بهترین بازی‌های آنلاین جدید اندرویدی در اپلیکیشن همبازی


همه‌‌ بچه‌ها عاشق بازی و بازی‌کردن هستند و تنها چیزی که در طول زمان دستخوش تغییرات قرار می‌گیرد، نحوه‌ اجرا و اشکال مختلف بازی‌ها است. همانطور که مشخص است بازی‌ها و سرگرمی‌ها در طول زمان مطابق با سلیقه‌های جدید به‌روز می‌شوند و امروزه نمی‌شود از کودکان و نوجوانان انتظار داشت که تنها بازی‌‌های سنتی را انجام دهند و از برنامه‌ها و بازی‌‌های آنلاین جدید استفاده نکنند.
بازی‌های آنلاین نامی آشنا و خوشایند برای کودکان و یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های این روزهای والدین محسوب می‌شوند. این‌که فرزندشان از چه بازی‌ های جدید اندرویدی استفاده می‌کند،‌ این بازی‌ها برای سن او مناسب هستند یا خیر؟ همگی
تنها بخشی از نگرانی‌های والدین درباره بازی‌ های آنلاین محسوب می‌شوند.

به همین منظور و برای پاسخ به نگرانی والدین، اپلیکیشن «همبازی» با انواع بازی‌های آنلاین جدید، رایگان و استاندارد و با هدف ایجاد محیطی سالم و رقابتی برای سرگرمی کودکان و نوجوانان، زیر نظر روان‌شناسان کودک ارائه شده است.

همبازی؛ اپلیکیشنی با یک دنیا بازی اندرویدی جدید مناسب کودکان

تصور کنید با نصب یک اپلیکیشن در گوشی تلفن همراه، فرزندتان بتواند وارد دنیایی امن از بازی‌ های آنلاین جدید شود و صدها بازی اندرویدی جدید و مناسب سنش را پیدا کند. چه چیزی بهتر و جذاب‌تر از این؟
اپلیکیشن همبازی، منبع بهترین بازی‌ های آنلاین، جذاب و هیجان‌انگیز است که بخش‌های مختلف آن توسط روان‌شناسان کودک بررسی شده است. بازی‌های موجود در این اپلیکیشن کاملا مناسب رده‌سنی کودک و نوجوان است.
به‌طور خلاصه شما می‌توانید در اپلیکیشن همبازی از امکانات زیر بهره‌مند شوید :

  • بازی‌های کاملا رایگان
  • عدم نیاز به نصب تک‌تک بازی‌ها
  • نمایش‌ندادن هیچ گونه تبلیغات در اپلیکیشن همبازی
  • تنوع بازی‌ها در سبک و موضوع
  • بازی‌های مناسب برای گروه سنی کودک و نوجوان
  • به‌روزرسانی منظم با بازی‌ها و امکانات جدید
  • بازی‌های آنلاین جدید و استاندارد
  • داشتن پروفایل شخصی
  • حضور در رقابتی سالم با شرکت در لیگ مسابقات همبازی و دریافت جایزه
  • امکان گفت‌وگو با دوستان و دیگر بازیکنان
  • خرید محصولات فروشگاه مانند آواتار، استیکر و … با استفاده از سکه

رقابت‌های آنلاین و هیجان‌انگیز لیگ همبازی با جایزه

بازی بدون هیجان و چشیدن مزه‌ قهرمانی معنایی ندارد. بیایید به دو شکل به این ماجرا نگاه کنیم. تصور کنید برای اوقات فراغت تصمیم گرفته‌اید فرزندتان را به شهربازی ببرید، اما جز او هیچ‌کس در آن‌جا نیست. حال در نظر بگیرید او با دوستانش وارد دنیای بازی های آنلاین جدید اندرویدی می‌شود و قصد دارد برای اول‌شدن تلاش کند. در کدام مورد کودک خشنودتر است؟ در واقع نبود هیچ رقیبی باعث می‌شود تا فرد انگیزه لازم را از دست بدهد، برای برتری تلاش نکند و در نهایت از شور و هیجان بازی کمی فاصله بگیرد.
به همین منظور متخصصان اپلیکیشن همبازی تصمیم گرفتند تا با طراحی و برگزاری لیگ‌های متنوع، بهترین بازی های اندروید و مسابقات مختلف و دوره‌ای حس رقابت سالم را در کودکان و نوجوانان زنده نگه‌دارند و بازیکنان را به چالش بکشند.
فرزند شما در این محیط امن و صمیمی با دوستانش به رقابتی سالم می‌پردازد و در انتها در صورت برنده‌شدن و کسب امتیاز بالا در جدول رده‌بندی، مدال کسب می‌کند.
امکانات خوبی که در لیگ همبازی وجود دارد شامل نمایش کاربران پرافتخار و با امتیاز بالا در هر بازی، اشتراک‌گذاری رکورد بازی‌ها، دعوت از دوستان برای مسابقه و… است.

دانلود اپلیکیشن همبازی، بلیت ورود شما به شهربازی آنلاین

اپلیکیشن همبازی همواره در تلاش است تا با جمع‌آوری بهترین بازی‌ های آنلاین جدید و استاندارد بستری مناسب و امن برای کودکان فراهم کند و سبب اطمینان خاطر والدین شود.
شما می‌توانید برای دانلود اپلیکیشن همبازی به سایت‌ همبازی مراجعه کنید و یا برای نصب آن از پلتفرم‌های مختلفی همچون کافه بازار، مایکت و پلی استور کمک بگیرید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.