الساندرا آمبروسیو کیست؟

الساندرا آمبروسیو مدل و بازیگر برزیلی در سال ۱۹۸۱ و در شهر Erechim متولد شد. اصلیت پدر و مادر او ایتالیایی و لهستانی است. خانواده آمبروسیو بعد از از تولد الساندرا صاحب یک دختر به نام الین شدند. پدر و مادر الساندرا مالک یک پمپ بنزین در برزیل هستند.

الساندرا آمبروسیو بطور مادرزادی گوش‌های بزرگی داشت. که این موضوع به شدت آزارش می‌داد و از این بابت بسیار ناراحت بود. او برای پایان دادن به این احساس ناراحتی در سن ۱۱سالگی گوش‌هایش را جراحی پلاستیک کرد.

او با جمی مازور که یک تاجر کالیفرنیایی است. ازدواج کرد و صاحب یک دختر به نام آنجا و یک پسر به نام نوآ شد.

شروع کار

او از سن ۱۲ سالگی به کلاس‌های مدلینگ رفت. او کار خود را از همان سنین پایین آغاز کرد. دو سال بعد از آغاز کار مدلینگ یعنی در سن ۱۴ سالگی به عنوان یکی از ۲۰ فینالیست، فشن شو الیت لوک(Elite Model Look) که در برزیل برگزار می‌شد، انتخاب گردید. این امر انگیزه وی را افزایش داد. و راهی برای ورودش به دنیای مد و مدلینگ بود. او یک سال بعد و در سن ۱۵ سالگی بطور رسمی کار خود را در زمینه مدلنیگ آغاز کند.

الساندرا آمبروسیو اولین کار جدی خود را برای دیلسون استین (Dilson Stein) آغاز کرد. او کسی بود که به مدل‌های Gisele و Bundchen و Caroline Trentini اعتبار بخشیده بود.

در سال ۲۰۰۰ به عنوان مدل، استخدام برند آمریکایی Victoria’s Secret شد. او در سال ۲۰۰۵ در فشن شو ویکتوریا شرکت کرد. او با لباسی که طراحی و دوخت آن برای برند کندی (candy) بود ظاهر شد.

الساندرا علاوه بر کار در زمینه مدلینگ و فشن بازیگر هم بود. در سال ۲۰۰۷ زمانی که ۲۶ سال سن داشت در فیلم «چگونه مادرت را ملاقات کردم» بازی کرد.

موفقیت‌ها

عکس الساندرا آمبروسیو روی صفحه اول چندین مجله فشن و مدلینگ از جمله: وینر (Wiener)، لویی (Lui)، جی کیو (GQ)، اله (Elle)، کسموپولیتان (Cosmopolitan)، ماری کلایر(Marie Claire)، گرازیا (Grazia)، نامرو (Numero)، وانتی فایر (Vanity Fair)، فلایر (Flair)، راسش (Russh) قرار گرفت و از عوامل محبوبیت و مشهوریت او گردید.

الساندرا آمبروسیو در سال ۲۰۰۵ از بین ۱۰۰ مدل برتر زن رتبه ۸۰ را کسب کرد و در سال ۲۰۰۶ به رتبه ۵۶ رسید که این اتفاق نشان از پیشرفت او در زمینه مدل و فشن بود.

افتخارات الساندرا آمبروسیو به همین‌جا ختم نشد و نام او در سال ۲۰۰۷ در مجله FHM در بین ۱۰۰ زن زیبا دنیا قرار گرفت.

الساندرا آمبروسیو این مدل برزیلی در سال ۲۰۱۲ رتبه ۶ام در مجله فوربز (forbes) را کسب کرد.

الساندرا آمبروسیو از سال ۲۰۰۰ تا سال ۲۰۱۷ مدل برندهای معروفی چون: دیور(Dior)، رولکس(Rolex)، کلوین کلین(Calvin Klein)، فندی(Fendi)، نکست(Next)، رولون(Revlon)، دولچه و گابانا(Dolce & Gabbana)، جورجیو آرمانی(Giorgio Armani)، اسکادا(Escada)، رالف لورن(Ralph Lauren) و موسچینو(Moschino) شد و با آنها همکاری کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.