چه وسایلی برای کنج خانه مناسب هستند؟

دکورهای بسیار و متنوعی برای کنج خانه و دیوارها وجود دارد. شاید خیلی اوقات وجود دیوار هایی که باعث به وجود آمدن کنج و فضای غیر استفاده می شوند آزاد دهنده باشد. با خودمان بگوییم ای کاش این دیوار اینجا نبود یا این تیغه را نداشت تا می توانستم از این فضا برای گذاشتن یک وسیله یا ایجاد یک دکور زیبا استفاده کنم.

اما باید گفت که اگر کمی خلاقیت به کار بگیرید متوجه خواهید شد که از دیوارهای کنج نیز می توان استفاده های بهینه ای داشت. با ما همراه باشید تا شما را با چند نمونه از این روش های کاربردی آشنا کنیم.

وسایلی مناسب با کنج

می توانید کنج یا گوشه ها را با وسیل دکوری که مناسب برای این قسمت ها هستند پر کنید. برای مثال با توجه به شکل با قرار دادن چند جعبه چوبی یا صندوقچه می توانید یک دکور زیبا در کنج خانه بسازید.

یا از استند های چوبی یا فلزی که متناسب با ابعاد گوشه ای دیوار هستند برای گذاشتن وسایل دکوری استفاده کنید.

کتابخانه

اگر جز دسته افرادی هستید که کتاب های زیادی دارید و نمی دانید که برای آن ها کجای خانه جایی پیدا کنید، بهترین جا دیوارهای گوشه ای خانه هستند که یک کتابخانه بسازید.

ساخت دکور و ویترین متناسب با کنج

با ساخت دکور یا ویترین و یا کمد برای دیوارهای کنج یا دیوار هایی که تیغه ایجاد کرده اند از این فضا به بهترین شکا ممکن استفاده کنید.

با ساخت دکور یا ویترین برای چنین فضاهایی  می توان بسیاری از وسایل را در همین فضایی که به ظاهر غیر قابل استفاده است قرار داد.

طاقچه ها

وجود طاقچه ها را در این فضای کوچک نادیده نگیرید. یا قرار دادن چند طاقچه یا همان شلف چوبی در کنج یا تیغه ها می توانید استفاده ای بهینه ای از این قسمت ها داشته باشید. همچنین از وجود این طاقچه ها در گوشه خانه برای قرار دان گلدان هایتان نیز می توانید استفاده کنید.

میز تلویزیون

اگر خانه تان کوچک است و فضای زیادی برای قرار دادن میز تلویزیون و یا حتی خود تلویزیون وجود ندارد. می توانید با قرار دادن تلویزیون بر روی دیوار کنج این مشکل را برطرف کنید.

 قاب عکس

دیوارهایی که در کنج قرار دارمد بهترین مکان برای قرار دادن قاب عکس و یا آویزهای دیواریست. می توانید با قرار دادن چند قاب عکس و یا آویز دکوری مانند بشقاب های دکوری، یک فضای زیبا درخانه ایجاد کنید.

بیشتر بخوانید:

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.