4 نکته مهم که در مورد استایل مجلسی باید بدانیم

موقعیت های رسمی و اصلاح مجلسی، نیازمند تیپ استایل منحصر به فردی هستند. مهم ترین آیتم هایی که می توان از آن ها در استایل مجلسی استفاده نمود شامل مانتو مجلسی و شومیز مجلسی می شوند. شاید بسیاری از خانم ها، پوشیدن پیراهن را ترجیح دهند. اما شاید برخی از مهمانی ها، شرایط پوشیدن پیراهن را نداشته و حتی استفاده از این آیتم، به قدر کافی، رسمی بودن استایل را به نمایش نگذارد.

حال برای این که از بروز برخی از اشتباهات در ساخت استایل مجلسی یا رسمی جلوگیری شود، نکاتی را در این باره شرح داده ایم که بدون تردید رعایت آن ها باعث خوش تیپ شدن و دو چندان شدن جذابیت ظاهر شما خواهد شد.

استایل رسمی چه ویژگی هایی دارد؟

لباس هایی که به طور معمول برای استایل های مجلسی و رسمی مورد استفاده قرار می گیرند، از جنس پارچه هایی با ایستایی بالا و خشک دوخته شده اند. به طور مثال مانتو مجلسی اغلب از جنس پارچه کرپ یا پارچه ژاکارد تهیه می شود.

علاوه بر جنس پارچه، باید به رنگ آن نیز دقت کنید. رنگ های بسیار تند و شارپ، جذابیتی چندانی برای لباس رسمی ایجاد نمی کند. برای مثال، تصور کنید در یک میهمانی رسمی، شومیز مجلسی به رنگ نارنجی و یا زرد قناری به تن دارید. قطعا علاوه بر این که ست کردن آن با دیگر آیتم ها دشوار خواهد شد، تندی رنگ ها جذابیتی برای موقعیت های رسمی نخواهند داشت.

بهتر است شومیز مجلسی را از رنگ های نود و خنثی انتخاب کنید. رنگ هایی هم چون کرم، سفید، نسکافه ای، طوسی، استخوانی و… گزینه های مناسبی به شمار می آیند. البته برای ایجاد هماهنگی بین رنگ شومیز و مانتو مجلسی، باید حتما رنگ مانتو را نیز از تناژ رنگی شومیز انتخاب کنید.

اکسسوری ها نیز آیتم های حائز اهمیتی هستند که باید در استایل رسمی مورد استفاده قرار بگیرند. حتما در زمان انتخاب اکسسوری ها، به رنگ اجزای استایل خود توجه کنید. توصیه می کنیم اگر مانتو یا شومیز شما در قسمت یقه سنگ دوزی شده است، از جواهرات ساده و مینیمال برای گردن و گوش ها استفاده نمایید.

به خرج کار مانتو مجلسی دقت کنید

اولین نکته ای که می توانیم در مورد استایل رسمی مطرح کنیم، خرج کار و سنگ دوزی های انجام شده برای مانتو مجلسی می باشد. مانتو های رسمی و مجلسی که در فروشگاه ها دیده می شوند، اغلب برای نشان دادن سبک رسمی و مجلسی خود، در قسمت های یقه و آستین از سنگ دوزی برخوردار شده اند. هم چنین بیش تر آن ها قد بلندی دارند و جلوه ای بی نظیر از خود در استایل به نمایش می گذارند.

به سراغ جدید ترین مدل های شومیز بروید

در صورتی که تصمیم دارید برای موقعیت رسمی که مد نظر دارید، شومیز مجلسی به تن کنید، بهتر است از میان مدل های جدید تری آن را انتخاب کنید. شومیز مناسب برای موقعیت های رسمی و مجلسی، بیش تر پارچه ای به رنگ مشکی یا سفید دارد. اگر میانه خوبی با رنگ های تیره ندارید، به شما رنگ هایی هم چون سفید، کرم، شیری و… بروید.

با گسترش صنعت مد و پوشاک، مدل های متنوعی از این لباس زنانه طراحی و تولید شده اند که تمامی سلیقه ها با هر رده سنی می توانند از میان جدید ترین مدل های شومیز، مناسب ترین و بهترین آن ها را انتخاب کند.

