نکات چیدن میوه در جلسات اداری

در برخی  از شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی،در مبحث فنون پذیرایی و تشریفات از میوه به عنوان یکی از خوراکی‌ها در کنار نوشیدنی‌های گرم و همچنین بسکوئیت و کیک استفاده‌ای می‌شود .

نکات مهم در طریقه چیدن میوه در جلسات اداری ا به شرح ذیل می‌باشد :

1-همیشه میوه در مقابل افراد با فاصله ۳۰ سانتیمتر از لبه میز قرار می‌گیرد و باید آب و چای را با فاصله‌ مناسب در کنار آن قرار دهیم.

2- میوه را می‌توانیم به صورت برش خورده و یا درسته بچینیم .

برش میوه

3- اگر میوه ای را مثل پرتقال و یا موز برچسب داشته باشد باید برچسب آن را جدا نمائیم

4- به هیچ وجه از خیار برای میهمانان خارجی و بین‌المللی استفاده نکنید.

آموزش چیدمان میوه ها

5- سیب را بعد شستن توسط دستمال‌های تمیز خشک و براق نمایید. چوب سیب را حتما جدا نموده‌  و همان قسمت را توسط دستمال تمیز کنید.

6- اگر از انگور به عنوان میوه فصل استفاده می‌کنید آن را به بخش‌های کوچکتر تقسیم نمایید .در شستن انگور دقت کافی  به خرج دهید، زیرا ممکن است تار عنکبوت و یا مو در میان خوشه انگور وجود داشته باشد، که از دید ما پنهان بماند.

7 – در صورتی که از گیلاس و یا توت فرنگی  استفاده می‌کنیم نیاز نیست  چوب گیلاس و یا بر گ توت فرنگی را از آن جدا نماید.

8- می‌توانیم از میوه‌های درشت مانند هندوانه و خربزه نیز به صورت برش خورده درچیدمان میوه  استفاده کنید، که البته در دوره‌های حضوری گروه  آموزشی نوشیجان به صورت عملی آموزش برش میوه ه ها انجام می‌گیرد .

نکته چیدن میوه در جلسات اداری:

قرار دادن کارد و چنگال میوه‌خوری برای تمامی میوه ها لازم و ضروری است .اگر چیدمان میوه به صورت گروهی و در میوه‌خوری انجام گیرد باید روی آن را توسط سلفون بپوشانید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.