7 کادو متفاوت و برتر برای بهترین مردان زندگی شما

برای تدارک هدیه برای آقایان بهتر است تا نگاه بازتری داشته باشید و کمی متفاوت و با خلاقیت بیشتر به موضوع نگاه کنید تا در دام کادوهای تکراری و کسل کننده گرفتار نشوید. هیچ کس دوست ندارد که قبل از باز کردن جعبه کادو محتویات آن را حدس بزند!

همه می گویند که خرید کادو برای آقایان آسان نیست و گزینه های محدودی برای انتخاب وجود دارد. اما این جمله اصلا درست نیست! شما اگر هربار از یک زاویه به یک موضوع نگاه کنید حتما همان چیزی را می بینید که دفعات قبلی دیده اید. اگر سعی کنید تا با دید تازه به اطراف خود نگاه کنید و دنبال ایده های متفاوت باشید حتما می توانید بهترین کادو برای مرد های عزیز زندگی خود را براحتی بیابید.

در این مقاله ما قصد داریم تا چند محصول متفاوت را به شما عزیزان معرفی کنیم که شاید تا بحال بعنوان یک گزینه برای هدیه به آنها نگاه نکرده باشید. این محصولات با دقت انتخاب شده اند و با جزییات در باره آنها در اینجا خواهیم نوشت و امید داریم تا به شما در تدارک هدیه کمک نماید.

1- کارواش RONIX مدل RP-U100

کارواش های خانگی یک وسیله مناسب برای افرادی است که به تمیز بودن همیشگی خودرو خود اهمیت می دهند. با افزایش هزینه های کارواش داشتن یک کارواش کوچک دم دستی در خانه بسیار مقرون بصرفه خواهد بود.

کارواش رونیکس مدل RP-U100 یک دستگاه جمع و جور چرخ دار است که براحتی می توان در گوشه حیاط یا پارکینگ از آن نگهداری نمود و براحتی آن را حمل و نقل و جابجا کرد. این دستگاه دارای توان خروجی 1400 وات است که برای یک کارواش خانگی قدرت مناسبی است و می تواند براحتی فشار آب را تا 100 بار افزایش دهد.

این دستگاه با شلنگ 5 متری که دارد براحتی می تواند دسترسی و آزادی عمل مناسبی را برای شما ایجاد نماید. از این دستگاه علاوه بر خودرو می توانید برای شستشوی حیاط یا راهرو نیز استفاده کنید.

کارواش خانگی RONIX مدل RP-U100 می تواند بهترین هدیه برای پدر و یا همسر شما باشد. هدیه ای که می تواند از هزینه های نگهداری خودرو در طول سال بکاهد و تمیز کردن و نظافت خودرو را به یک کار لذت بخش بدل نماید.

2- مونوپاد یانتنگ مدل YT-1288

این روزها در هنگام مسافرت و یا گردش های شهری و غیر شهری افراد زیادی را مشاهده می کنیم که مشغول استفاده از مونوپاد برای گرفتن عکس های سلفی هستند. اگر به دنبال بهترین هدیه برای مردان زندگی خود هستید مونوپاد یانتنگ مدل YT-1288 را می توانید در میان گزینه های خود جای دهید.

با این وسیله می توانید در هر کجا که باشید براحتی از خود و همراهانتان عکس سلفی بگیرید. این مونوپاد دارای سه ضامن است که با باز کردن آنها طول نهایی بازوی آن به 1.25 متر خواهد رسید. این مونوپاد دارای ریموت جدا شدنی است که براحتی می تواند با گوشی های اندوید و اپل سازگار شود.

جنس بدنه مونوپاد یانتنگ مدل  YT-1288از جنس آلمینیوم است و قابلیت چرخش 360 درجه را دارد و گوشی همراه را براحتی می توانید به آن متصل کرده و در زوایای مختلف تنظیم کنید. در ضمن در گوشی های اندروید قابلیت زوم کردن هم دارد.

3- کلاه کپ مدل USN03

کلاه کپ برای افرادی که در طول روز زمان زیادی را در فضای باز به سر می برند بسیار مناسب است و از سر و صورت آنها در برابر نور خورشید محافظت خواهد کرد. اگر مردان زندگی شما اهل ورزش هستند و یا در محیط باز زیاد تردد می کنند کلاه کپ مدل USN03 می تواند هدیه مناسب برای آنها باشد.

کلاه کپ مدل USN03 از نخ و پلی استر تولید شده است. پارچه ضد حساسیت آن با عبور هوا باعث خنک شدن پوست سر می شود. این کلاه را می توانید با آب دمای 40 درجه شستشو دهید و اندازه آن را می توانید با بند چسبدار پشت آن برای خود تنظیم کنید. برای اینکه عرق پیشانی شما در هنگام فعالیت روی صورت و چشمانتان سرازیر نشود یک آستر اسفنجی نازک روی لبه کلاه دوخته شده است. این محصول را می توانید در رنگبندی بسیار متنوع در بازار یافته و مطابق سلیقه طرف مقابل یکی از آنها را تهیه کنید.

4- ماشین اصلاح موی بدن فیلیپس سری 3000 مدل BG3010

برای افرادی که به بهداشت فردی اهمیت می دهند ماشین اصلاح موی بدن حتما یک هدیه فوق العاده خواهد بود. ماشین اصلاح فلیپس مدل BG3010 دارای تیغه های برنده از استیل ضد زنگ است که موهای بدن را بدون ایجاد آسیب به پوست براحتی اصلاح می کند.

