سئو داخلی یا سئو خارجی

سئو داخلی انجام می‌دهم به قیمت فلان. ما سئو خارجی انجام می‌دهیم به این قیمت. منظورتان سئو داخلی و خارجی با هم هست؟ احتمالا اگر برای سئو سایت خود برنامه‌های مهمی در نظر دارید و با شرکت‌های مختلفی صحبت کرده‌اید، درباره سئو داخلی و خارجی چیزهایی شنیده‌اید. این اطلاعات جسته و گریخته باعث شده در تصمیم‌گیری مردد شوید، کدام بهتر است؟ چه تفاوتی با هم دارند؟ تاثیر کدامیک بر سایت من بیشتر است؟ نگران نباشید! ما برای شما اطلاعات کاملی از تفاوت سئو داخلی و خارجی آماده کردیم تا سئوی سایت خود را با اطلاعات بیشتری به شرکت معتبر بسپارید.

الوکانتنت ارائه دهنده خدمات سئو سایت با استفاده از به روزترین تکنیک‌ها و الگوریتم‌های پیشرفته گوگل است. استراتژی بهینه سازی موتور جستجو را می‌توان به دو دسته تقسیم کرد: سئو داخلی و سئو خارجی. هر دو برای موفقیت کمپین سئو بسیار مهم هستند، اما تکنیک‌های پیاده‌سازی آنها کاملا متفاوت است.

سئو داخلی بر روی بهینه سازی بخش‌هایی از وب سایت که تحت کنترل شما هستند، تمرکز دارد، در حالی که سئو خارجی بر افزایش اعتبار دامنه از طریق تولید محتوا و دریافت بک لینک از سایر وب‌سایت‌ها تمرکز خواهد داشت.

گوگل چه چیزهایی را دوست دارد؟

سئو داخلی به آنچه به سایت شما مربوط می‌شود نگاه می‌کند و سئو خارجی که به میزان اعتبار و محبوبیت سایت مربوط است، توجه می‌کند. رتبه کلی سایت تا حد زیادی توسط عوامل درونی تعیین می‌شود، در حالی که رتبه به دست آمده در نتایج جستجو تا حد زیادی توسط عوامل خارجی تعیین خواهد شد.

سئو داخلی چیست؟

سئو داخلی عمل بهینه‌سازی بخش‌های مختلف وب‌سایت شما است که بر رتبه‌بندی موتورهای جستجو تأثیر می‌گذارد. جایی که سایت شما در صفحات نتایج موتور جستجو ظاهر می‌شود توسط تعدادی از عوامل رتبه‌بندی از جمله دسترسی به سایت، سرعت صفحه، محتوای بهینه شده، کلمات کلیدی، تگ‌های عنوان و غیره تعیین می‌شود. سئو داخلی در مورد بهینه‌سازی مواردی است که شما بر آنها کنترل دارید و می‌توانید در سایت خود تغییر دهید.

چک لیست سئو داخلی

چگونه مطمئن می‌شوید که تاکتیک‌های سئوی درون صفحه‌تان بی‌نقص هستند؟ در اینجا یک چک لیست مفید برای بهینه‌سازی در سایت وجود دارد که می‌تواند به تنظیم استراتژی شما کمک کند.

  • تگ عنوان
  • هدینگ‌ها
  • آدرس‌ها
  • Alt برای عکس‌ها
  • سرعت بارگزاری
  • محتوا
  • لینک‌سازی داخلی
  • تگ شبکه‌های مجازی و …

سئو خارجی چیست؟

سئو خارجی بر افزایش اعتبار دامنه از طریق دریافت لینک از سایت‌های دیگر تمرکز می‌کند.

تشبیه خوبی برای نحوه عملکرد این نوع سئو این است که فرض کنید وان حمامی با اردک‌های پلاستیکی دارید (اردک‌ها صفحات شما هستند)، وقتی شروع به پر کردن وان با آب (لینک‌ها) می‌کنید، اردک‌های شما همه به بالا می‌روند. 

همچنین در سئو خارجی، امتیازی به نام “Domain Authority” وجود دارد که میزان اعتبار سایت شما را در مقایسه با سایت‌های دیگر محاسبه می‌کند.

نحوه بهینه سازی سئوی خارجی

عوامل مختلفی بر رتبه سئو خارجی شما تأثیر می‌گذارد. در حالی که هرکدام با استراتژی‌های متفاوتی مقابله می‌کنند، هدف کلی ایجاد اعتماد و محبوبیت سایت است.

  • لینک‌های ورودی
  • بازاریابی از طریق رسانه‌های اجتماعی
  • پست مهمان
  • نام تجاری 
  • اینفلوئنسر مارکتینگ

سئو داخلی مهمتر است یا سئو خارجی؟

انتخاب بین سئو داخلی و خارجی مانند این است که باید بین ستون یا سقف خانه یکی را انتخاب کنید!! سئو داخلی و خارجی با هم کار می‌کنند تا در رتبه‌بندی موتورهای جستجو به صورت مکمل هم باشند.

با این حال، سئوکاران حرفه‌ای توصیه می‌کنند قبل از تمرکز بیش از حد روی سئوی خارجی، به سئوی داخلی توجه شود. درست مانند ساختن یک خانه، شما می‌خواهید قبل از ساختن بقیه قسمت‌ها، ابتدا ستون را ایجاد کنید تا سایر قسمت‌ها بر آن سوار شوند.

چطور می‌توانم اطمینان کنم؟

 امروزه، اکثر مردم انتظار دارند هر آنچه را که نیاز دارند در بالاترین نتایج جستجوی گوگل بیابند. اگر وب‌سایت شما در بالای صفحه نتایج موتور جستجو قرار ‌گیرد، جذب مشتریان جدید بسیار آسان‌تر است. ایجاد یک استراتژی بهینه‌سازی قوی برای موتورهای جستجو یکی از با ارزش‌ترین سرمایه‌گذاری‌هایی است که می‌توانید برای کسب و کار خود انجام دهید. استراتژی‌های موثر سئو به طور کلی به دو گروه تقسیم می شوند: سئو داخلی و سئو خارجی که اگر توسط تیم حرفه‌ای انجام شود، از دستاوردهای آن شگفت‌زده می‌شوید. 

در این زمینه می‌توانید درباره استراتژی‌هایی که شرکت انجام دهنده رعایت می‌کند، سوال بپرسید. یا اینکه مرحله اول سئو را به آنها بسپارید تا با اخلاق کاری آنها آشنا شوید.

اعتبار متخصصان سئو را از روی جایگاه آنها در گوگل تشخیص دهید. الوکانتنت با ارائه خدمات سئو، پیشرفت کسب و کار شما را تضمین می‌کند.

منبع digitalthirdcoast.com woorank
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.