ایده کسب و کار مشاور سئو

آژانس خلاقیت و نوآوری دیجیتال پونه مدیا در مسیر دستیابی به اهداف تجاری در دنیای دیجتال در کنار شماست. فرقی نمی‌کند که صاحب یک کسب و کار و جویای نام در دنیای اینترنت باشید، یا فردی که می‌خواهد شخصاً پا در مسیر کسب درآمد از دیجیتال مارکتینگ و سئو بگذارد. پونه مدیا همراه و هم قدم شماست تا به آن‌چه که می‌خواهید، برسید.

متخصصان مشاوره سئو روش‌های بهینه سازی موتور جستجوی ارگانیک را به مشتری‌ها ارائه می‌دهند و سایت را از رتبه بندی ناشناخته مجازی به صفحه یک موتورهای جستجو بهبود می‌بخشند. سئو مخفف Search Engine Optimization و به معنای بهینه سازی برای موتورهای جستجو است. افرادی که به دنبال کسب اطلاعات محصولات یا خدمات هستند، بیشتر از موتورهای جستجو استفاده می‌کنند. گوگل و بینگ برخی از موتورهای جستجوی معروف هستند که مردم از آنها استفاده می‌کنند.

سایت‌هایی که بالاتر از نتایج دیگر در صفحه اول پیشنهادهای موتورهای جستجو قرار می‌گیرند، بیشترین بازدیدکننده را به خود جلب می‌کنند و دقیقا اینجا نیاز به مشاوره سئو حس می‌شود. راه اندازی کسب و کار مشاورۀ سئو ایده‌ای بسیار خلاقانه است که به موجب آن در حالی که به صاحبان مشاغل و افراد کمک می‌کنید تا بازدیدکنندگان بیشتری را به سایت‌های خود جذب کنند، می‌توانید درآمد نامحدودی کسب کنید. خدماتی که شما ارائه می‌دهید شامل تجزیه و تحلیل سایت‌های مشتری و ارتقاء رتبه بندی سایت آنها می‌شود.

اگر شما هم می‌خواهید که پا به این مسیر بگذارید و از طریق سئو کسب درآمد کنید، با پونه مدیا همراه شوید. کافی است به وب سایت پونه مدیا بروید یا با شماره تماس پشتیبانی این گروه تماس بگیرید تا کارشناسان پونه مدیا در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و شما را در جریان جزئیات ایده کسب و کار مشاور سئو قرار دهند.

شروع کسب و کار مشاور سئو 

راهنمای 7 مرحله‌ای شروع کسب و کار مشاور سئو 

  1. استراتژی‌های جستجوگرها را بیاموزید

به عنوان یک ارائه دهنده خدمات مشاوره سئو، کار شما این است که سایت‌های مشتری را تجزیه و تحلیل کنید و به آنها پیشنهاد دهید که با انجام چه کارهایی می‌توان سایت خود را در رتبه بالاتری از موتورهای جستجو قرار داد. اگر در زمینۀ سئو متخصص نیستید، می‌توانید برای به دست آوردن دانش و مهارت‌های مورد نیاز و برای راه اندازی این کسب و کار در دوره‌های آموزشی آنلاین و حضوری سئو شرکت کنید. همچنین می‌توانید کارشناسان سئو را استخدام کنید تا برای شما کار کنند. با این حال، تخصص در مهارت‌های اساسی توسعه سایت و سئو بسیار توصیه می‌شود.

  1. خدمات مشاوره سئو را انتخاب کنید

به عنوان یک شرکت نوپا بسیار مهم است که چه خدمات سئویی را برای مشتریان انتخاب می‌کنید. خدمات در ابتدا باید بر اساس تخصص و مهارتی باشد که از قبل دارید. برخی از خدماتی که می‌توانید به مشتری ارائه دهید به شرح زیر است:

  • ممیزی سئو یا تجزیه و تحلیل گام به گام عوامل سئو که در رتبه بندی سایت تأثیر می‌گذارد. ممیزی سئو شامل ردیابی خطاها و موقعیت‌های جستجوگرها با هدف بهبود جایگاه سایت در آینده است.
  • دستورالعمل‌های اجرایی یا راهنمایی مشتری از طریق ترسیم استراتژی‌های توسعه سایت. 
  • توصیه‌های نرم افزاری یا استفاده از نرم‌ افزارهایی که به ردیابی، تجزیه و بررسی و بهبود رتبه بندی کلمات کلیدی سایت به شما یاری می‌رسانند. 
  • توسعه استراتژی سئو یا ایجاد یک برنامه جامع سئو برای بهینه سازی حداکثری طبق بودجه تعیین شده.
  • تحقیق و تحلیل کلمات کلیدی که از مهم‌ترین جنبه‌های فرایند بهینه سازی سئو داخلی است. تهیه گزارش دقیق در مورد تجزیه و تحلیل وضعیت کلمات کلیدی و رهنمودها در بهبود رتبه بندی سایت.
  • پیوند سازی یا کمک به مشتری در روند ایجاد پیوندهای بهتر.
  1. یک طرح کسب و کار مشاوره سئو ایجاد کنید

