چه رنگ رژ لب رو انتخاب کنیم؟

رژ لب یکی از پراستفاده ترین و کاربردی ترین لوازم آرایش است. انتخاب رنگ آن در زیبایی آرایش شما بسیار موثر است و باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید.

در این مقاله قصد داریم نکاتی را که به انتخاب بهتر رنگ رژلب به شما کمک می کند، معرفی کنیم.

رنگ پوستتان را بشناسید

ابتدا باید رنگ پوست خود را بشناسید. ساده ترین راه برای اینکه از گرم یا سرد بودن رنگ پوستتان آگاه شوید این است که به رنگ رگ های مچ دست خود نگاه کنید. اگر این رگ ها دارای رنگ آبی بودند یعنی پوست شما سرد است و اگر رگ هایتان سبز رنگ بودند به یعنی شما پوستی گرم دارید.

رژلب مناسب برای پوست های تیره

خانم هایی که رنگ پوست تیره با آندرتون سرد دارند، بهتر است از رژلب هایی استفاده نمایند که دارای سایه های رنگی مانند یاقوتی و شرابی است. اگر آندرتون پوست این افراد گرم باشد رنگ هایی مانند برنزی و مسی بهترین انتخاب خواهد بود.

رژلب مناسب برای پوست های گندمی

افراد با رنگ پوست گندمی یا زیتونی می توانید به سادگی طیف گسترده ای از رنگ های زیبا و جذاب را امتحان کنند. رژلب هایی با رنگ قرمز، صورتی فوشیا، صورتی و قهوه ای بهترین و مناسب ترین انتخاب برای آن ها خواهند بود.

رژلب مناسب برای پوست های روشن

اگر رنگ پوستتان روشن است باید با استفاده از سایه های مختلف و زیبا رنگ رژلب، زیبایی و جذابیت پوستتان را بیشتر و بهتر از همیشه نشان دهید. رژلب هلویی و صورتی بهترین گزینه برای شما خواهد بود. خانم هایی با رنگ پوست روشن و آندرتون سرد بهتر است از سایه های مختلف رنگ قهوه ای و یا رژلب های نود استفاده کنند.

بهترین رنگ رژ لب مناسب برای روز

رنگ های ظریف و ملایم برای روز مناسب تر است. بهترین و زیباترین رنگ برای استفاده در روز، رنگی است که تنها ۲ تا ۳ درجه از رنگ پوستتان متفاوت باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.