رژیم غذایی اوپتاویا

تیم مدیفست فرمولی جدید به اسم تجاری رژیم غذایی اوپتاویا با استفاده از محصولات اصلی مدیفست، ایجاد کرده اند. این شرکت اعلام کرده است که با کار کردن مربیان خود و ادامه دادن یک رژیم غذایی از محصولات اوپتاویا می توانید به یک عادت غذایی سالم برای کل عمر خود و تقویت سیستم ایمنی بدن، دست یابید.

به طور معمول اگر شما محصولات به اسم تجاری fuelings را با گوشت، سبزیجات و چربی سالم میل کنید، همیشه سالم خواهید ماند. لازم به ذکر است که شما، حجم خاصی از عضلات خود را از دست نمی دهید؛

چرا که مقدار زیادی پروتئین، فیبر و مواد مغذی ارزشمند را در رژیم غذایی خود جای داده اید. این در حالی است که مصرف کالری بسیار کم و معمولا در بزرگسالان بین 800 تا 1000 تعیین شده است.

رتبه رژیم غذایی اوپتاویا در U.S.News

رتبه این رژیم در U.S.News، 31 اعلام شده است. همین طور دیگر رتبه ها را در زیر مشاهده می کنید:

  • رتبه 31 در میان بهترین رژیم های غذایی
  • رتبه 12 در میان بهترین رژیم های غذایی کاهش وزن
  • رتبه 10 در میان بهترین رژیم های غذایی تجاری
  • رتبه 20 در میان بهترین رژیم های غذایی دیابت
  • رتبه 32 در میان بهترین رژیم های غذایی تغذیه سالم
  • رتبه 2 در میان بهترین رژیم های غذایی کاهش وزن سریع
  • رتبه 24 در میان بهترین رژیم های غذایی محافظ قلب
  • رتبه 24 در میان ساده ترین رژیم های غذایی

رژیم اوپتاویا به چه صورت عمل می کند؟

اکثر کسانی که رژیم غذایی Optimal Weight 5&1 را دنبال می کنند، 5 وعده غذایی در روز دریافت می کنند. شما می توانید بین ۶۰ گزینه موجود، 5 مورد را انتخاب نمایید که هر کدام با پروئین با کیفیت بالا و پروبیوتیک می توانند از سلامت جسمانی شما حمایت کنند. 

زمانی که شما از رژیم غذایی اوپتاویا استفاده می کنید، می توانید با موفقیت های خود یک جامعه را برای استفاده از آن تشویق نمایید. وقتی که شما به وزن هدف دست پیدا می کنید، از نظر تئوری کار شما آسان تر می شود، چرا که عادت های بد قدیمی شما جای خود را با عادت های سالم عوض می کند.

این شرکت از میان محصولات خود، لاین Optimal Health 3&3 جهت نگهداری وزن را پیشنهاد می دهد. افرادی که به دنبال رژیم غذایی با کالری بالاتر و انعطاف بیشتر هستند، برنامه Optimal Weight 4&2&1 را انتخاب می کنند که شامل دو وعده غذایی از بشقاب سبزیجات و یک میان وعده سالم همچون میوه و یا سیب زمینی پخته شده می باشد. جالب است بدانید که این شرکت برنامه های متعددی برای افراد مبتلا به دیابت، افراد مبتلا به نقرس، سالمندان و نوجوانان دارد.

آیا رژیم غذایی اوپتاویا به از دست دادن وزن شما کمک می کند؟

با دنبال کردن رژیم غذایی اوپتاویا چه مقدار وزن از دست خواهید داد؟ از دست دادن وزن بستگی به وزن اولیه و سن شما دارد و مهم تر از آن میزان تعهد شما به برنامه و فعالیتتان در طول روز! مطالعات نشان داده است که اکثر رژیم های غذایی کارآمد هستند و خلاف آن زمانی ثابت می شود که این رژیم غذایی رها شود.