مانند هر کسب و کار دیگری، یک شرکت مشاوره سئو نیز به یک طرح تجاری مناسب طراحی شده نیاز دارد. این طرح به عنوان یک نقشه راه برای اقدامات آینده عمل می‌کند و همچنین سند مهمی برای تامین بودجه از سوی سرمایه گذاران است. برخی از مباحث اساسی که باید در برنامه کسب و کار مشاوره سئو مطرح شود، موارد زیر است:

  • هزینه‌های شروع و هزینه‌های تکرار شونده
  • خدماتی که ارائه می‌دهید
  • بازار هدف
  • برنامه قیمت‌ گذاری
  • استخدام نیروی انسانی
  • برنامه جذب مشتری 
  1. نام تجاری خود را انتخاب کنید

برای کسب و کار مشاوره سئو یک نام جذاب انتخاب کنید. نام باید نمایانگر خدمات ارائه شده توسط شرکت باشد. نام شرکتی که به درستی برگزیده شده باشد نه تنها در جذب مشتری بیشتر کمک می‌کند بلکه به شخصیت تجاری شرکت نیز ارزش می‌بخشد. می‌توانید از سایت‌های اسم ساز در اینترنت هم استفاده کنید.

  1. کسب و کار خود را ثبت کنید

اگر می‌خواهید شرکت خود را بدون دردسر و قانونی اداره کنید، ثبت کسب و کارتان ضروری می‌شود. برای اطلاع از قوانین جاری در خصوص ثبت شرکت حتما با یک وکیل مشورت کنید. 

  1. نیروی انسانی ماهر استخدام کنید

مشاوره سئو یک صنعت بزرگ است. یک شرکت مشاوره سئو باید مهارت زیادی در ارائه خدمات داشته باشد. اگر خودتان شخصا تازه به این دانش مدرن روی آورده‌اید مجبورید تعدادی پرسنل متخصص را به صورت قراردادی استخدام کنید. ابتدا خدمات مورد نیاز را شناسایی کرده و متناسب با آنها افراد را استخدام کنید.

  1. کسب و کار مشاوره سئو خود را ارتقا دهید

اولین قدم در روند تبلیغات تجاری شما ایجاد یک لوگوی جذاب است. لوگوی شرکت را در محتوای بازاریابی خود مانند کارت ویزیت و بروشور چاپ کنید. گام مهم بعدی سرمایه گذاری در ایجاد یک سایت است تا مشتریان بتوانند به صورت آنلاین به شما دسترسی پیدا کنند. تمام اطلاعات خود را در مورد شرکت، خدمات، نمونه کارها و جزئیات تماس را در سایت ذکر کنید. از آنجا که مشاوره سئو در اصل یک تجارت آنلاین است سایت شما باید بسیار کاربردی و زیبا باشد و قابلیت جستجو داشته باشد. 

هر شخصی می‌تواند یک کسب و کار مشاوره سئو راه اندازی کند. با این وجود، میزان موفقیت متخصصان ماهر بیشتر خواهد بود. برخی از عوامل اساسی که برای موفقیت در این حرفه ضروری است شامل: تخصص در استراتژی‌های بهینه سازی موتور جستجو، یک سایت جامع که خدمات شرکت شما را تبلیغ کند و از همه مهم‌تر دسترسی به اینترنت پرسرعت می‌شود. 

آیا کسب و کار مشاوره سئو سودآور است؟

شما به راحتی می‌توانید این کسب و کار را از خانه یا هر جایی که هستید و تنها با اتصال به اینترنت اداره کنید. هزینه‌های راه اندازی این تجارت بسیار کم است. معمولاً ارائه خدمات سئو یک توافق طولانی مدت است، زیرا مشتریان باید رتبه سایت خود را حفظ کنند، در نتیجه شما می‌توانید برای مدت طولانی با مشتریان خود همکاری داشته باشید. شما همچنین می‌توانید با ارائه خدمات اضافی مرتبط مانند طراحی سایت درآمد خود را افزایش دهید.

پونه مدیا، یکی از پیشگامان حوزه فناوری دیجیتال به شما کمک می‌کند تا ایده کسب و کار مشاور سئو را عملی کنید. برای شروع کافی است به وب سایت پونه مدیا بروید و در دوره های سئو شرکت کنید. اساتید پونه ضمن تدریس آخرین مباحث سئو به شما و آموزش چگونگی به کارگیری مباحث تدریس شده در قالب فعالیت عملی، شما را در مسیر کسب درآمد از طریق سئو و مشاوره آن قرار می دهند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. سمیرا می گوید

    شما ایده ای برای کسب و کار دارید که از طریق سئو بهبود پیدا کنه؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.