جاهای دیدنی ونکوور که نباید از آن‌ها غافل شوید!

آب و هوای مطبوع و عالی، طبیعت بکر و سرسبز، معماری‌های جذاب، موزه‌ها و سایر جاذبه‌های دیدنی، ونکوور را به مکانی عالی برای گشت و گذار و تفریح در کانادا تبدیل کرده است. در واقع مکان‌های باورنکردنی و بسیار جذابی در کانادا برای کاوش وجود دارد، اما ونکوور قطعاً در صدر این فهرست قرار دارد. جاهای دیدنی ونکوور بسیار متعدد است و اگر قصد دارید به این شهر سفر کنید، با جاذبه‌های توریستی و دیدنی بسیاری روبرو خواهید بود. بنابراین در این راهنما همراه ما باشید تا برخی از بهترین جاهای دیدنی ونکوور را به شما معرفی کنیم.

پل معلق کاپیلانو

پل معلق کاپیلانو یکی از معروف‌ترین جاهای دیدنی ونکوور است که که 137 متر طول دارد و در ارتفاع 70 متری از یک دره و رودخانه کاپیلانو قرار گرفته است که با قدم زدن در آن و مجموعه‌ای از پل‌های معلق مرتفع در Treetops Adventure و Cliffwalk، جنگل‌های بسیار سرسبز با درختان انبوه صنوبر و سرخس را کشف کنید.

آکواریوم ونکوور

آکواریوم ونکوور نیز در سطح جهانی بسیار مشهور است و از جمله دیدنی‌های این شهر توریستی به شمار می‌رود. بیش از 65000 حیوان، 120 نمایشگاه در سطح جهانی و تجربه‌ای فراموش نشدنی در آکواریوم ونکوور در انتظار شماست. از شگفتی‌های دنیای آبی گرفته تا ماهی‌ها، چتر دریایی و هشت پا در آب‌های کانادا، تماشای حیوانات مختلف آبزی در این آکواریوم تجربه بی‌نظیر برای شما خواهد بود. علاوه بر سفر به کانادا و تماشای جاذبه‌های توریسی آن، با دریافت ویزای ایتالیا، فرانسه و یا ویزای استرالیا از توریک می‌توانید سفر جذاب و به یاد ماندنی به این کشورها داشته باشید.

استنلی پارک

استنلی پارک یک شبه جزیره سرسبز از درختان بزرگ در مجاورت مرکز شهر و یکی از زیباترین جاهای دیدنی ونکوور است. اگر به دنبال بیرون رفتن و لذت بردن از طبیعت هستید، استنلی پارک بهترین مکان برای بازدید و گشت و گذار در ونکوور است. یک مسیر دیواری سنگفرش شده فضای سبز را احاطه کرده است و مکانی فوق العاده برای کاوش با پای پیاده یا دوچرخه سواری است. شما می‌توانید یک روز کامل را به کاوش در جاذبه‌هایی مانند قطب‌های توتم در بروکتون پوینت یا آکواریوم ونکوور اختصاص دهید. بهار که می‌آید، باغ‌ها و درختچه‌های پارک به رنگین کمانی از رنگ‌های زیبا تبدیل می‌شوند. در فصل تابستان نیز یک استخر روباز درست در کنار اقیانوس قرار گرفته که دارای آب گرم است و به دلیل شیب ملایمی که دار‌، مکانی محبوبی برای خانواده‌ها و ‌گذراندن اوقات فراغت است.

مرکز فضایی اچ آر مک میلان

در مرکز فضایی H.R. MacMillan، خانه تئاتر ستاره‌ای Planetariumن، در جهان سفر کنید. از سیارات گرفته تا ماه‌ها و کهکشان‌ها و ستارها و شگفتی‌های آسمان شب را در رصدخانه آن کشف کنید. اگر به همراه خانواده و کودکانتان به ونکوور سفر می‌کنید، بازدید از مرکز فضایی اچ آر مک میلان را از دست ندهید!

باغ گیاه شناسی وان دوسن

باغ گیاه‌ شناسی VanDusen یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری ونکوور کانادا است که در وسعتی به اندازه 55 هکتار قرار گرفته و شامل بیش از 7500 گونه‌های گیاهی مختلف است. در این باغ زیبا می‌توانید از حیات وحش محلی دیدن کنید و از آن عکس بگیرید و در یک محیط آرام در قلب ونکوور استراحت کنید.

منظره ونکوور

با یک آسانسور شیشه ای به ارتفاع 168 متر بروید تا از منظره ونکوور که شامل پارک استنلی، گاستاون تاریخی، کوه های نورثشور و مراکز خرید و ساختمان‌های مرتفع است، لذت ببرید. Vancouver Lookout از سال 1977 جزو جاذبه‌های نمادین این شهر بوده و به عنوان یکی از معروف‌ترین جاهای دیدنی ونکوور شناخته می‌شود. خرید بلیط  Vancouver Lookout و تماشای مناظر ونکوور از ارتفاع تجربه جذابی از سفر شما به کانادا خواهد بود.

باغ چینی کلاسیک دکتر سان یات سن

باغ چینی کلاسیک دکتر سان یات سن از دیگر جاهای دیدنی ونکوور است که زیبایی آن محسور کننده است. این باغ فوق‌العاده زیبا، اولین باغ چینی کلاسیک معتبری بود که تا کنون در خارج از چین ساخته شده است. در طول بازدید خود از این پارک می‌توانید در مسیرهای آرام قدم بزنید و از گل‌ها، رودخانه‌ها و معماری بی‌نظیر آن لذت ببرید.