بهتر است از بین ترند ترین و جدید ترین مدل های شومیز زنانه ، به سراغ آن هایی بروید که از جنس پارچه حریر، گیپور، دانتل و… دوخته شده اند، بروید. این جنس پارچه ها جذابیت استایل رسمی شما در میهمانی خیره کننده خواهند کرد.

به هماهنگی جنس آیتم های استایل دقت کنید

همان طور که پیش تر اشاره کردیم، یکی از مهم ترین اصول ساخت استایل رسمی و مجلسی، توجه به جنس پارچه آیتم های مختلف آن می باشد. علاوه بر این که جنس پارچه لباس مجلسی از جمله پیراهن، مانتو، شومیز و یا شلوار زنانه اهمیت دارد، هماهنگی جنس پارچه آن ها با یکدیگر نیز حائز اهمیت می باشد.

به طور مثال مانتو مجلسی از جنس حریر، ترکیب چندان جذابی را به همراه شومیز مجلسی از همین جنس پارچه، ایجاد نخواهد کرد. چرا که جنس پارچه هر دو نازک بوده و زیبایی و مدل هیچ کدام نشان داده نخواهد شد.

به همین دلیل سعی کنید از بین جدید ترین مدل هایی که از شومیز، مانتو، شلوار و… در بازار وجود دارد، متناسب ترین آن ها را جهت ساخت استایل رسمی خود تهیه کنید.

لباس مجلسی را بر اساس فرم اندام انتخاب کنید

پیش تر اشاره کردیم که بارز ترین مشخصه های استایل مجلسی و رسمی، ایستایی و خشک بودن آیتم های آن می باشد. از این رو با توجه به جنس پارچه خشک و رسمی، باید تمامی آیتم های استایل، بر اساس فرم اندام انتخاب شوند.

جنس پارچه لباس های مجلسی به گونه ای انتخاب می شوند که خانم ها انتخاب آن ها را با در نظر گرفتن شکل بدن خود انجام دهند. در این صورت نواقص اندام پوشش داده شده و نقاط قوت هر فرم از بدن به خوبی نشان داده می شود. البته به این نکته نیز دقت کنید که لباس مجلسی باید مطابق با سایز بدن خریداری شود.

به طور مثال پوشیدن یک شومیز زنانه که آستین های آن در قسمت بازو گشاد نشان داده می شوند و یا قسمت کارور روی سینه به خوبی بر روی بدن نشسته است، صرفا باعث شلخته نشان دادن استایل خواهد شد و هیچ نشانه ای از رسمی و مجلسی بودن ندارد!

همین طور دیگر آیتم ها مانند مانتو یا شلوار، باید کاملا بر اساس سایز بدن خریداری شوند. تا ایستایی آن ها به خوبی در بدن نشان داده شده و سبک استایل نمایش داد شود.

جدید ترین مدل های شومیز و مانتو مجلسی را بخرید

با وجود گستردگی بسیار دنیای لباس های زنانه در سبک استایل های مختلف، ممکن است خرید آیتم های رسمی کار دشواری به نظر برسد. چرا که انتخاب متناسب ترین و مهم ترین بخش های یک استایل مانند مانتو، شلوار، شومیز و بلوز از بین جدید ترین مدل های موجود در بازار، بر اساس نکات گفته شده، کمی زمان بر خواهد بود.

برای این که از اتلاف وقت و هزینه های شما جلوگیری شود، فروشگاه سنسی شاپ، ترند ترین، به روز ترین و جدید ترین مدل های شومیز مجلسی، مانتو مجلسی ، شلوار زنانه مجلسی و دیگر آیتم های ضروری را کنار هم جمع کرده است تا تمامی خانم ها بتوانند با مقایسه آن ها، متناسب ترین لباس مجلسی را برای حضور در یک موقعیت رسمی تهیه کنند.

شک نکنید حتی اگر هیچ یک از آیتم های استایل مجلسی و رسمی را در کمد لباس های خود نداشته باشید، از طریق فروشگاه سنسی شاپ می توانید با بی نقص ترین تیپ در میهمانی حاضر شوید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.