مزایای استفاده از پارتیشن آلومینیومی در ادارات 

قبل از پرداختن به مبحث پارتیشن های آلومینیومی اداری و مزایای آن ها لازم است کلمه پارتیشن را تعریف کنیم. پارتیشن درواقع یک نوع جداکننده فضا محسوب می شود و فضا را به بهترین نحو تقسیم بندی می کند. پارتیشن ها در انواع مختلف تاشو, ثابت و یا جمع شونده ساخته می شوند. پارتیشن ها یک مزیت بسیار مهم دارند و آن تقسیم بندی و استفاده درست و مفید از فضا خصوصا فضاهای حداقلی است. پارتیشن آلومینیومی نیز یکی از انواع پارتیشن ها است که دارای مزایای بسیاری نسبت به سایر انواع پارتیشن ها است و یک انتخاب عالی برای پارتیشن بندی فضای ادارات محسوب می شود. 

انواع پارتیشن

پارتیشن ها در انواع طرح ها و ابعاد مختلف متناسب با فضای مورد نظر ساخته می شوند و مواد اولیه در ساخت آن ها متفاوت است. پارتیشن ها از لحاظ مواد اولیه و متریال استفاده شده در ساخت آن ها به پارتیشن های شیشه ای، آلومینیومی یا فلزی، ام دی اف، چوبی، ترکیبی و … تقسیم بندی می شوند. از لحاظ تعداد جداره نیز به پارتیشن های تک جداره و دو جداره تقسیم بندی می شوند. 

پارتیشن آلومینیومی اداری

استفاده از پارتیشن های آلومینیومی در محیط اداری برای تقسیم بندی فضا یک انتخاب مقرون به صرفه و اقتصادی است که امروزه طرفداران بسیاری دارد و اغلب مردم برای جداسازی و تقسیم بندی محیط های تجاری، اداری و … از پارتیشن های آلومینیومی بهره می گیرند. 

انواع پارتیشن آلومینیومی

پارتیشن های آلومینیومی در دو نوع پارتیشن های تک جداره و دو جداره ساخته می شوند. 

پارتیشن آلومینیومی تک جداره

 در طراحی و ساخت پارتیشن های تک جداره اسکلت و فرم کلی کار از آلومینیوم ساخته می شود و از شیشه و ام دی اف برای پر کردن فضای خالی آن استفاده می شود. قطر پارتیشن های تک جداره 4 الی 6 سانت است. 

پارتیشن آلومینیومی دو جداره

پارتیشن آلومینیومی دو جداره در طراحی و ساخت پارتیشن های دو جداره برای جلوگیری از نفوذ حرارت، صدا و … از نوار هایی که نقش پر کننده را دارند و بی رنگ هستند بین دو لایه استفاده می شود. 

مزایای پارتیشن آلومینیومی اداری

پارتیشن آلومینیومی ادارای دارای آپشن ها و فوایدی از جمله استحکام و دوام بالا، قیمت مناسب و مقرون به صرفه، جذابیت، ساخت نصب آسان و سریع، عایق صدا، مقاومت بالا، استفاده مفید و درست از حداقل فضا، سبک، مقاوم در مقابل رطوبت، زنگ زدگی، ضربه و … است که آن را از سایر پارتیشن ها متمایز کرده و موجب روی آوردن بسیاری از مردم به خرید و استفاده این نوع پارتیشن شده است.  

  • استحکام و دوام بالا: اولین و مهم ترین مزیت پارتیشن آلومینیومی استحکام بالای آن است. این گونه پارتیشن ها طول عمر و دوام بالایی دارند که قابلیت استفاده در طولانی مدت دارند و خراب نمی شوند. 
  • قیمت مناسب و به صرفه: قیمت پارتیشن های آلومینیومی به عواملی مانند متراژ فضا، ابعاد و اندازه پارتیشن و … بستگی دارد اما به طور کلی قیمت پارتیشن های ادارای آلومینیومی مقرون به صرفه و مناسب است. 
  • تنوع طرح و مدل: پارتیش های آلومینیومی در طرح ها و مدل های مختلف متناسب با سلیقه شما ساخته می شوند. با توجه به فضای داخلی اداره یا مکان مورد نظر و نوع سبک و دکوراسیون داخلی فضا می توانید مدل مورد نظر خود را برای ساخت سفارش دهید. 
  • زیبایی و جذابیت بالا: یکی دیگر از مزایای پارتیش های آلومینیومی زیبایی و جذابیت آن است که باعث شده توجه بسیاری از مشتریان به سمت آن جلب شود. استفاده از پارتیشن های آلومینیومی در محیط ادارای جذابیت و زیبایی خاصی به محیط و فضا می بخشد. 
  • ساخت آسان و سریع: ساخت پارتیشن های آلومینیومی بسیار ساده تر و راحت تر از دیگر روش ها برای جدا کردن و تقسیم بندی فضا است و زمان کمی را می گیرد. نصب پارتیشن ها نیز توسط افراد ماهر به راحتی صورت می گیرد. 
  • استفاده مفید از فضا: با استفاده از پارتیشن های آلومینیومی برای تقسیم بندی فضا از حداقل فضایی که در اختیار داریم می توانیم استفاده ای مفید داشته باشیم. 
  • عایق صدا: پارتیشن آلومینیومی از ورود سر و صدای اضافی جلوگیری می کند و عایق خوبی در برابر صدا است بنابراین بهترین گزینه برای اجرا در ادارات است و آرامش و سکوت لازم را در محیط اداری فراهم می کند. 
  • مقاومت بالا: پارتیشن آلومینیومی در برابر رطوبت، زنگ زدگی، ضربه و … مقاومت بالایی دارد. 

سخن پایانی

اکنون که با پارتیشن های آلومینیومی اداری و مزایای آن به طور کامل آشنا شدید پیشنهاد می کنیم جهت سفارش و خرید انواع پارتیشن های آلومینیومی اداری تک جداره و دو جداره به سایت www.parchinco.com مراجعه کنید. سایت پرچین عرضه کننده انواع پارتیشن های آلومینیومی اداری با کیفیت و مقرون به صرفه است که می تواند منبعی تضمینی و مطمئن برای خرید پارتیشن های مختلف باشد. 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.