آموزش رایگان سئو سایت فروشگاهی برای افزایش فروش از آکادمی شادمان!

سئو سایت فروشگاهی یکی از مهمترین فعالیت‌هایی میباشد که هر کسب و کار آنلاین یا فروشگاه اینترنتی باید بعد از ساخت سایت به فکر آن باشد تا بتواند برای فروشگاه اینترنتی خود ورودی جذب کند و ورودی‌ها را به مشتری تبدیل کند تا فروش خود را افزایش دهد.

اقدامات لازم برای سئو سایت فروشگاهی

در صورتیکه شما هم سایت فروشگاهی خود را با وردپرس راه اندازی کرده اید میبایست در ابتدا صفحاتی که به آنها نیازی ندارید را حذف کنید یا غیرفعال کنید تا توسط ربات‌های گوگل شناسایی نشوند. سپس به ساخت مهمترین صفحات اصلی فروشگاه اینترنتی خود بروید و اطلاعات خود را در آن صفحات به صورت کامل قرار دهید.

از جمله مهمترین صفحات میتوان به صفحه اصلی، صفحه درباره ما، صفحه تماس با ما، صفحه جزییات محصول، صفحه دسته بندی محصولات و… اشاره کرد. سپس کلمات کلیدی که قصد دارید در آنها رتبه بگیرید را پیدا کنید، برای پیدا کردن کلمات کلیدی میتوانید از وب سایت‌های رقبا، نتایج گوگل، تحلیل و بررسی کلمات کلیدی با ابزارهای آماده مانند: گوگل پلنر، kwfinder و… استفاده کنید و آن کلمات را براساس اولویت برای خودتان ذخیره کنید.

بعد از شناسایی هر کلمه کلیدی صفحه مورد نظر را با یک عنوان مناسب ایجاد کنید. صفحات ممکن است دسته بندی محصولات یا یک برگه باشد و این مورد بستگی به فروشگاه اینترنتی شما دارد.

تدوین استراتژی سئو سایت فروشگاهی

برای تدوین استراتژی سئو سایت فروشگاهی خود باید زمان مناسبی را بگذارید تا با یک استراتژی مشخص برای رسیدن به هدف مشخص تلاش کنید. اینکه بخواهید سئو سایت فروشگاهی خود را بدون استراتژی پیش برید کار اشتباهی است و ممکن است زمان زیادی را از دست بدهید. بنابراین پیشنهاد میکنم حتما قبل از شروع سئو سایت فروشگاهی یک استراتژی مشخص برای خود تدوین نمایید تا بتوانید به نتایج دلخواهتان در کمترین زمان برسید.

اگه بدون استراتژی سئو بخواهید سایتتون رو سئو کنید یا سئو سایت تون رو برون سپاری کنید مثل اینکه بگید کار ما ارزشی نداره و فقط میخواهیم یه کاری کرده باشیم، ولی اگه یک هدف مشخص با مسیر درست داشته باشید قطعا نتیجه مشخصی هم بدست میارید.

برای تدوین استراتژی دقیق و حرفه ای باید وب سایت رقبا رو کاملا بررسی کنید مثلا بررسی کنید ماهانه چند مقاله، چند کلمه‌ای منتشر میکنن مقالات قدیمی سایت رو بروزرسانی میکنن یا خیر اگه بروزرسانی میکنن چقدر به محتوا اضافه میکنن. اگه سایت رقیب ماهانه 8 مقاله منتشر میکنه و شما 4 مقاله خوب قطعا از شما جلوتر هست و شما نمیتونید به راحتی با این سایت رقابت کنید مگر اینکه به اندازه این سایت محتوا منتشر کنید.

جهت اینکه بتوانید هر نوع وب سایتی را سئو کنید میتوانید در دوره‌های آموزشی سئو سایت فروشگاهی شرکت کنید و همچنین میتوانید به بخش آموزش سئو آکادمی شادمان نیز مراجعه کنید و اطلاعات پایه و کاملی را مطالعه کنید! بهترین سایت های‌ آموزش سئو فروشگاه اینترنتی آکادمی شادمان، udemy، bluearrayacademy در مورد سئو سایت فروشگاهی روش‌های زیادی را ارائه کرده‌اند که در ادامه به برخی از این روش‌ها میپردازیم:

یه فکری به حال سئو سایت تون باید بکنید!