گالری هنری ونکوور

گالری هنری از دیگر دیدنی‌های ونکوور است که در میان گردشگران جهانی بسیار مشهور است و مجموعه‌ای از هنرهای معاصر ملی و بین المللی را در خود جای داده است که ارزش حداقل یک بار بازدید را دارد. اگر در طول سفرتان به ونکوور گذری به این گالری هنری داشتید، مجموعه آثار هنرمند سرشناس بریتانیایی کلمبیایی امیلی کار را از دست ندهید.

دنیای علم

ساختمان کره‌ مانند آینده ‌نگر دنیای علم، مرکز اکتشاف کودکان است که پدیده‌ها را از طریق 12 نمایشگاه عملی و نمایش‌های جذاب توضیح می‌دهد. این پدیده‌ها و موضوعات علمی شامل آب، هوا و اختراعات بشر در طول تاریخ است. بازدید از نمایشگاه‌ها اغلب بسیار جذاب است و به عنوان یکی از جاهای دیدنی ونکوور معرفی می‌شود. این ساختمان که یک نقطه عطف ساحلی بی‌نظیر در ونکوور است، در ابتدا برای نمایشگاه جهانی اکسپو 86 ساخته شد.

کوه گروس

قله ونکوور تنها 20 دقیقه از مرکز شهر فاصله دارد و مقصدی عالی در بالای کوه را ارائه می‌دهد. هم در زمستان و هم در تابستان، کوه گروس چشم‌اندازی بی‌نظیر در هوای صاف ارائه می‌دهد و مکانی بی‌نظیر برای اسکی در فصل زمستان است. تله کابین، رستوران‌ها و کافه‌هایی که در مسیر این کوهستان قرار گرفته‌اند، به جذابیت و محبوبیت کوه گروس در میان سایر دیدنی‌های ونکوور افزوه است.

گشت و گذاری در گاس‌تاون

قدیمی‌ترین بخش شهر، Gastown، منطقه‌ای از رستوران‌ها، گالری‌ها و مغازه‌ها است که در ساختمان‌های ویکتوریایی بازسازی ‌شده قرار گرفته‌اند. سازه‌های تاریخی، خیابان‌های سنگ‌فرش و تیر چراغ‌های آهنی فضای جذاب و منحصر به فردی به این منطقه بخشیده است. گاس‌تاون در فاصله کوتاهی از Canada Place قرار دارد و در سال 1867 زمانی که مردی به نام جان دیتون وارد صحنه شد، به وجود آمد. دیتون عادت داشت داستان‌های طولانی و دروغین را روایت کند و در نتیجه، این منطقه از ونکوور به «شهر گاسی» یا «گاستاون» معروف شد. مجسمه او اکنون در این منطقه قرار گرفته و گردشگران اغلب برای عکس گرفتن با آن و تماشای ساعت بخار از گاس‌تاون بازدید می‌کنند. اگر شما هم قصد سفر به کانادا و یا انگلیس را دارید، برای اطلاع از شرایط دریافت ویزای انگلیس و یا کانادا، مدارک مورد نیاز و همچنین قیمت ویزای کانادا می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

خلیج انگلیسی

خلیج انگلیسی کنار اقیانوس در یکی از زیباترین و شلوغ ترین سواحل شهر قرار دارد و به عنوان یکی از بهترین جاذبه‌های ونکوور  شناخته می‌شود. خلیج انگلیسی، بخشی از محله West End است که فروشگاه‌ها و رستوران‌های بسیار شیک و لوکسی را در خود جای داده است. از آنجایی که این منطقه شامل فضای باز است، بیشتر ساکنین ونکوور و گردشگران نیز برای پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و گشت و گذار به آنجا می‌آیند. خلیج انگلیسی فاصله چندانی با استنلی پارک ندارد و یک مسیر ساحلی در امتداد این دو منطقه وجود که درختان سرسبز و انبوهی دارد و مکانی عالی برای استراحت و آفتاب گرفتن در تابستان است.

پارک ملکه الیزابت

مرکز پارک ملکه الیزابت، مرتفع‌ترین نقطه ونکوور را نشان می‌دهد و موقعیت مرتفع آن چشم‌اندازی عالی از مرکز شهر و کوه‌های شمال را ارائه می‌کند. پارک ملکه الیزابت از دیگر جاهای دیدنی ونکوور است که تفریحاتی مانند گلف، تنیس و بازدید از مراسم درختکاری در فضای باز را ارائه می‌دهد. پارک ملکه الیزابت یک رستوران عالی به نام Seasons in the Park دارد که می‌توانید برای ناهار یا شام نیز به آنجا بروید و طعم لذیذ غذاهای آن را امتحان کنید.

تماشای وال‌ها

آب‌های ساحلی ونکوور، معروف به دریای سالیش، مکانی عالی برای دیدن وال‌ها است. وال‌های گوژپشت و خاکستری به همراه راسوهای کوچکتر و اورکاها در این آب‌ها شنا می‌کنند و منظره دیدنی را به نمایش می‌گذارند. اگر شما هم قصد دارید سفری به ونکوور داشته باشید، سفر دریایی و تماشای وال‌ها را از دست ندهید!

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.