این ماشین اصلاح قابل شارژ است و از باطری لیتیوم یونی در آن استفاده شده که با هر بار شارژ کامل می توان تا 50 دقیقه از آن استفاده کرد. در ضمن این محصول به چراغ هشدار شارژ نیز مجهز است که به شما کمک می کند تا دستگاه را بیشتر از حد شارژ نکنید تا به باطری های آن آسیب نرسد.

از ویژگی های ماشین اصلاح فلیپس مدل BG3010 می توان به ضد آب بودن دستگاه و سری قابل شستشوی آن اشاره کرد. این محصول می تواند یک کادو عالی برای پدر و دیگر مردان زندگی شما باشد.

5- موزن گوش، بینی و ابرو ROZIA مدل HD102A

آراستگی بدون توجه به جزئیات نمی تواند کامل محقق شود. موهای زائد گوش و بینی وقتی رشد کرده و در صورت دیده شوند بسیار آزار دهنده هستند. یک موزن گوش و بینی خوب می تواند شما را از شر این موهای زائد رهایی بخشد.

موزن روزیا مدل HD102A یک موزن گوش و بینی تنها نیست بلکه می توان با آن خط ریش را تنظیم کرد و یا ابروها را کوتاه و مرتب کرد. این موزن 3 کاره دارای 3 سری متفاوت است که سری اصلی آن یک سری چرخشی است که با آن می توان براحتی موهای گوش و بینی را اصلاح کرد.

این موزن دارای باطری شارژ شدنی است و زمانی که به پریز برق دسترسی ندارید و یا در مسافرت هستید هم می توانید از آن استفاده کنید. این موزن دارای گارانتی 12 ماهه نیز هست که خیال شما را از بابت کیفیت و مشکلات بعدی راحت می کند.

6- موکاپات قهوه ساز سه کاپ Robusta مدل RB250

یکی از بهترین کادوهای مردانه ای که می توانید برای عاشقان نوشیدن قهوه تهیه کنید یک موکاپات و قهوه ساز است. شما با هدیه یک موکاپات خوب می توانید لذت دم کردن و نوشیدن یک اسپرسو تازه را برای عزیزانتان فراهم کنیم.

موکاپات Robusta مدل RB250 یک قهوه ساز با ظرفیت 3 فنجان است. بدنه آلمینیومی این قهوه ساز در 3 رنگ قرمز، صورتی و مشکی قابل سفارش است. قسمت مخزن موکاپات RB250 بوسیله یک واشر لاستیکی بخوبی با قسمت بالایی آن آبندی شده است و یک واشر زاپاس نیز همراه این قهوه ساز وجود دارد.

این موکاپات خوش ظاهر دارای سوپاپ اطمینان نیز هست که از انفجار مخزن آن در مواقع بحرانی جلوگیری می کند. برای دم کردن قهوه در این قهوه ساز کافیست تا مخزن آن را تا زیر سوپاپ اطمینان پر کرده و قهوه خرد شده را در توری دستگاه بریزید و مخزن و قوری دستگاه را متصل کنید و قهوه ساز را روی شعله ملایم گذاشته تا زمانی که اسپرسو شما در ظرف قوری شکل قسمت بالایی موکاپات فوران کند.

7- ماگ مسافرتی COFFEE مدل CM680

یک لیوان و ماگ مخصوص برای مسافرت، گردش های شهری، هنگام کوه نوردی و یا در داخل خودرو برای هر فرد نیاز است. مقاومت در برابر ضربه و فشار، آبندی بودن، حفظ دمای نوشیدنی، نگهداری مناسب و بهداشتی از نوشیدنی و امکان نوشیدن و استفاده راحت مایعات مختلف در درون آن از ویژگی های یک ماگ مسافرتی خوب است.

تراول ماگ یا ماگ مسافرتی کافی مدل CM680 تمام خصوصیات نامبرده در بالا را دارد. درون این ماگ خوش ظاهر و خوش استایل می توان انواع نوشیدنی گرم و سرد را میل نمود. این ماگ نی دار است و می توانید نوشیدنی های سرد را با نی آن براحتی میل کنید.

بدنه این ماگ از جنس استیل ضد زنگ است و بعلت دوجداره بودن از تبادل گرمایی نوشیدنی درون آن با محیط اطراف جلوگیری می کند. درب این ماگ از پلاستیک فشرده بهداشتی تولید شده است و بخوبی روی بدنه پیچ شده و آبندی می شود و تا از نشت نوشیدنی به بیرون جلوگیری شود.

در این مقاله 7 محصول فوق العاده را با جزییات معرفی کردیم که هر کدام از آنها می تواند برای هدیه تولد پدر، کادو روز مرد و یا هدیه برای پسر شما یک گزینه جذاب باشد. این محصولات با دقت انتخاب شده اند و براحتی می توانید آنها را در بازارهای مختلف بیابید و تهیه کنید.

خرید کادو برای مرد ها و آقایان اصلا مشکل نیست کافیست کمی از کلیشه های رایج و کادوهای تکراری فاصله بگیرید و بیشتر جستجو کنید تا ایده های فوق العاده ای به ذهنتان خطور کند. اگر در این ضمینه ایده ای دارید حتما آن را در قسمت کامنت ها به ما هم بگویید شاید آنها نیز در آینده به این لیست اضافه شوند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.