اولین کاری که باید انجام بدید همانطور که بالاتر گفتیم تحقیق کلمه کلیدی هست، چون اول باید ببینیم کاربر چه عبارتی رو جستجو میکنه تا محصول ما رو پیدا کنه بعد برای اون کلمه اقدامات لازم رو جهت رتبه گرفتن انجام بدیم. حالا بقیه اقدامات شامل چه مواردی میشوند؟

اقدامات لازم برای افزایش رتبه کلمات کلیدی

  • تولید محتوا
  • لینک سازی داخلی
  • لینک سازی خارجی (رپورتاژ، سوشال سیگنال، لینک پروفایلی، لینک سازی در وب سایت‌های ویکی و…)
  • بهینه سازی محتوای صفحه هدف (قراردادن ویدیو، تصاویر، چک لیست، صوت، PDF، معرفی منابع و…)

سئو سایت فروشگاهی

خدمات سئو سایت فروشگاهی شامل هزینه‌های متفاوتی میباشد و براساس سختی کلمات کلیدی این هزینه‌ها متغییر است اما اگر خودتان قصد داشته باشید روی سئو سایت فروشگاهی خود فعالیت کنید و اقدامات لازم را انجام دهید قطعا هزینه‌ها کاهش میابد. خدمات سئو سایت فروشگاهی مراحل مختلفی دارد و به عنوان مثال یکی از اقدامات آن لینک سازی خارجی و پس از آن افزایش اعتبار آن بک لینک‌ها میباشد که میتواند در کسب رتبه‌های بالا بسیار تاثیر گذار باشد.

قطعا برای اینکه بتوانید به نتایج فوق‌العاده‌ای دست پیدا کنید میبایست آموزش ببینید تا بتوانید به آن چیزی که میخواهید برسید. برای اینکه بتوانید آموزش سئو سایت فروشگاهی را اصولی و از پایه یاد بگیرید میتوانید به وب سایت‌هایی که در این حوزه فعالیت میکنند مانند آکادمی شادمان، وبسیما، نیوسئو، فرین آکادمی، فرادرس، برترآموز که به آموزش سئو میپردازند مراجعه کنید.

خدمات سئو سایت فروشگاهی

برای سفارش خدمات سئو سایت فروشگاهی فرایندهای متفاوتی وجود دارد اما حرفه‌ای ترین روش برای رسیدن به صفحه اول در نتایج جستجو و انجام خدمات سئو سایت فروشگاهی طی این فرایند میباشد:

  1. آنالیز وضعیت فعلی سایت تان
  2. بررسی سایت رقبا
  3. تحقیق کلمات کلیدی
  4. تولید محتوای اختصاصی و حرفه‌ای
  5. لینک سازی داخلی
  6. بهبود تکنیکال سئو سایت
  7. لینک سازی خارجی
  8. بهبود لینک‌های خارجی
  9. بازنویسی محتوا در وب سایت‌های ویکی
  10. دریافت سیگنال از شبکه‌های اجتماعی
  11. بررسی وضعیت صفحات از طریق سرچ کنسول
  12. ارائه گزارش ماهانه و فصلی

در صورتیکه قصد داشتید خدمات سئو سایت فروشگاهی خود را برون سپاری کنید حتما از نحوه فعالیت آنها اطلاعات لازم را دریافت کنید که قرار است به چه صورت روی سئو سایت فروشگاهی شما فعالیت کنند. البته مکتوب بودن مراحل سئو سایت فروشگاهی این دید را به کارفرما میدهد که آن مجموعه سئو کار در کار خود متخصص هستند و تمام مواردی که نوشته شده است را به نحو عالی اجرا خواهند نمود.

یادگیری سئو چون یک فعالیت تمام نشدنی است و همیشه نیاز به بروز نگه داشتن اطلاعات میباشد میبایست پیوسته با جدیدترین تغییرات الگوریتم‌های گوگل سایت فروشگاهی خود را بروز نگه دارید و مستندات خارجی را نیز برای افزایش اطلاعات سئو سایت فروشگاهی خود مطالعه کنید تا نتایج فوق‌العاده‌ای بدست آورید.

آکادمی شادمان به صورت تخصصی روی سئو سایت فروشگاهی و ساخت فروشگاه اینترنتی فعالیت میکند و برای سفارش خدمات سئو سایت فروشگاهی خود میتوانید به وب سایت academyshadman.com مراجعه کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.