علائم پسردار شدن

متخصصان پیش از آنکه سونوگرافی در هفته‌های 16 تا 20 بارداری از جنسیت جنین پرده بردارد، اظهارنظری در مورد آن نمی‌کنند، مادربزرگ‌ها گاهی در همان روزهای اول بارداری با مشاهده تغییرات ظاهری مادر یا تغییراتی که در سبک زندگی‌اش اتفاق می‌افتد به او می‌گویند که قرار است دختر‌دار شود یا اینکه پسری را به دنیا بیاورد.

بارداری پسر وضعیت پوست و مو مادر باردار می باشد؛ از گذشته تا کنون گفته می شود مادرانی که دارای پوست بدون آکنه بوده و موهایی درخشان دارند دارای جنین پسر بوده و مادرانیکه ریزش مو شدید و پوستی پر از آکنه و لک دارند دارای جنین دختر می باشند. ناگفته نماند که لک های بارداری چه در کسانی که دارای جنین دختر هستند و چه جنین پسر، برای همه مادران اتفاق خواهد افتاد. رفته رفته با بالا رفتن هورمون پروژسترون درون بدن مادر موها کیفیت بهتری پیدا کرده و ریزش نخواهند داشت، حتی پوست عاری از هر گونه آکنه ای خواهد شد. بنابراین فراموش نکنید نکات ظاهری گفته شده تنها از روی شواهد در ماه های اولیه بارداری می باشند.

یکی از علایم اولیه که کمک می کند تا تشخیص دهید نوزاد شما دختر است یا پسر بیماری ها و حالات تهوع صبحگاهی می باشد، به عبارتی مادرانی که به محض بیدار شدن از خواب حس بیماری و یا حالت تهوع و استفراغ دارند عموما با درصد زیادی دارای جنین دختر هستند. بنابراین اولین علامتی که اکثر مادران دارای جنین پسر در ماه ها و یا حتی روزهای اول پس از بارداری دارند، عدم تهوع شدید صبحگاهی است.

یکی دیگر از علایم حاملگی پسر این است که شما در بارداری خود ویار ترش و شور دارید، البته نکات گفته شده در مورد همه افراد صدق نخواهد کرد، چراکه نیاز های بدن هر فردی در دوران بارداری متفاوت بوده، اما بر طبق شواهد مادران بارداری که در طول بارداری خود دارای ویار شیرینی بوده اند از جنین دختر بهره مند شده و مادرانی که دارای ویار شور و ترش بوده اند دارای جنین پسر می باشند.

13 علامت اولیه جنین پسر در دوران حاملگی

1. رنگ ادرار در حاملگی پسر

رنگ ادرار در دوران حاملگی تغییر می کند و رنگی شدن ادرار به شما می گوید که شما پسردار می شوید. مطالعات نشان می دهد که ادرار تیره نشان دهنده پسردار شدن و ادرار روشن نشانه دختردار شدن شما است.

2. میزان ضربان قلب در دوران حاملگی

احتمالا ضربان قلب جنین توسط پزشک اندازه گیری می شود. اگر این ضربان زیر 140 بار در دقیقه باشد. جنین شما پسر خواهد بود.

3. تغییرات سینه در حاملگی پسر

در دوران بارداری سینه برای تولید شیر بزرگتر می شود. بطور معمول، سینه چپ در خانم ها بزرگتر از سینه راست است. درحالیکه اگر شما جنین پسر در شکم داشته باشید سینه سمت راست بزرگتر می شود.

4. آکنه در حاملگی پسر

در دوران حاملگی به دلیل تغییرات هورمونی و عدم تعادل شما دچار تغییرات پوستی می شوید که اگر جنین شما پسر باشد، با احتمال بیشتری صورت شما شروع به جوش و آکنه زدن می کند.

5. وضعیت شکم در حاملگی پسر

وضعیت شکم نشانه خوبی برای تشخیص دختر و یا پسر بودن جنین شما می باشد. وقتی جنین در قسمت پایین شکم قرار دارد یعنی شما پسردار می شوید.

 6. رشد موی سر در حاملگی

رشد موی سر یکی دیگر از علائم جالب در بارداری است که اگر رشد موی سر شما نسبت به گذشته بیشتر شده باشد جنین شما پسر خواهد بود.

7. ویار غذایی در حاملگی

اگر جنین شما پسر باشد تمایل غذایی شما به سمت غذاهای ترش و شور یکی از علائم نشان دهنده پسر دار شدن شما خواهد بود.

8. وضعیت خوابیدن در حاملگی

در طول دوران بارداری شما مدام احساس خستگی و نیاز به خواب دارید. اگر شما بیشتر به سمت چپ می خوابید احتمالا شما دارای نوزاد پسر خواهید شد.

9. خشک شدن دست ها در حاملگی

خشکی پوست دست و ترک ترک شدن آن معمولا نشانه خوبی از بارداری جنین پسر است.

10. عدم داشتن بیماری صبحگاهی

اگر شما علائم حالت تهوع و بیماری صبحگاهی را ندارید، این بدان معنی است که جنین شما احتمالا پسر خواهد بود.

11. وزن گیری زیاد

اگر شما دارای جنین پسر باشید. احتمالا وزن گیری زیادی در دوران حاملگی خواهد داشت. در مادرانی که جنین پسر دارند معمولا چربی در ناحیه معده تجمع می کند و در مادرانی که جنین دختر دارند معمولا این چربی در ناحیه صورت خواهد بود.

12. شخصیت شما

تحقیقات نشان می دهد مادرانی که روحیه مردانه دارند، ترشح تستوسترون در این افراد بالا است و این مادران بیشتر دارای جنین پسر می شوند.

13. سرد بودن پاها

سرد بودن پاها در صورتی که قبلا این جور نبوده است می تواند نشانه حاملگی شما و پسر بودن جنین است.

بیشتر بخوانید:

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.