رپورتاژآگهی چیست؟

رپورتاژآگهی چیست؟ خرید رپورتاژ آگهی چه تاثیری بر سئو سایت دارد؟ چرا باید از این شیوه تبلیغات استفاده کنیم؟تاریخچه رپروتاژآگهی چیست و از چه زمانی در دیجیتال مارکتینگ رایج بوده؟

تبلیغات کالا از گذشته تا به امروز در بین عموم رایج بوده است. اما، در سال های نه چندان دور تنها به صورت مستقیم و به طور معمول با روش های چاپی صورت می گرفت. ولی با گذشت زمان مطالعه کردن بروشور های تبلیغاتی به کاری خارج از تحمل و حوصله هر فرد تبدیل شد و عموما مردم به این باور رسیدند که کالاهای با کیفیت نیازی به تبلیغات نخواهند داشت.

لذا، اعتقاد خود را به این موضوع از دست دادند. اکنون اگر هر فرد با یک کاغذ تبلیغ یا تراکت روبه رو شود با نگاهی اجمالی، آن را دور می ریزد یا با دیدن پخش شدن تبلیغات تلویزیونی در اکثر مواقع کانال را تغییر می دهند. برای همین شیوه های جدیدی جهت تبلیغات طراحی شد که به صورتی غیر محسوس نیاز استفاده از یک کالا را در افراد ایجاد می کنند.

رپورتاژ آگهی

یک مثال عالی برای درک بهتر این موضوع برنامه های تلویزیونی است که به معرفی ماشین های تولید شده در چندین برند متنوع و مقایسه آن ها با یکدیگر خواهند پرداخت که این تصور را در بیننده ایجاد می کنند که این شوی تلویزیونی کاملا بی طرف است ولی با کمی دقت در آن متوجه خواهید شد در بیان ایرادات یک محصول خیلی جزئی نگر برخورد کرده در حالی که در بیان ایرادات سایر محصولات به شیوه ای اغراق آمیز برخورد می کنند.

معنی کلمه رپورتاژ از گزارش می آید که با روشی غیر مستقیم به معرفی کالا، کسب و کارو خدمات می پردازد به این صورت که با نگارش یک محتوای دقیق و حرفه ای به جذب کاربران به سوی موارد ذکر شده کمک می کند. علاوه بر شیوه نوشتن محتوا مکانی که در آن منتشر می شود نیز بسیار مهم است به این صورت که این مکان باید حتما قابل اعتماد و دارای اعتبار باشد تا مخاطب گمان نکند که در حال فریب او هستید.

انواع رپورتاژ

  • تصویری: همان گونه که از نام آن پیداست از تصاویری مرتبط با محتوای آگهی رپورتاژ و چندین خط توضیح در رابطه با آن ها تشکیل می شود، لازمه تأثیر گذار نمودن این مورد ایجاد حس نیاز در مخاطب است.
  • خبری: یکی از پرطرفدارترین انواع رپورتاژ است که تأثیر فوق العاده بالایی در سئو سایت دارد و برای خرید آن باید به سایت های معتبر خبری مراجعه کنید. هزینه خرید این رپورتاژ ها بیشتر از نوع تصویری است.

خرید رپورتاژ آگهی چه تأثیری بر سئو دارد؟

تأثیر رپورتاژ بر سئو یک سایت بی نهایت بالا است به صورتی که بنیان گذار شرکت گوگل، کار خود را با ایده بک لینک آغاز کرد که امروزه بهترین راه برای گرفتن آن  درج نمودن آگهی رپورتاژ است. برای این که بتوانید محصول خود را در یک سایت تبلیغ کنید باید یک رپورتاژ آگهی تهیه کرده و در یک سایت معتبر قرار دهید تا بتوانید تعداد بازدید کنندگان صفحه خود را افزایش دهید و باعث سئو سایت خود شوید.

تأثیری خرید رپورتاژ آگهی

اکنون مسئله ای که در این جا مطرح خواهد بود سایتی است که شما آگهی خود را در آن قرار می دهید، در این مورد باید گفت که هرچه سایت مورد نظر از اعتبار بالاتری برخوردار باشد، باعث افزایش اعتبار سایت شما از نظر گوگل و برقراری تأثیرات مثبت بر روی سئو می شود. این تأثیرات به گونه ای نیست که بتوان گفت که اعتبار سایت مورد نظر مستقیما بر سئو سایت شما تأثیر بگذارد، بلکه با معرفی شدن کسب و کار شما در آن سایت، امکان بازدید از سایت شما افزوده و با این وجود گوگل شما را در رتبه بالاتری قرار می دهد.

 همچنین در این زمینه پیشنهاد می شود که مطالب خود را در سایت هایی قرار دهید که از نظر موضوع با صفحه شما یکسان یا مرتبط باشد. قابل توجه افرادی که برای سئوی سایت اقدام به خرید بک لینک می کنند، این کار باعث می شود که پس از پایان اعتبار آن حتما هزینه ای پرداخت کنید تا بتوانید بک لینک را تمدید نمایید. زیرا، در غیر این صورت سایت شما از نظر اعتبار دچار افت شدیدی می شود این در حالی است که خرید اگهی رپورتاژ نیازی به تمدید ندارد و دائمی است.

بیشتر بخوانید:

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.