دستگاه چاپ سیلک اتوماتیک و مزایای آن

چاپ سیلک همواره بعلت انعطاف پذیری شرایط چاپ روی انواع سطوح صاف و مدور یکی از پر طرفدار ترین روش های چاپ میباشد که سادگی روش اجرای آن باعث شده با هزینه پایین بتوان کارگاه تخصصی چاپ سیلک را در هر زمینه ای راه اندازی کرد. چاپ سیلک یک نوع چاپ بوسیله شابلون هست که کاربرد زیادی دارد و روی سطوح صاف و برش خورده ای که امکان چاپ دیجیتال ندارند و یا روشهای چاپ خیلی پرتیراژ مثل فلکسو و هلیو گراور توجیه مالی و اجرا ندارد به راحتی قابل اجراست مثل چاپ روی نایلون فروشگاهی ، ساک دستی، انواع مقوا و جعبه مثل جعبه کفش ،جعبه پیتزا،جعبه و کارتن انواع محصولات صنعتی ، هدایای تبلیغاتی مث آفتابگیر خودرو،تقویم،سر رسید، انواع گونی های محصولات کشاورزی و صنعتی مث گونی برنج و کیسه های مواد صنعتی، روی چرم،روی کارتن پلاست ، قطعات پلاستیکی فلزی و صنعتی، شیشه و…

روش اجرای چاپ سیلک چگونه است ؟

مهمترین جز چاپ سیلک “شابلون یا کلیشه” میباشد که با استفاده از یک نوع توری خاص و لاک عکاسی روی میزنور مخصوص ساخته میشود و رنگ توسط کاربر روی شابلون ریخته شده و با کاردک یا اسکوئیجی مخصوص کشیده میوشد و رنگ از روی شابلون عبور کرده و روی سطح جنس چاپی می نشیند .

دلیل استفاده از دستگاه چاپ سیلک اتوماتیک استفاده کنیم؟

روند اجرای این کار بصورت دستی در تیراژهای بالا توسط کاربر کار نسبتا سخت همراه با خستگی میباشد که امروزه بیشتر این امر با دستگاه چاپ سیلک اتوماتیک انجام میشود. که در واقع دستگاه چاپ سیلک وظیفه انتقال رنگ توسط کاردک از درون شابلون به روی جنس چاپی را دارد. که علاوه بر مرتفع نمودن مشکل خستگی کاربر مزایایی همچون یکدست شدن چاپ و شمارنده را دارا میباشد. درواقع در درجه اول با توجه به بالا بودن تیراژ چاپ روزانه روش های سنتی چاپ از لحاظ نیروی انسانی نمیتواند پاسخگوی نیاز یک چاپ خانه چاپ سیلک باشد. همچنین سطح کیفیت چاپ به دلیل یک دست کشیدن کاردک و اسکوئیجی با فشار ثابت و زاویه ثابت کاردک اسکوجی با توجه به میزان تنظیم سرعت سیستم رفت و برگشت کمپلت چاپ طبق انتخاب کاربر برای مدیاهای مختلف چاپی نسبت به روش دستی که امکان یک میزان بودن تمامی چاپ ها را ندارد خیلی بالاتر میباشد.مورد بعدی کم کردن نیروی انسانی بکار برده شده در روند چاپ میباشد که از هزینه تمام شده چاپ با توجه به میزان رقابتی بودن قیمت چاپ در بازار میکاهد.

برای راه اندزای کارگاه چاپ سیلک چه فضایی نیاز است؟!

در واقع با توجه به زمینه فعالیت در چاپ سیلک میزان فضای مورد نیاز نیز متفاوت میباشد. برای این کار با توجه با به دستگاه های انتخاب شده نظیر مدل دستگاه چاپ سیلک و دستگاه خشک کن فضای مورد نیاز انتخاب میشود .حداقل فضای 20متری برای اینکار میتواند نیاز شما را ابتدای کار مرتفع کند .

با دستگاه چاپ سیلک روی چه اجسامی میتوانیم چاپ انجام دهیم؟!

