تاثیرات شمع در خانه بر بدن انسان

یکی از مواردی که در فنگ‌شویی بسیار مهم است و تأثیرات مثبت فراوانی در فضایی که در آن زندگی می‌کنیم دارد، روشن کردن شمع در خانه می‌باشد. شمع روشن باعث ایجاد فضایی مثبت می‌شود و تأثیرات روانی مثبت و فراوانی برای ما دارد. در فنگ‌شویی شمع نماد چهار عنصر اصلی یعنی آب، باد، خاک و آتش است.

موم ذوب شده نشانه آب است. دودی که از آن برمی‌خیزد نشانه باد است. موم شمع نشانه خاک است و شعله آن نشانه آتش است. زمانی که این چهار عنصر در یک جا باشند بیشترین میزان گردش انرژی در فضا رخ می‌دهد. در نتیجه طبیعیست که روشن کردن شمع در خانه باعث ایجاد فضایی مثیت و معنوی شود.

تأثیرات شمع بر روحیات ما

همان‌طور که گفته شد با روشن کردن شمع در احساسات و خلق و خوی ما حس و حال مثبتی ایجاد می‌شود. زمانی که به شعله شمعی که در حال سوختن است نگاه کنیم باعث می‌شود استرس و تنش‌های درونیمان کاهش یابد.

گفته شده‌است هنگامی که شمعی روشن است بیشترین میزان انرژی به اطراف فرستاده می‌شود. پس اگر زمانی که دعا می‌کنیم شمعی روشن کنیم انرژی سریع تر به جهان هستی و کائنات می‌رسد به همین دلیل است که در مراسم‌های عرفانی یا مکان‌های مقدس شمع روشن می‌کنیم. یا بر روی کیک تولد می‌گذاریم و بعد از آرزو کردن آن‌ها را خاموش می‌کنیم.

می‌توانید از مدل‌هایی که عطر و رایحه ای دلنشین دارند استفاده کنید ایجاد یک فضای مثبت و عرفانی را دلنشین تر سازید.

شمع نیروی پاکسازی دارد. به این معنا که انرژی‌های منفی و استرس را دفع می‌کند و از طرفی انرژی‌های مثبت را جذب.

امروزه با توجه به مشغله‌های کاری و زندگی و همچنین تنش‌ها و اضطراب‌هایی که شاید اطرافمان را احاطه کرده‌اند با روشن کردن یک شمع در فضای خانه و زندگیتان و لحظه ای دعا کردن و درخواست اتفاقات خوب وانرژی مثبت از خداوند و کائنات می‌توانید به ایجاد یک حس و حال دورنی خوب و مثبت در خودتان کمک کنید و هرگونه احساسات منفی را از خودتان دور کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.