در کوتاه مدت از دست دادن وزن قابل توجه، غیر ممکن به نظر می آید؛ ولی شما نیمی از کالری مصرفی افراد بزرگسال را مصرف می کنید. چشم اندازهای دراز مدت می تواند امیدوار کننده تر باشد، در ادامه ی این مطلب نگاهی دقیق تر به داده ها می اندازیم:

–    بر اساس مطالعاتی که در سال 2017 توسط مدیفست صورت گرفت، نشان داد که بالای ۷۰ درصد از بزرگسالانی که دارای اضافه وزن هستند، بیش از 5 درصد وزن خود را با رعایت این رژیم در زمان 4 تا 24 هفته، از دست داده اند.

–    طبق مطالعه ای دیگر در سال 2016 که توسط مدیفست انجام شد، مشخص شد که بزرگسالان چاق ۸.۸ در صد وزن بدن خود را بعد از ۱۲ هفته استفاده از محصولات مدیفست و سبک اوپتاویا از دست داده اند و ۱۲.۱ درصد وزن بدن خود را در صورت مصرف فنتر و داروهای کاهش وزن که میل به غذا را نیز کاهش می دهند؛ از دست داده اند.

–    مطالعه ای دیگر سال 2015 توسط جان هاپکینز صورت گرفت. این مطالعه مشخص کرد که خیلی از برنامه های کاهش وزن تجاری همچون مدیفست موفق شده اند که افراد را به کاهش وزن در دراز مدت برسانند. این محققان، مطالعاتی را صورت دادند که به مدت ۱۲ هفته در آزمایش های کنترل تصادفی اجرا شد.

شرکت کنندگان در برنامه های غذایی کم کالری همچن مدیفست وزن بیشتری را نسبت به شرکت کنندگان بدون آزمون طی ۶ ماه از دست دادند. ولی محققان فقط یک مطالعه طولانی مدت پیدا کردند که طی ۱۲ ماه هیچ مزیتی بر این برنامه ها نداشتند. برنامه هایی که کالری بسیار کمی را شامل می شد، خطرات و عوارضی همچون سنگ های صفراوی را به دنبال داشت.

دنبال کردن رژیم اوپتاویا چقدر آسان است؟

با برنامه اوپتاویا شما 60 برنامه غذایی گوناگون در اختیار خواهید داشت، ولی همچنان احتمال دارد که از آن ها غافل شده و به دنبال دستورالعمل های بیشتری باشید. در این برنامه می توانید هر دو ساعت غذا بخورید و مجبور نیستید که میزان کالری دریافتی خود را مورد شمارش قرار دهید.

طی مطالعه های متعدد مشخص شد که در 40 هفته، کاهش وزن به شکل قابل توجهی اتفاق می افتد. همچنین این رژِیم در کنترل دیابت نیز موثر عمل می کند.

همان طور که می دانید غذا خوردن به این شیوه چالش برانگیز است، ولی غیر ممکن نیست. اوپتاویا وعده های غذایی خود را به صورت روزانه، غذا و نوشیدنی های مختلف ارائه می دهد.

آماده سازی غذاها بسیار سریع و راحت هستند و می توانید تمامی نوشیدنی ها و سبزی ها را به راحتی تهیه نمایید. لازم به ذکر است که می توانید به مشاوران تغذیه و پاسخ های سوالات متداول آنلاین به طور کاملا رایگان دسترسی داشته باشید.

مدیفست تاکید دارد که وعده های غذایی دارای شاخص کامل است، بدین معنا که محتوای پروتئین و فیبر بالا موجب افزایش طول عمر نیز می شوند.

میزان تمرینات ورزشی در رژیم غذایی اوپتاویا چقدر است؟

رژیم غذایی اوپتاویا توصیه می کند نیم ساعت تمرین در طول روز کافی است. می توانید به آرامی و به تدریج میزان تمرینات روزانه خود را افزایش دهید. بیش از حد بیرون نروید و از انرژی مصرف کردن، بیرون خود بکاهید. فعالیت شدید در طول روز می تواند تنها ۴۵ دقیقه باشد.

بیشتر بخوانید:

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.