیز گفته می‌شود. معمولا برای تولید یک رول پشم شیشه حدود 10 بطری بازیافتی نیاز است که طی مراحلی به پشم شیشه تبدیل می‌شود.

از آنجایی که جلوگیری از اتلاف انرژی در یک سازه بسیار مهم است، بنابراین استفاده از پشم شیشه رواج زیادی دارد. این مسئله سبب شده است تا به عنوان یک محصول پر مصرف شناخته شود. قیمت مناسب پشم شیشه نیز از دلایل دیگریست که سبب استفاده زیاد از این محصول شده است. چرا که با قیمتی مناسب می‌توان یک ساختمان را در برابر رطوبت، صدا و حرارت مقاوم کرد. به طور کلی کاربرد پشم شیشه بسیار گسترده است.

انواع پشم شیشه

برای پوشش رویی پشم شیشه از فویل آلومینیومی،؛ الیاف پارچه‌ای شیشه‌ای و یا بافت سیاه شیشه‌ای استفاده می‌شود. از این رو پوشش پشم شیشه شامل این سه موارد است. پشم شیشه در بازار در انواع مختلفی وجود دارد که در ادامه به معرفی هر یک پرداخته‌ایم:

پشم شیشه رولی یا پتویی

این پشم شیشه یکی از انواع پرکاربرد پشم شیشه در بازار است. کاربرد پشم شیشه پتویی معمولا در ساخت سوله، مخازن صنعتی، لوله‌های بزرگ در ساختمان‌سازی و… است. پشم شیشه رولی مزایای زیادی دارد:

  • حمل و نقل آسان
  • استحکام و ماندگاری بالا در جذب صدا و رطوبت
  • مقاوم در برابر رشد میکروارگانیسم‌ها
  • کاهش امکان آتش‌سوزی در فضاهای مستعد

پشم شیشه پانل یا تخته‌ای

پشم شیشه پانل یا تخته‌ای دارای چگالی بالایی نسبت به دیگر پشم شیشه‌ها است. این مسئله سبب می‌شود قدرت جذب صدا در آن بیشتر از انواع دیگر باشد. از این رو در استودیو، تئاتر و سینما از این پشم شیشه استفاده می‌شود. چرا که در این مکان‌ها نیاز به عایق صوتی بیشتری احساس می‌شود. به طور کلی از پشم شیشه پانل یا تخته‌ای در ساخت ساختمان‌های مسکونی کمتر استفاده می‌شود.

عایق لوله یا عایق پیش ساخته

این پشم شیشه نیز از الیاف فشرده شیشه تولید می‌شود و در چگالی‌های مختلف وجود دارد. پشم شیشه پیش‌ساخته معمولا برای عایق حرارتی کاربرد دارد و برای عایق کاری لوله‌های آب گرم و سرد مورد استقاده قرار می‌گیرد. به طور کلی در مواردی که نیاز باشد دما در فضای موردنظر حفظ شود از این لوله استفاده می‌شود. این پشم شیشه معمولا در با ابعاد 90 تا 120 سانتی متر تولید شده و به بازار عرضه می‌شود. ضخامت آن نیز یک الی دو اینچ است.

خرید انواع یونولیت در شهر مفتول

امروزه یونولیت به عنوان یکی از اصلی‌ترین و پرکاربردترین مصالح در ساختمان‌ها شناخته می‌شود. یونولیت‌ها به سبب مزایای زیادی که دارند، برای ساختمان‌سازی کاربرد ویژه‌ای دارند. کاهش وزن ساختمان، افزایش امنیت ساختمان در برابر زلزله، کاهش و صرفه‌‎جویی در هزینه، مقاومت بالا در برابر حرارت، رطوبت و صدا و… از جمله مزایای منحصر به فرد یونولیت است. از این رو از یونولیت در بخش‌های مختلف ساختمان به ویژه سقف و دیوار استفاده می‌شود. به منظور خرید انواع یونولیت با بهترین قیمت از شهر مفتول به وب سایت این مجموعه مراجعه نمایید.

خرید انواع رابیتس در شهر مفتول

رابیتس یکی از محصولات فلزی است که بیشترین کاربرد آن در صنعت ساختمان‌‎سازی، تزئینی و زیبایی است. رابیتس در واقع به نوعی ورق فولادی گفته می‌شود که به صورت مشبک است. این ورق از ورق گالوانیزه گرم تولید می‌شود. در نهایت توسط مفتول گالوانیزه، عملیات رابیتس‌بندی به صورت شبکه فرعی انجام می‌گیرد. مراحل تولید رابیتس در واقع با کشش عرضی و پرس ورق‌های گالوانیزه انجام شده و در نهایت به مرحله برش می‌رسد. از رابیتس در سقف کاذب، گچ‌کاری و گچ‌بری، پوشاندن بتن سیمانی، ترمیم ترک‌های ساختمانی و… استفاده می‌شود. استفاده از این شبکه از ترک خوردن دیوار و سازه جلوگیری می‌کند.به منظور خرید رابیتس با شهر مفتول در ارتباط باشید.

قیمت خرید انواع پشم شیشه، یونولیت و رابیتس در شهر مفتول

در مطالب فوق در مورد انواع پشم شیشه و کاربرد آن صحبت کردیم. بهتر است قبل از خرید پشم شیشه با مشخصات این محصول به طور کامل آشنا شوید. شهر مفتول علاوه بر تولید و فروش انواع محصولات مفتولی نظیر انواع توری ، واتراستاپ، یونولیت، تیرچه سقفی، تیرچه کرومیت، الکترود جوشکاری، سیم آرماتوربندی و… انواع پشم شیشه را نیز به فروش می‌رساند. به منظور ثبت سفارش در شهر مفتول به وب سایت این مجموعه مراجعه کرده و یا با شماره 02154483 تماس بگیرید. محصولات مفتولی را با کیفیت تضمینی خریداری کنید. برای ثبت خرید به صورت اینترنتی به آدرس https://shahrmaftool.com مراجعه نموده و در شهر مفتول با ما در ارتباط باشید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.