شاید جواب به این ماساله از شمارش خارج باشد در واقع چاپ سیلک با مشاغل زیادی در ارتباط میباشد و روی اجسام و قطعات زیادی میتوان چاپ زد. اجسامی نظیر نایلون و نایلکس های فروشگاهی که مصرف بسیار زیادی دارند،ساک دستی پارچه ای،انواع مقوا و جعبه و کارتن مثل جعبه کفش جعبه فست فود ،انواع کارتن های بسته بندی محصولات و قطعات که کارخانه جات و کارگاه های تولیدی استفاده میکنند،انواع هدایای تبلیغاتی نظیر آفتاب گیر خودرو،تقویم و سر رسید، درب ظروف غذای یک بار مصرف،انواع گونی محصولات کشاورزی و خشک بار نظیر گونی برنج گونی آرد گونی انواع حبوبات و.. قطعات صنعتی و پلاستیکی و فلزی ، انواع شیشه ، چرم،کارتن پلاست و…

آیا چاپ سیلک بعنوان شغل دوم قابل انجام است؟

چاپ سیلک بعنوان یک خدمات غیرحضوری است و معمولا فوریت ندارد از این بابت میتوان چاپ سیلک را بعنوان شغل دوم و پاره وقت برگزید که حتی در شب و در تایم های اضافی میتوان آن کار را انجام داد. با توجه به گستره ی بالای جنس های قابل چاپ توسط دستگاه چاپ سیلک اتوماتیک رونق این کار و بازار کار گسترده چاپ سیلک این شغل بعنوان شغل اصلی محسوب میشود و مشتریانی که بعنوان شغل دوم یا پاره وقت چاپ سیلک را شروع کردند اینکار به شغل اصلی آنها تبدیل شد و کارگاه چاپ خود را گسترش دادند.

کارایی دستگاه چاپ سیلک در شهرهای کوچک و بزرگ چگونه است ؟!

دستگاه چاپ سیلک با توجه به این که روی اجسام مختلف قابلیت چاپ دارد با مشاغل زیادی که اکثرا دارای محصول مصرفی هستند در ارتباط هست . اگر شما در شهر کوچکی زندگی میکنید باتوجه به جمعیت و و پتانسیل های جغرافیایی میتوانید تصمیم به خرید بگیرید حالا منظور از جمعیت و پتانسیل های جغرافیایی چه چیزی هست؟ با توجه به میزان جمعیت،فرصت های شغلی بیشتری در هر شهر ایجاد میشود بطور مثال هرچقدر جمعیت یک شهر بیشتر باشد شغلهای بیشتری ایجاد شده و احساس نیاز بیشتری به هرگونه از خدمات میشود که چاپ هم یکی از خدمات میباشد مثلا فروشگاه های بیشتر یا کارگاه های صنعتی بیشتر نیاز بیشتری در بازار برای بحث بسته بندی نظیر نایلون نایلکس ، گونی ،جعبه و کارتن ،قطعات و هدایای تبلیغاتی را دارند.شما با توجه به درنظر گرفتن پتانسیل های جغرافیایی یک شهر مثلا محصولات کشاورزی مثل برنج یا انواع خشکبار میتوانید احتیاجات به گونی و نایلون و کارتن و بسته بندی و چاپ روی آن را در نظر بگیرید و بعنوان بازار هدف روی آن تمرکز کنید. و یا انواع محصولات صنعتی مثل سیمان گچ و هرگونه محصول دیگری..- با توجه به مسافت شهرهای اطراف شما میتوانید روی بازارهای مصرف شهرهای اطراف هم کار کنید که این ماساله میتواند به رشد کسب و کار شما کمک زیادی کند.

یادداشت پایانی

یکی از ماشین سازی های خوش نام و معتبر در زمینه ساخت دستگاه چاپ سیلک اتوماتیک و خشک کن چاپ سیلک مجموعه تولید و چاپ تک پک میباشد که خدمات تولید ماشین آلات چاپ سیلک و آموزش لازم و پشتیبانی نظیر نحوه ساخت کلیشه و شابلون چاپ سیلک تا نحوه استفاده از دستگاه چاپ سیلک و بستن شابلون روی فکی های دستگاه و تنظیم اندازه چاپ و ضرب چاپ و همچنین تنظیم سرعت چاپ و نحوه چاپ اتوماتیک زماندار و نحوه چاپ سیلک نیمه اتوماتیک با پدال از خدمات برجسته این مجموعه میباشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.