بهترین جراح سینه

سینه یکی از اعضاء بدن است که تاثیر زیادی در جذابیت ظاهری افراد به خصوص خانم‌ها دارد. به همین خاطر بعضی از خانم‌ها تلاش می‌کنند که با جراحی زیبایی سینه، زیبایی اندام خود را روز به روز افزایش دهند.

اولین مرحله در روند زیباسازی سینه‌ها، یافتن یک جراح پلاستیک مناسب و با تجربه است. شخصی که نه تنها در روز جراحی بلکه در جلسات مشاوره حضوری قبل از عمل و جلسات بعد از جراحی مورد اعتماد شما باشد. تمایل افراد به پیدا کردن بهترین جراح سینه امری طبیعی است. به همین خاطر قصد داریم تا در این مقاله راهکارهایی برای پیدا کردن بهترین متخصص و جراح سینه را در اختیار شما، دوستداران زیبایی، قرار دهیم. پس تا آخر مطالب ما را همراهی کنید.

جراح سینه چه وظایفی بر عهده دارد؟

جراحی سینه یک جراحی با حساسیت بالا است که به دسته‌های کلی لیفت سینه، بزرگ کردن سینه و کوچک کردن سینه تقسیم می‌شود. طی عمل جراحی پلاستیک و زیبایی سینه، اتفاق‌های زیر رخ می‌دهد:

  1. تزریق ژل در سینه‌ها
  2. تزریق چربی در سینه‌ها
  3. رفع نامتقارن بودن سینه‌ها
  4. ماموپلاستی
  5. ماستوپکسی
  6. ژنیکوماستی در آقایان
  7. بازسازی سینه جهت افزایش جذابیت اندام
  8. ترمیم سینه در بیماران مبتلا به سرطان
  9. خارج کردن پروتزهای کاشته شده در سینه
  10. ترمیم پروتزهای کاشته شده در سینه

چگونه بهترین جراح  سینه را انتخاب کنیم ؟

جراحی سینه یکی از حساس‌ترین جراحی‌ها است. به همین خاطر مهارت و تجربه پزشک در این حوزه از اهمیت بسزایی برخوردار خواهد بود. در صورتی که پزشک از تجربه و تخصص کافی در حوزه جراحی برخوردار نباشد، مشکلاتی جدی در سلامت و ظاهر بیمار ایجاد می‌شود.

زمانی که جراحی پلاستیک و زیبایی به خوبی انجام شود، فرد احساس رضایت فکری خواهد کرد. بنابراین، شخصی را به عنوان جراح انتخاب کنید که دارای چندین سال سابقه درخشان در زمینه عمل‌های پلاستیک  وزیبایی بوده و مهارت ارتباطی خوبی دارد. یک جراح خوب هیچ موقع به دنبال تعیین وقت جراحی برای تمامی مراجعه کنندگان نیست؛ بلکه تنها آن مراجعه کنندگانی که به واقعا نیاز به جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی دارند را برای جراحی انتخاب می‌کند.

شخصیت جراح باید به گونه‌ای باشد که بتواند به سادگی با مراجعه کنندگان ارتباط برقرار کند و به نگرانی و خواسته آن‌ها گوش دهد. سپس با دلسوزی تمام، عوارض و خطرهای جراحی سینه را در اختیار مراجعه کننده کنندگان قرار دهد تا افراد با دیدی واقع بینانه برای جراحی سینه آماده شوند.

متاسفانه برخی از جراحان تنها آن چیزی را که بیمار دوست دارد بشنود، در اختیار او قرار می‌دهد که نتیجه آن انتظارات غیر واقعی و غیر شفاف است. هنگامی که انواع جراحی پلاستیک مانند جراحی سینه  نزد پزشکی ماهر صورت می‌گیرد، دیگر جایی برای نگرانی از عوارض ناشی از جراحی و یا رها شدن بعد از مرخصی از بیمارستان نخواهد بود؛ زیرا، بهترین و مسئولیت پذیرترین پزشکان ارتباط خود را بعد از جراحی با بیمار حفظ می‌کنند و با ارائه مراقبت‌ها و نکات کاربردی به بیماران باعث تسریع روند بهبود می‌شوند.

در دنیای کنونی، جراحی‌های بزرگ و حساس مانند جراحی سینه روز به روز در حال افزایش است. یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید در لحظه انتخاب پزشک در نظر بگیرید، مهارت و هنرمندی آن در حرفه جراحی است. هرچقدر  توانایی جراح در حوزه زیبایی شناسی بیشتر باشد، نتیجه عمل جراحی موفقیت آمیزتر خواهد بود.

ممکن است بعد از خواندن این بخش از مطالب به فکر فرو بروید و مدام از خود بپرسید” بهترین جراح سینه در تهران و ایران کیست؟” برای یافتن پاسخ این سوال تا اخر مطالب همراه ما باشید.

معیارهای انتخاب بهترین جراح سینه چیست؟

همانطور که در مطالب قبل ذکر کرده‌ایم، انتخاب یک جراح مناسب که بتواند تمام خواسته‌ها و نیازهای منطقی بیمار را برآورد سازد، یکی از دغدغه‌‌های افراد به خصوص خانم‌ها است. بی‌شک این انتخاب برای افرادی که در کلان شهر زندگی می‌کنند، سخت‌تر است. موارد زیر کمک می‌کند تا در انتخاب جراح دچار اشتباه نشوید:

  • هنگام انتخاب بهترین جراح سینه ، نظرات دیگر مراجعه کنندگان را در نظر بگیرید.
  • یک جراح مناسب با آناتومی بدن بیماران به طور کامل آشنا است و می‌تواند بسته به شرایط و خواسته‌های او، مشکلات فیزیکی و ظاهری سینه را برطرف کند.
  • پزشکی را انتخاب کنید که سلامتی شما را اولویت قرار می‌دهد.
  • تجربه و مهارت جراح از جمله مواردی است که رابطه مستقیمی با نتیجه عمل جراحی سینه خواهد داشت.
  • قبل از عمل سینه، یک جلسه مشاوره حضوری با بیمار ضروری است. طی این جلسه پزشک باید به تمام خواسته‌های بیمار گوش دهد و به تمام سوالات او با صبر و حوصله جواب دهد.
  • بهتر است فردی را برای جراحی‌های پلاستیک، زیبایی و ترمیمی انتخاب کنید که از متدهای روز دنیا استفاده می‌کند.

خلاصه آنکه ….

جراحی سینه باعث تغییر در فرم، شکل و ظاهر سینه افراد با هر جنسیتی می‌شود. تغییرات ایجاد شده در این جراحی کمک می‌کند تا افرادی که از ظاهر خود راضی نیستند، اعتماد به نفس خود را مجددا بدست بیاورند. انتخاب جراح مناسب از جمله مواردی است که تاثیر زیادی در اعتماد به نفس بیمار و نتیجه نهایی جراحی دارد.

دکتر احمدعلی رجب پور با داشتن بورد فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیم با استفاده از متد روز دنیا توانسته است اعتماد و رضایت بیماران را بدست آورد. دکتر رجب پور با بیش از 10 سال سابقه درخشان در حوزه انواع جراحی می‌تواند تمام خواسته‌ها و انتظارات منطقی بیماران را از جراحی سینه برآورد سازد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.