بهترین فلاسک ایرانی

فروشگاه اینترنتی کالای آشپزخانه چشمگیر یکی از بزرگ ترین مراکز فروش آنلاین لوازم خانه و آشپزخانه در ایران است که انواع فلاسک چای ایرانی و خارجی را با ظرفیت های مختلف به فروش می رساند. برای خرید فلاسک های باکیفیت ایرانی با قیمت های مناسب کافی است به وبسایت فروشگاه چشمگیر مراجعه کنید و فلاسک دلخواه خود را در کوتاه ترین زمان ممکن خریداری نمایید.

فلاسک ها ظروفی هستند که مایعات گرم مانند آب جوش درون آنها ریخته می شود و طوری طراحی شده اند که این مایع را تا چندین ساعت گرم نگه می دارند و یا مایعات سرد درون آنها ریخته می شود و این مایع را سرد نگه می دارند. فلاسک ها در انواع مختلف با مدل ها و برند های مختلف ایرانی و خارجی در بازار موجود هستند. بسیاری از افراد که به دنبال حمایت از کالای ایرانی و تولید کننده ایرانی هستند فلاسک ایرانی خریداری می کنند و از کیفیت آن هم راضی هستند، ما قصد داریم در این مطلب شما را برای خرید بهترین فلاسک ایرانی راهنمایی کنیم.

امروزه کشور ایران در تولید تمام وسایل از جمله وسایل آشپزخانه پیشرفت چشمگیری داشته است، تولید فلاسک نیز از این قاعده مستثنی نیست. به همین دلیل امروزه فلاسک های ایرانی طرفداران زیادی دارند.

فلاسک ایرانی علاوه بر کیفیت خوبی که دارد و می تواند با برندهای خارجی رقابت کند و قیمت بسیار مناسب تری هم نسبت به فلاسک های خارجی دارد. پس خرید بهترین فلاسک ایرانی برای ما بسیار به صرفه تر از خرید فلاسک های خارجی است.

با توجه به اینکه فلاسک ها همیشه مورد استفاده قرار نمی گیرند و فقط به هنگام مسافرت و پیک نیک از آنها استفاده می شود، عمر طولانی دارند اما گاهی فلاسک بر اثر عوامل مختلف خراب می شود و دیگر مایع درون خود را گرم یا سرد نگه نمی دارد. اگر می خواهید این اتفاق برای فلاسک شما نیفتد به فروشگاه کالای آشپزخانه چشمگیر مراجعه کنید و بهترین فلاسک را خریداری کنید.

 نحوه عملکرد فلاسک ها
نحوه عملکرد فلاسک ها

نحوه عملکرد فلاسک

فلاسک ها از دو محفظه اصلی ساخته شده اند: یک محفظه داخلی که معمولا از جنس شیشه است ولی در چند سال اخیر آن را از جنس استیل ضد زنگ نیز تهیه می کنند و مایع درون آن قرار می گیرد، و یک محفظه بیرونی که از جنس های مختلف ساخته می شود اما حتما باید حالت دو جداره داشته باشد.

محفظه داخلی باید طوری طراحی و ساخته شود که مانع از ارتباط مایع درون خود با هوای بیرون و در نتیجه تغییر دمای آن شود، به طور کلی باید مانند یک عایق عمل کند. به همین دلیل اگر این محفظه از جنس شیشه باشد قسمت بیرونی آن را نقره اندود می کنند.

سپس محفظه بیرونی را با اندازه و ابعادی بزرگتر از محفظه داخلی می سازند و محفظه داخلی را درون آن قرار می دهند و جای آن را محکم می کنند.

و در مرحله آخر هوای میان دو محفظه را خارج می کنند تا میان دو محفظه خلا ایجاد شود، چرا این کار را می کنند؟ به این دلیل که دیگر هیچ مولکول هوایی در آن قسمت موجود نباشد تا با مولکول های مایع درون محفظه داخلی ارتباط برقرار کرده و باعث کاهش یا افزایش دمای مایع شود.

پس سه عامل در ثابت ماندن دمای مایع درون فلاسک کمک می کند که عبارتند از: محفظه داخلی از جنس شیشه یا استیل که طوری ساخته شده است که مانند عایق عمل می کند، خلاء میان دو محفظه که مانع از تغییر دمای مایع از طریق همرفت می شود، و پوشش نقره ای محفظه داخلی که مانع از تغییر دمای مایع درون خود از طریق تابش می شود.

شما می توانید هر دو نوع فلاسک (شیشه ای و استیل) را از سایت فروشگاه چشمگیر در کوتاه ترین زمان خریداری کنید. 

اما گاهی اتفاق می افتد که ما بهترین فلاسک ایرانی یا خارجی را خریداری میکنیم اما پس از مدتی متوجه می شویم که این فلاسک دمای مایع درون خود را ثابت نگه نمی دارد. این چه دلیلی دارد؟

این اتفاق می تواند دو دلیل بسیار مهم داشته باشد: یا محفظه داخلی دچار آسیب شده است ( اگر شیشه باشد شکسته است، اگر استیل باشد دچار فرورفتگی و … شده است) یا خلا میان دو محفظه دچار آسیب شده و هوا وارد این محیط شده است. که هر دو این اتفاق ها بر اثر ضربه به وجود می آیند. پس از وارد شدن ضربه به فلاسک خود جلوگیری کنید؛ در غیر این صورت اگر حتی فلاسک شما بهترین فلاسک ایرانی یا خارجی هم باشد خراب می شود.

نکات مهم خرید بهترین فلاسک ایرانی

فلاسک های ایرانی برند های مختلفی مانند ام جی اس، ایکیا، احمد و … را شامل می شوند که نمی توان گفت بهترین آنها کدام است زیرا کیفیتی تقریبا مشابه دارند.

همچنین فلاسک های ایرانی در ابعاد و ظرفیت های مختلف نیز در بازار موجود هستند که فرد با توجه به نوع مصرف خود می تواند یکی از آنها را خریداری کند. اما اگر قصد خرید فلاسک را دارید به نکات زیر توجه کنید:

  • فلاسک های شیشه ای معمولا بهتر از نوع استیل هستند. زیرا نهایت خرابی این نوع فلاسک ها این است که محفظه داخلی آنها که از جنس شیشه است دچار شکستگی می شود که می توان آن را تعویض کرد، اما فلاسک استیل اگر محفظه داخلی آن خراب شود دیگر راه چاره ای ندارد و باید فلاسک را دور بیندازید.
  • به درب فلاسک توجه کنید که قطر کمی داشته باشد و راحت باز و بسته شود.
  • فلاسکی را خریداری کنید که محفظه بیرونی آن رنگ ثابت و ضد لک داشته باشد تا با استفاده طولانی مدت دچار خرابی نشود.
  • با توجه به نوع استفاده خود و تعداد افراد خانواده خودتان نوع و ظرفیت فلاسک را انتخاب و خریداری کنید.

در نهایت توصیه ما به شما خرید بهترین فلاسک ایرانی از فروشگاه اینترنتی کالای آشپزخانه چشمگیر است. فروشگاه چشمگیر عرضه کننده انواع فلاسک در حجم های متفاوت است. جهت اطلاع از  قیمت فلاسک چای یونیک 2 لیتری و سایر حجم های فلاسک یونیک به سایت مراجعه نمائید. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع فلاسک ایرانی و خارجی و قیمت این کالا با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید و با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.