راهنمای انتخاب بهترین لامپ برای سقف کاذب

یکی از المان‌های اصلی در ساختمان‌ها و دکوراسیون‌های امروزی، سقف کاذب است که نورپردازی آن اهمیت ویژه ای دارد. به همین دلیل باید انواع لامپ برای سقف کاذب را بشناسید و بدانید که هریک از آن‌ها برای چه مواردی مناسب هستند؟ در این مقاله از دایانو می‌خواهیم به معرفی بهترین لامپ برای سقف کاذب بپردازیم و بگوییم که از میان محصولات روشنایی ال ای دی، کدام مورد بهترین گزینه است؟

انواع لامپ برای سقف کاذب

برای اینکه بتوانیم بهترین لامپ برای سقف کاذب را تشخیص دهیم، نیاز است که انواع محصولات روشنایی را که به این منظور ساخته شده اند، بشناسیم. مهمترین انواع لامپ برای سقف کاذب و چراغ سنسوردار سقفی عبارتند از:

پنل‌های سقفی

یک نمونه از سقف‌های کاذب که در سالن‌های ورزشی یا سرویس‌های بهداشتی مورداستفاده قرار می‌گیرد، استفاده از تایل‌های PVC است. در چنین حالتی، بهترین لامپ برای نورپردازی سقف کاذب، پنل سقفی است که ابعاد مشخصی دارد و می‌تواند به راحتی در میان تایل‌ها نصب شود. این پنل‌ها به صورت توکار نصب شده و معمولا شیشه‌های ماتی دارند که چشم را خیره نمی‌کند. در نتیجه می‌توانید از آن‌ها برای راهرو‌ها، بیمارستان‌ها، مراکز آموزشی، مهمانسرا‌ها و هتل‌ها هم استفاده کنید. برای اطلاع از قیمت پنل سقفی بر روی لینک درج شده کلیک کنید.

وال واشر ال ای دی

یکی از بهترین محصولات روشنایی ال ای دی برای نورپردازی سقف کاذب، وال واشر LED است که حالت خطی دارد و برای نصب در زیر کناف‌ها، گزینه ای عالی به شمار می‌رود. شما می‌توانید وال واشر‌ها را با طول‌های مختلف خریداری کرده و به صورت خطی، در زیر کناف‌ها نصب نمایید. این وال واشر‌ها قدرت پرتاب نور بالایی دارند و می‌توانند ضمن زیباسازی سقف، در روشنایی کل محیط هم تاثیرگذار باشند. همچنین می‌توانید با استفاده از نمونه‌های وال واشر SMD و COB، تنوع زیادی را در نورپردازی سقف به وجود آورید. برای اطلاع از قیمت وال واشر ال ای دی بر روی لینک درج شده کلیک کنید.

چراغ خطی توکار

یکی دیگر از انواع لامپ برای سقف کاذب کناف، گچی یا تایل‌ها، چراغ خطی توکار است؛ زیرا این چراغ‌ها را می‌توانید در داخل پنل‌های مختلف نصب کرده و حتی نورپردازی تزیینی را با استفاده از آن‌ها انجام دهید. مزیت چراغ خطی توکار نسبت به پنل‌های سقفی این است که قدرت نورپردازی بیشتری دارد و می‌تواند نور مناسب‌تری را برای محیط‌های مسکونی یا اتاق‌های مطالعه ایجاد کند. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت چراغ خطی توکار و سفارش خرید این محصول با توان دلخواه، با ما در فروشگاه الکتریکی آنلاین تماس بگیرید.

چراغ خطی روکار

برق کشی و مراقبت از چراغ‌های توکار معمولا کار دشواری است؛ به همین دلیل به عقیده خیلی از افراد، بهترین لامپ برای سقف کاذب، چراغ خطی روکار است. این لامپ ال ای دی فرصت نورپردازی به شکل دلخواه را به شما می‌دهد و می‌تواند بر روی تایل‌های چوبی یا حتی سقف‌های قدیمی‌ هم به راحتی نصب شود. همچنین می‌توانید آن را در زیر کناف‌ها نصب کرده و به جای ریسه‌های شلنگی یا لامپ‌های کوچک هالوژنی از آن استفاده کنید.

چراغ‌های لاین روکار دارای طول عمر بالایی هستند و در ادارات و شرکت‌ها، گزینه خوبی برای لاکچری شدن دکوراسیون به شمار می‌روند. برای اطلاع از قیمت چراغ خطی لاین روکار هم می‌توانید با ما در دایانو تماس بگیرید.

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی بهترین لامپ برای سقف کاذب پرداخته و گفتیم که انواع لامپ برای سقف کاذب را معرفی کردیم. شما می‌توانید با توجه به نوع و مدل سقف خود، بهترین گزینه را برای نورپردازی انتخاب کنید. کلیه محصولات معرفی شده در این مقاله، دارای طول عمر بالایی هستند و به راحتی نمی‌سوزند. شما می‌توانید همه این محصولات را با بهترین قیمت و از بهترین برند‌ها، از ما در الکتریکی آنلاین خریداری کنید.

سوالات متداول از الکتریکی آنلاین

  • آیا لامپ‌های هالوژنی برای سقف کاذب کناف مناسب هستند؟

یکی از ایراد‌های اصلی این مدل لامپ‌ها، این است که طول عمر کمی‌ دارند و خیلی زود می‌سوزند. همچنین شما نیاز به خرید تعداد زیادی از این محصولات روشنایی دارید که در نهایت هزینه شما را افزایش می‌دهد.

  • چراغ روکار برای نورپردازی سقف کاذب بهتر است یا توکار؟

چراغ‌های توکار معمولا تعمیر و نگهداری سخت‌تری دارند؛ اما ظاهرشان زیباتر است. اما چراغ‌های روکار را به راحتی می‌توان نصب کرد و تعمیر آن‌ها هم ساده‌تر خواهد بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.