خواص چای ساکورا

به دلیل وجود ساکورا در ژاپن، انواع چای ساکورا در این کشور نوشیده می شود. در این کشور نوع چای ساکورا برمبنای مکان تعیین می شود، حتی در برخی از مناطق چای نمکی ساکورا تهیه می شود. بطور مثال چای نمکی را می توان در کیوتو امتحان نمود. این چای طعمی شبیه به سوپ دارد.

4 فایده چای ساکورا Sakura بر بدن انسان

  1. آنتی اکسیدان

این چای مملو از آنتی اکسیدان است. این آنتی اکسیدانها از سلولها در مقابل رادیکالهای آزاد محافظت کرده و مشکلاتشان را درمان می کنند.

در واقع از اکسیداسیون جلوگیری کرده و صدمات ناشی از آن را از بین می برند.

  1. اسیدهای چرب ضروری

از آنجائی که ساکورا حاوی اسیدهای چرب لازم بدن است، از پوست محافظت می کند و آن را ترمیم کرده و نرم و لطیف می سازد.

  1. ضد پیری

این چای چروکها را بر طرف کرده و پوست را جوان می نماید.

  1. ضد التهاب و ورم

خاصیت ضد التهابی ساکورا رنگ دانه های نامناسب پوست را از بین برده و پوست را تمیز می کند. این امر موجب روشنی و درخشش پوست می شود.

ساکورا یکی از نمادهای زیبایی در ژاپن است. رنگ صورتی زیبا، پاکیزه و بی عیب آن در مراسم عروسی ژاپنی بسیار کاربرد دارد و در واقع نماد زیبایی مراسم است.

طعم چای ساکورا

طعم نمکی این چای که در مناطق مختلف متفاوت است تکنیکی برای حفظ شکوفه های گیلاس است. برای حفظ خشک کرده آن از نمک استفاده می شود. نوع شیرین این چای از همان شکوفه های نمکی تهیه می شود. اگر به طعم شور آن علاقه مندید می توانید شکوفه شور را در چای ریخته و بنوشید.

تهیه چای ساکورا در مقابل چشمانتان بسیار آرامش بخش است. پس بهتر از که برای تهیه آن از قوری شیشه ای استفاده کنید تا تغییر زیبای رنگها را به راحتی ببینید. این چای را قبل از انجام مدیتیشن بنوشید تا آرام تر باشید.

شکوفه های گیلاس به دلیل خاصیت آرامش بخشی و آنتی اکسیدانهایشان مشهورند. ساکورا مملو از اسیدهای چرب مفید است و پوست را نرم، درخشان، شفاف و جوان می سازد. ساکورا پوست را سفید و جوان می کند.

خاصیت ضد التهابی آن رنگدانه های نامناسب ایجاد شده توسط نور خورشید را از بین می برد و مانع ایجاد ملانین می شود و پوست را سم زدائی می کند.

بیشتر بخوانید:

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.