تزریق ژل لب مدل قلوه ای مناسب چه کسانی است؟

زمانی که برای تزریق ژل لب اقدام می کنید، احتمالا گزینه های مختلفی پیش روی شما قرار می گیرند که از جمله آن ها می توان به فرم لب روسی، فرم لب قلوه ای، عروسکی و … اشاره کرد. انتخاب هر فرم لب به شکل و فرم صورت افراد بستگی دارد. پس اگر دوست شما فرم لب عروسکی را انتخاب کرده است و به نظر شما چهره او فوق العاده جذاب شده است، نباید انتظار داشته باشید که همین فرم لب نیز برای شما عالی به نظر برسد.

تزریق ژل لب مدل قلوه ای یکی از روش های تزریق ژل لب است که برای فرم های خاصی از لب و چهره مناسب می باشد. با ما همراه باشید تا به شما بگوییم که کاندیدای مناسبی برای تزریق ژل لب با این فرم هستید یا خیر.

لب مدل قلوه ای چه شکلی است؟

قبل از صحبت کردن در مورد اینکه تزریق ژل لب مدل قلوه ای مناسب چه افرادی است، صحبت کنیم؛ اجازه دهید تا جزئیات این فرم لب را به شما توضیح دهیم. به طور کلی، لب مدل قلوه ای یکی از فرم های خاص لب است که با برآمدگی تقریبا زیاد شناخته می شود. در این فرم لب برخلاف فرم های دیگر، به لب بالایی و پایینی به یک اندازه توجه می شود. به همین خاطر میزان برآمدگی در دو لب یکسان است.

برخی از افراد به صورت طبیعی دارای لب های قلوه ای شکل هستند که بسیار صورت آن ها را جذاب و خاص کرده است. مهم ترین مشخصه لب های قلوه ای، برآمده بودن آن ها است. به طوری که گوشه های لب به طور دقیق و واضح مشخص نیستند و می توان لب ها را به شکل گرد مشاهده کرد.

لب مدل قلوه ای چه شکلی است؟
لب مدل قلوه ای چه شکلی است؟

تزریق ژل لب مدل قلوه ای برای چه افرادی مناسب است؟

حالا که متوجه شدید لب مدل قلوه ای دارای چه فرم و شکلی است، نوبت به آن رسیده که در مورد تزریق ژل لب مدل قلوه ای و مناسب بودن آن برای افراد مختلف صحبت کنیم. به طور کلی، این لب ها بسیار برآمده هستند و مناسب افرادی می باشند که دوست دارند لب هایی بزرگ در چهره خودشان داشته باشند. بنابراین، افرادی که از داشتن لب های حجیم رضایت ندارند، نباید این روش تزریق ژل را انتخاب کنند.

موضوع دیگری که باید در مورد تزریق ژل لب مدل قلوه ای به آن توجه داشته باشید، طبیعی نبودن این فرم لب است. لب های قلوه ای با برآمدگی و حجم غیر طبیعی هستند. بنابراین، فقط افرادی می توانند این روش تزریق ژل لب را انتخاب کنند که اصراری روی طبیعی شدن فرم لب های خودشان ندارند. در غیر این صورت تزریق ژل به فرم قلوه ای اصلا به افرادی که می خواهند لب های طبیعی داشته باشند، توصیه نمی شود.

بنابراین، به طور کلی می توان گفت که این فرم لب مناسب افراد زیر می باشد و افراد دیگر بهتر است که فرم های دیگر تزریق ژل را در لب انتخاب کنند.

  • وجود لب های کوچک و کم حجم در صورت

تزریق ژل لب مدل قلوه ای مناسب افرادی است که لب های کوچک و بدون حجمی دارند. در این صورت با تزریق ژل، لب های این افراد برآمده و جذاب تر خواهد شد. اما افرادی که لب های بسیار بزرگ و حجیم دارند، نباید از فرم قلوه ای استفاده کنند. چون در این صورت حتی تزریق ژل به مقدار کم می تواند تاثیر بدی روی چهره آن ها داشته باشد.

  • داشتن صورت درشت

یکی دیگر از شروط تزریق ژل لب فرم قلوه ای، داشتن صورت درشت است. افرادی که صورت ریز و کوچکی دارند، بهتر است که از این فرم تزریق لب استفاده نکنند. چون در این صورت بخش زیادی از صورت آن ها با یک لب قلوه ای پوشانده می شود و جذابیتی روی صورت آن ها ایجاد نخواهد شد.

  • داشتن چشم های بزرگ

وجود چشمان بزرگ برای تزریق ژل لب مدل قلوه ای یک اجبار نیست؛ اما تجربه ثابت کرده است که بانوانی که دارای چشمان درشت و گیرایی هستند با این روش تزریق ژل لب فوق العاده زیبا می شوند. برعکس بانوانی که چشم های ریزی دارند، نمی توانند زیبایی چهره خود را افزایش دهند.

تزریق ژل لب مدل گرد و تفاوت آن با مدل قلوه ای

تزریق ژل لب مدل گرد یکی از روش های تزریق فیلر لب بوده که تفاوت محسوسی با روش هایی همچون تزریق ژل لب طبیعی، روسی و قلبی دارد؛ اما نسبت به مدل قلوه ای نمی توان تفاوت محسوسی را در این فرم لب مشاهده کرد. برای تزریق ژل لب مدل گرد، باید فرم مورد نظر خود را به فرد متخصص نشان دهید تا بر اساس آن مراحل تزریق انجام شود. معمولا در این مدل گوشه های لب به طور کامل از بین می روند و بیشتر از اینکه به حجم و برآمدگی لب توجه شود، به فرم دایره ای شکل آن توجه می گردد.

بهترین کلینیک تزریق ژل لب مدل قلوه ای در کلینیک آی گل

اگر قصد تزریق ژل لب مدل قلوه ای را دارید، باید به کلینیک تخصصی مراجعه کنید که پرسنل آن در این زمینه متخصص هستند. کلینیک زیبایی آی گل، با داشتن پرسنل متخصص در زمینه تزریق فیلر و ژل لب، به شما برای داشتن لب هایی جذاب و مطابق با میل شما کمک می کند. کافیست که برای یک جلسه مشاوره به این کلینیک به آدرس https://aygolclinic.com/ مراجعه نمایید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.